-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 – «15110000-2 М'ясо» (філе куряче, м'ясо свинини. яловичина)
Завершена
624 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 247.50 UAH
мін. крок: 1% або 6 247.50 UAH
Номер:
9a5bc7f103d94fc7b7f5d5f6d01092c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-20-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2023 00:00
Період моніторингу:
20.03.2023 15:30 - 11.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 № 26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.03.2023 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2023-02-01-010035-a від 01.02.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону та пункту 40 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, розгляду тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю., своєчасності укладання договору про закупівлю його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та через відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді і спорту, праці та соціального захисту населення Зборівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2023 №1/02, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2023 №7/02, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Прусік Оксани Юріївни (далі – ФОП Прусік О.Ю.), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2023 року, договір про закупівлю від 16.02.2023 за №15/02, пояснення Замовника від 23.03.2023 і 05.04.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
За результатами моніторингу тендерної документації встановлено, що на порушення абзац 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником у додатку 3 «Вимоги до учасників та переможців щодо підтвердження статті 17 Закону у відповідності до Особливостей» до тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 7, 8, 9 частини першої статті 17 Закону.
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю. Замовником виявлено невідповідності та оприлюднено в електронній системі закупівель вимогу про їх усунення та зазначено: «Надати сертифікат на впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Якщо учасник не є виробником продукції то необхідно надати чинний укладений договір з постачальником (виробником) продукції та його сертифікат впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Згідно додатку 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» до тендерної документації Замовником зазначена вимога щодо подання у складі пропозиції документів, що підтверджують впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Таким документом може бути сертифікат, акт перевірки Держпродспоживслужби України або його територіального відділення чи інший документ виданий незалежним органом.
Отже, тендерною документацією не передбачено умови, що «Якщо учасник не є виробником продукції то необхідно надати чинний укладений договір з постачальником (виробником) продукції та його сертифікат впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Крім того, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить: переліку виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону та пункту 40 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
10.04.2023 13:19 - 25.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2023 13:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти, культури, молоді і спорту, праці та соціального захисту населення Зборівської міської ради надає відповідь щодо моніторингу закупівлі «код за ДК 021:2015 - «15110000-2 М'ясо» (філе куряче, м'ясо свинини, яловичина)» (ідентифікатор закупівлі UА-2023-02-01-010035-а).
З метою вжиття заходів щодо недопущення в подальшому порушень законодавства при складанні тендерної документації та інших порушень у сфері закупівель Замовником прийнято рішення уповноважену особу Войтовича Назарія Юрійовича, яким допущено порушення законодавства у сфері закупівель притягнути до відповідальності, а саме зменшити цього місяця розмір преміювання на 5%, про що видано наказ №40-од від 13.04.2023 року «Про усунення порушень моніторингу процедури закупівлі ID-UA-2023-02-01-010035-a»
Дата публікації звіту:
13.04.2023 16:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
17.04.2023 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
c4b449af90bd4e6d8dc4373b2cad9714
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.03.2023 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код за ДК 021:2015 – «15110000-2 М'ясо» (філе куряче, м'ясо свинини. яловичина)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-01-010035-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання фізичною особою-підприємцем Прусік Оксаною Юріївною вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dd81844c5a1f4ffcb75d478dd385a904
Назва:
Пояснення на моніторинг
Дата опублікування:
23.03.2023 11:03
Опис:
Управління освіти, культури, молоді і спорту, праці та соціального захисту населення Зборівської міської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «код за ДК 021:2015 – «15110000-2 М'ясо» (філе куряче, м'ясо свинини. яловичина)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-01-010035-a):
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зроблено для забезпечення дотримання відповідності вимог встановлених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України 25 вересня 2020 року N 2205, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2016 р. за № 563/28693 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів», нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації та сертифікації. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснювалося за результатом проведення моніторингу вартості м’яса у січні 2023 року на території України та безпосередньо у Тернопільській області та з урахування розгалуженості закладів освіти підпорядкованих Замовнику до яких буде здійснюватись поставка товару. За результатами моніторингу цін, та враховуючи всі особливості доставки предмета закупівлі, встановлено середньозважену ціну: Філе куряче – 155,00 грн. за 1 кг та М'ясо свинини – 175,00 грн. за 1 кг., Яловичина – 195,00 грн. на момент оголошення закупівлі. Необхідний обсяг м’яса до кінця 2023 року було визначено на підставі потреб керівників закладів освіти/дошкільної освіти (додаються) та становить: Філе куряче – 2600 кг.; М'ясо свинини – 1100 кг.; Яловичина – 150 кг. Розмір бюджетного призначення відповідно до бюджетних асигнувань згідно рішення сесії Зборівської міської ради №4710 від 20.12.2022 року «Про бюджет Зборівської міської територіальної громади на 2023 рік» (додається);
2. Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://upravlinnyazb.org.ua/publichni-zakupivli/;
3. Фізична особа – підприємець Прусік Оксана Юріївна надала підтвердження вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: наказ №13 від 06.02.2023 року щодо права підпису документів (додається). Також довідка №8 від 06.02.2023 року щодо відсутності потреби у ліцензуванні (додається) та рішення про державну реєстрацію потужності №730 від 30.11.2016 року (додається).
