-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Alteplase, Ceftriaxone, Cefepime, Ceftazidime, Meropenem, Corglycon*, Cefazolin, Atracurium, Propofol, Benzylpenicillin, Viride nitens*, Ammonia*, Glyceryl trinitrate, Pilocarpine, Isosorbide dinitrate, Diphenhydramine, Pitofenone and analgesics, Ketorolac, Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12, Prednisolone, Ipidacrine, Paracetamol, Myramistin*, Comb drug, Nikethamide, Nicotinic acid, Cyclopentolate, Lysine, Dexketoprofen, Pregabalin, Meloxicam, Aciclovir, Choline alfoscerate, Cyanocobalamin, Ornithine*, Thioctic acid
Завершена
6 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 000.00 UAH
Номер:
66cc08e96b344e45b37441299cee39aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 17:10 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023 № 33-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 08.05.2023 № 33-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-02-01-009990-a 01.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01.02.2023 № 88), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн – Фарм» (далі – ТОВ «Модерн – Фарм»), протокольне рішення уповноваженої особи від 13.02.2023 № 99, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.02.2023, договір про закупівлю товарів від 20.02.2023 № 4 на суму 6 193 575,83 грн, укладений між Замовником та ТОВ Модерн – Фарм», пояснення надані 15.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником надано в електронній системі закупівель 15.05.2023 пояснення на запит Держаудитслужби від 09.05.2023 з порушенням строків, а саме - на 4-й робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснення.
Період усунення порушень:
24.05.2023 16:16 - 08.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2023 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
a359e93c57c64ca1aeb2a81cd2feb5f4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.05.2023 13:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Alteplase, Ceftriaxone, Cefepime, Ceftazidime, Meropenem, Corglycon*, Cefazolin, Atracurium, Propofol, Benzylpenicillin, Viride nitens*, Ammonia*, Glyceryl trinitrate, Pilocarpine, Isosorbide dinitrate, Diphenhydramine, Pitofenone and analgesics, Ketorolac, Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12, Prednisolone, Ipidacrine, Paracetamol, Myramistin*, Comb drug, Nikethamide, Nicotinic acid, Cyclopentolate, Lysine, Dexketoprofen, Pregabalin, Meloxicam, Aciclovir, Choline alfoscerate, Cyanocobalamin, Ornithine*, Thioctic acid» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-01-009990-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4a2a865a83d147cf81684027021cd5e9
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
15.05.2023 11:12
Опис:
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради за результатами розгляду Вашого Запиту, надає відповідні пояснення (більш детально в прикріплених документах)