• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015 – «15110000-2 М'ясо» (філе куряче, м'ясо свинини. яловичина)

Завершена

624 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 247.50 UAH
Номер: 9a5bc7f103d94fc7b7f5d5f6d01092c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-20-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 20.03.2023 15:30 - 11.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.03.2023 № 26-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.03.2023 № 26-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2023-02-01-010035-a від 01.02.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 3 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону та пункту 40 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, розгляду тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю., своєчасності укладання договору про закупівлю його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та через відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді і спорту, праці та соціального захисту населення Зборівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2023 №1/02, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2023 №7/02, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Прусік Оксани Юріївни (далі – ФОП Прусік О.Ю.), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2023 року, договір про закупівлю від 16.02.2023 за №15/02, пояснення Замовника від 23.03.2023 і 05.04.2023 отримані через електронну систему закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. За результатами моніторингу тендерної документації встановлено, що на порушення абзац 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником у додатку 3 «Вимоги до учасників та переможців щодо підтвердження статті 17 Закону у відповідності до Особливостей» до тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 7, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Прусік О.Ю. Замовником виявлено невідповідності та оприлюднено в електронній системі закупівель вимогу про їх усунення та зазначено: «Надати сертифікат на впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Якщо учасник не є виробником продукції то необхідно надати чинний укладений договір з постачальником (виробником) продукції та його сертифікат впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». Згідно додатку 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» до тендерної документації Замовником зазначена вимога щодо подання у складі пропозиції документів, що підтверджують впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Таким документом може бути сертифікат, акт перевірки Держпродспоживслужби України або його територіального відділення чи інший документ виданий незалежним органом. Отже, тендерною документацією не передбачено умови, що «Якщо учасник не є виробником продукції то необхідно надати чинний укладений договір з постачальником (виробником) продукції та його сертифікат впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Крім того, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить: переліку виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону та пункту 40 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 10.04.2023 13:19 - 25.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2023 13:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти, культури, молоді і спорту, праці та соціального захисту населення Зборівської міської ради надає відповідь щодо моніторингу закупівлі «код за ДК 021:2015 - «15110000-2 М'ясо» (філе куряче, м'ясо свинини, яловичина)» (ідентифікатор закупівлі UА-2023-02-01-010035-а). З метою вжиття заходів щодо недопущення в подальшому порушень законодавства при складанні тендерної документації та інших порушень у сфері закупівель Замовником прийнято рішення уповноважену особу Войтовича Назарія Юрійовича, яким допущено порушення законодавства у сфері закупівель притягнути до відповідальності, а саме зменшити цього місяця розмір преміювання на 5%, про що видано наказ №40-од від 13.04.2023 року «Про усунення порушень моніторингу процедури закупівлі ID-UA-2023-02-01-010035-a»
Дата публікації звіту: 13.04.2023 16:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 17.04.2023 15:47

Запити/Пояснення