-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Самоскид, вантажний фургон (код за ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби)
Завершена
5 070 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 352.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 352.50 UAH
Номер:
e82567613b8749bd9b21db6755792dd2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-09-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2023 00:00
Період моніторингу:
09.06.2023 13:21 - 01.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.06.2023 № 156
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-02-01-009514-a 01.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції від 03.01.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2023 № 010223.1, тендерну пропозицію ТОВ «Укравтокомплект лтд», повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2023 № 130223, договір від 20.02.2023 № 3413-2, вимогу про усунення невідповідностей, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 14.06.2023 та 20.06.2023.
Період усунення порушень:
30.06.2023 15:26 - 06.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2023 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
1ae81efdba8d41869d9f98e0fd70ce6d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.06.2023 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6224d6ffddf44e79891aa3de065aafa7
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.06.2023 12:02
Опис:
Відповідно до Вашого запиту на пояснення внаслідок моніторингу закупівлі (ІD: UA-2023-02-01-009514-a) повідомляємо наступне:
Що стосується запитання, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Якісні характеристики предмета закупівлі визначались, виходячи із нагальних потреб Замовника у забезпеченні міста якісним фургоном спеціального призначення – для перевезення покійних людей. Самоскид відносно невеликих габаритів потрібен Замовнику для збирання та вивезення сміття з кладовищ міста, замість розбомблених та згорівших самоскидів, які були знищені під час активної фази військової агресії росіії.
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівлі здійснюється відповідно до річного плану.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням не одного, а навіть 2-х методів вищевказаного порядку, а саме, проведений моніторинг цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару (шляхом запиту комерційних пропозицій від постачальників) та аналізу фактичного використання кількості, обсягів та якості товару для забезпечення діяльності підприємства у минулорічному періоді, з урахування показників інфляції. Крім того, здійснено отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників (додаються).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства України (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Крім того, що стосується надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, то, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами), вона розповсюджує свою дію імперативно лише на розпорядників коштів державного бюджету, для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер, а, з урахуванням того, що комунальне підприємство не є органом місцевого самоврядування, підстав для розміщення на власному веб-сайті обгрунтування характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до пункту 4-1 Постанови у комунального підприємства немає.
Номер:
d89a382c10e942efb1c06b11622dd30f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.06.2023 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2023 00:00
Опис:
На підставі яких документів Замовником перевірялася тендерна пропозиція ТОВ "Укравтокомплект лтд" в частині надання інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на постачання товару того ж виробника та країни походження, що і в пропозиції учасника. При тому, що тендерною пропозицією передбачено постачання вантажного фургона Fiat Ducato?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
264aef0731394799beecbf0d73fc2fcd
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.06.2023 15:54
Опис:
Так як код закупівлі товару (ДК 021:2015:34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби) був єдиний для обох видів транспорту, учасник надав у складі своєї пропозиції довідку № 02/2023 від 03.02.2023 року про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. У даній довідці зазначені договори №691У/2020 від 06.10.2020 року на поставку автомобіля вантажного спеціалізованого УАК-АБ-1 з КМУ, виробником якого є сам учасник - ТОВ "Укравтокомплект Лтд". Крім того, у технічній частині пропозиції учасника також зазначалося, що країна виробництва товару - Україна. Крім того, відповідно до розділу 1 тендерної документації, аналогічним вважається договір щодо постачання спеціального або вантажного автомобіля або вантажного фургону. Так як учасник надав у складі пропозиції інформацію та підтверджуючі документи щодо досвіду виконання аналогічного договору - поставки вантажного автомобіля, це відповідало вимогам ТД.