-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні)
Відповідно до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами від 30.12.2022 проведення електронного аукціону не передбачається.
Завершена
31 805 442.16
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 45 375.35 UAH
мін. крок: 0.1% або 45 375.35 UAH
Номер:
f8c9312c34e04337b5b6df17f14d86d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:05 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2023 № 49
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-02-01-002731-a 01.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено недотримання норм п. 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, дотримання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-02-01-000367-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, вимоги про усунення порушення та рішення Замовника, тендерну пропозицію переможця торгів по лоту №1 SIA «MP ENERGY» та відхилену пропозицію учасника АТ «ЗАВОД «ЕКВАТОР» по лоту №1; відхилені пропозиції учасників АТ «ЗАВОД «ЕКВАТОР», SIA «MP ENERGY» по лоту №2 на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №09/20 від 21.02.2023 (витяг), №09/23 від 07.03.2023 (витяг), №09/27 від 14.03.2023 (витяг), протокол №7117 від 28.02.2023, повідомлення про намір укласти договір, контракт №53-129-01-23-02713 від 27.03.2023 з додатками до нього (лот №1), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 05.07.2023, 18.07.2023.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
Частиною ІІ (Б) розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 10 і 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону.
Водночас, відповідно до вимог п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Тобто, надаються лише документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Таким чином, Замовником не дотримано вимоги п. 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
21.07.2023 15:09 - 05.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2023 15:09
Оскарження висновку в суді
Опис:
01.08.2023 до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву ДП "НАЕК "Енергоатом" від 01.08.2023 № 01-15278/10-вих про визнання протиправним та скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-01-002731-a від 21.07.2023.
Дата публікації:
01.08.2023 13:08
Дата відкриття провадження:
10.01.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
320/47713/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
21.07.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-01-002731-a, відповідно до якого встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Користуючись наданим Законом правом, Замовник надає аргументовані заперечення до висновку ДАСУ.
1. Щодо твердження ДАСУ про те, що «Замовником не дотримано вимоги пункту 44 Особливостей».
Відповідно до абзацу 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.1178 № 1178 (далі – Особливості), замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) (в редакції Особливостей, чинній на дату оголошення про проведення даної процедури закупівлі).
Разом з тим у пункті 44 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність лише тих підстав, що визначені пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На момент оприлюднення оголошення про проведення вищезазначених відкритих торгів доступ до веб-ресурсу – Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення залишався обмеженим, тому перевірити самостійно чи внесені відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до цього реєстру Замовник не мав функціональної можливості.
Також Замовник самостійно не може перевірити наявність в юридичної особи, яка є учасником процедури закупівлі антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Тому керуючись частиною 3 статті 22 Закону з метою дотримання вимог законодавства та запобігання невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) до вимог тендерної документації на вищезазначену закупівлю Замовником включено вимогу та визначено спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 2 та 10 частини першої статті 17 Закону.
Враховуючи вищезазначене, Замовником дотримано вимоги Закону; висновок державних аудиторів за результатами проведеного моніторингу є безпідставним, прийняті Замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі не порушили вимоги законодавства з питань публічних закупівель та жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження.
Уповноважена особа Оксана СТАРЕНЧЕНКО
Дата публікації звіту:
24.07.2023 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
64b0204f2152405a93e666d1bd3a7172
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.07.2023 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-002731-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином забезпечено виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
f868c0786e1a420d8b1ff4e144608ae8
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 03.07.2023 (процедура закупівлі UA-2023-02-01-002731-a)
Дата опублікування:
05.07.2023 14:36
Опис:
Відповідно до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-01-002731-a] через електронну систему закупівель 03.07.2023 надійшов запит про надання пояснень, а саме: «Яким чином забезпечено виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є клапани протипожежні для ВП ХАЕС.