Номер:
6a8389d4859c412aa7e7c17e47f1ba0d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.03.2023 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код за ДК 021:2015 – «15110000-2 М'ясо» (філе куряче, м'ясо свинини. яловичина)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-01-010035-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Під час моніторингу проаналізовано вимогу про усунення невідповідностей щодо ФОП Прусік О.Ю., в якій Замовник зазначає: «Надати сертифікат на впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Якщо учасник не є виробником продукції то необхідно надати чинний укладений договір з постачальником (виробником) продукції та його сертифікат впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Згідно додатку 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» тендерної документації Замовником зазначена вимога для учасників торгів щодо подання у складі пропозиції документів, що підтверджують впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Таким документом може бути сертифікат, акт перевірки Держпродспоживслужби України або його територіального відділення чи інший документ виданий незалежним органом.
Отже, тендерною документацією не передбачено умови, що «Якщо учасник не є виробником продукції то необхідно надати чинний укладений договір з постачальником (виробником) продукції та його сертифікат впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
При цьому необхідно зазначити, що відповідно пункту 40 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
У зв’язку з чим прошу надати пояснення чому у вимозі про усунення невідповідностей у пропозиції ФОП Прусік О.Ю. зазначено інформацію про подачу документів не передбачених у додатку 4 тендерної документації?
Аналізом пропозиції ФОП Прусік О.Ю. встановлено, що учасником у складі пропозиції не подано всіх сторінок акта від 4 червня 2021 року за №1264 складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (на 21 сторінці), а завантажено в тендерній пропозиції файл акт прусік.pdf на 16 сторінках?
У зв’язку з чим прошу пояснити причину не відхилення пропозиції ФОП Прусік О.Ю.?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a5985cd302124298979e71d4be07dace
Назва:
Пояснення на моніторинг
Дата опублікування:
05.04.2023 16:14
Опис:
Управління освіти, культури, молоді і спорту, праці та соціального захисту населення Зборівської міської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «код за ДК 021:2015 - «15110000-2 М'ясо» (філе куряче, м'ясо свинини, яловичина)» (ідентифікатор закупівлі UА-2023-02-01-010035-а):
1. Вимога щодо надання учасником який не є виробником продукції, договору з постачальником (виробником) продукції та його сертифікат впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) грунтується на тому, що продукція (м’ясо) для закладів освіти/дошкільної освіти згідно чинного законодавства так чи інакше повинна мати відповідність Системі управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). При перевірці документів тендерної пропозиції на момент подачі цієї вимоги, даної відповідності НАССР в учасника не було виявлено. Однак вже після подачі даної вимоги (яку системно не можна відмінити), було встановлено, що даний учасник мала в документах тендерної пропозиції, а саме у пункті 18.1. акту від 4 червня 2021 року за №1264 складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин впроваджену Систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
2. Учасник подала у складі своєї тендерної пропозиції Акт від 4 червня 2021 року за №1264 складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин був наданий на виконання пункту 2.8. додатку 4 до тендерної документації. Даний акт був потрібний для підтвердження впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Таке підтвердження було надано у пункті 18.1. цього акту, а саме, що продукція учасника відповідає концепції «Аналіз небезпечних чинників та критичні точки контролю» (англійською мовою «Hazard Analysis and Critical Control Points - HACCP). Додатково повідомляємо, що учасником ФОП Прусік О.Ю. було заново надіслано замовнику цей акт у повному обсязі (додається).