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти компанії, які надходять від реалізації виробленої електричної енергії.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
ОВЗ була визначена відповідно до встановленої в ДП «НАЕК «Енергоатом» процедури, а саме були враховані цінові показники актуальних комерційних пропозицій вітчизняних та іноземних постачальників, за результатами розгляду яких, на виконання організаційно-розпорядчих документів ДП «НАЕК «Енергоатом», було прийнято рішення встановити ОВЗ на рівні найнижчої актуальної пропозиції від представника виробника даної продукції SIA «MP ENERGY» (Латвія) (копії комерційних пропозицій додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі викладені у «Технічній специфікації до предмета закупівлі «Клапани протипожежні та димові для систем вентиляції, кондиціонування повітря та протидимного захисту. ТСдоПЗ-У(т).03.015-2022 (ред. 2)», яка є Додатком 4 до тендерної документації, сформовано на підставі нижченаведених нормативних документів, та є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
Позначення документа Назва документа
- Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (від 15.01.2015 № 124-VIII)
- Постанова КМУ від 30.12.2015 № 1184 «Про затвердження форми, опису знака відповідності технічним регламентам, правил та умов його нанесення»
- Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1067
- Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077
- Технічний регламент обладнання та захисних систем, призначених для застосування в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затверджений постановою КМУ від 28.12.2016 № 1055
ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту
ДСП 6.177-2005-09-02 Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України
НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій
НП 306.2.202-2015 Вимоги з ядерної та радіаційної безпеки до інформаційних та керуючих систем, важливих для безпеки атомних станцій
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій
НПАОП 40.1-1.32-01 Правила устройства электроустановок. Электрооборудование специальных установок
ДСТУ Б В.1.1-36:2016 Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою
ДСТУ Б EN 1366-2:2013
(EN 1366-2:1999, IDT) Методи випробувань на вогнестійкість інженерних систем. Протипожежні клапани
ДСТУ EN 1751-2001
(EN 1751:1998, IDT) Системи вентиляції і кондиціонування повітря. Повітророзподільники. Аеродинамічні випробування дроселів і клапанів
ДСТУ ISO 2768-1-2001 (ISO 2768-1:1989, IDТ) Основні допуски. Частина 1. Допуски на лінійні та кутові розміри без спеціального позначення допусків
ДСТУ 7232:2011 Таблички марковальні. Технічні умови
ДСТУ 8829:2019 Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація
ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання
ДСТУ EN 10204:2017
(EN 10204:2004, IDT) Вироби металеві. Види документів контролю
ДСТУ EN 12101-8:2014
(EN 12101-8:2011, IDT) Системи протидимного захисту. Частина 8. Димові клапани
ДСТУ EN 13501-3:2016 (EN 13501-3:2005 + A1:2009, IDT) Пожежна класифікація будівельних виробів і будівельних конструкцій. Частина 3. Класифікація за результатами випробувань на вогнестійкість виробів та конструкцій, які використовують в інженерних системах будівель. Вогнестійкі повітроводи та протипожежні клапани
ДСТУ EN 15650:2019 (EN 15650:2010, IDT) Вентиляція в будинках. Протипожежні заслонки
ДСТУ EN 50160:2014
(EN 50160:2010, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності
ДСТУ EN 60034-5:2015
(EN 60034-5:2001, IDT) Машини електричні обертові. Частина 5. Ступені захисту, забезпечувані цілісною конструкцією обертових електричних машин (ІР-код). Класифікація
ДСТУ EN 60079-1:2019 (EN 60079-1:2014, IDT; IEC 60079-1:2014, IDT) Вибухонебезпечні середовища. Частина 1. Електричне обладнання. Вид вибухозахисту: вибухобезпечна оболонка «d»
ДСТУ EN 60079-7:2019 (EN 60079-7:2015; A1:2018, IDT; IEC 60079-7:2015; A1:2017, IDT) Вибухонебезпечні середовища. Частина 7. Електричне обладнання. Вид вибухозахисту: підвищена безпека «е»
ДСТУ IEC 60417:2015
(IEC 60417:2002, IDT) Позначення графічні для апаратури. Річна підписка на оперативну базу даних, що включає всі графічні символи, опубліковані в IEC 60417
ДСТУ EN 60529:2018 (EN 60529:1991; А1:2000; А2:2013; АС:1993; АС:2016, IDT; ІЕС 60529:1989; А1:1999; А2:2013; Cor 2:2015, IDT) Ступені захисту, забезпечувані кожухами (Код ІР)
ДСТУ IEC 60529:2019 (IEC 60529:2013, IDT) Ступені захисту, забезпечувані корпусами (IP-код)
ДСТУ ІЕС 60654-1-2001 (ІЕС 60654-1:1993, IDT) Обладнання для вимірювання та керування в промислових процесах. Умови експлуатації. Частина 1. Кліматичні умови
ДСТУ EN 61293:2018 (EN 61293:1994, IDT; IEC 61293:1994, IDT) Маркування електрообладнання стосовно показників електроживлення. Вимоги безпеки
ДСТУ EN 61140:2019 (EN 61140:2016, IDT; IEC 61140:2016, IDT) Захист проти ураження електричним струмом. Загальні аспекти щодо установок та обладнання
ДСТУ EN
ISO 80079-36:2017
(EN ISO 80079-36:2016, IDT;
ISO 80079-36:2016, IDT) Вибухонебезпечні середовища. Частина 36. Неелектричне устатковання для вибухонебезпечних атмосфер. Основний метод і вимоги
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи
ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов
ГОСТ 30546.1-98 Общие требования к машинам, приборам и другим техническим изделиям и методы расчета их сложных конструкций в части сейсмостойкости
EN 13501-4:2016 Fire classification of construction products and building elements – Part 4: Classification using data from fire resistance tests on components of smoke control systems (Класифікація пожежі будівельних виробів та будівельних елементів – Частина 4: Класифікація з використанням даних випробувань на вогнестійкість компонентів систем контролю диму)
EN 10204:2004 Metallic products – Types of inspection (Вироби металеві. Види документів контролю)
EN 1366-2:2015 Fire resistance tests for service installations – Part 2: Fire dampers (Випробування на вогнестійкість сервісного обладнання. Частина 2. Протипожежні клапани)
EN 1366-10:2011 + A1:2017 Fire resistance tests for service installations – Part 10: Smoke control dampers (Випробування на вогнестійкість сервісного обладнання. Частина 10. Димові клапани)
СОУ НАЕК 030:2017 Управление документацией. Правила разработки, оформления и обращения с ремонтными документами ГП «НАЭК «Энергоатом»
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії
СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
СОУ НАЕК 077:2020 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження
СОУ НАЕК 081:2021 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ
СОУ НАЕК 100:2016 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Інформаційні та керуючі системи, важливі для безпеки атомних станцій. Загальні технічні вимоги
ВБН В.1.1-034-03.307-2003 Захист від пожежі. Протипожежні норми проектування атомних електростанцій з водо-водяними енергетичними реакторами
ВПКВС-2010 Методика випробувань протипожежних клапанів на вогнестійкість
РД 95.933-91 Элементы металлических воздуховодов для систем вентиляции. Типы и размеры
ОТТ-87 Арматура для оборудования и трубопроводов АЭС. Общие технические требования
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html#february 01.02.2023 ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої UA-2023-02-01-002731-a.
Додатки:
1. Копія комерційної пропозиції SIA «MP ENERGY» від 11.08.2022 № LV235/22 – на 4 арк. в 1 прим.
2. Копія комерційної пропозиції SIA «MP ENERGY» від 12.08.2022 № LV236/22 – на 2 арк. в 1 прим.
3. Копія Додатку 4 до ТД ( ТСдоПЗ-У(т).03.015-2022 (ред. 2) – на 39 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Оксана СТАРЕНЧЕНКО
Номер:
2676238e160e45cc828d165b7a228ba6
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.07.2023 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-002731-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Частиною ІІ (Б) розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 10 і 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону.
Водночас, відповідно до вимог п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Тобто, надаються лише документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Поясніть причини встановлення в тендерній документації вимог до переможця торгів, що не відповідають вимогам п. 44 Особливостей.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
95be2f920ce54f01970d8e365a304ec4
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 13.07.2023 (процедура закупівлі UA-2023-02-01-002731-a)
Дата опублікування:
18.07.2023 15:19
Опис:
Відповідно до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-01-002731-a] через електронну систему закупівель 13.07.2023 надійшов запит про надання пояснень, а саме: «Частиною ІІ (Б) розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 10 і 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону.
Водночас, відповідно до вимог п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Тобто, надаються лише документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Поясніть причини встановлення в тендерній документації вимог до переможця торгів, що не відповідають вимогам п. 44 Особливостей.».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до абзацу 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.1178 № 1178 (далі – Особливості), замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) (в редакції Особливостей, чинній на дату оголошення про проведення даної процедури закупівлі).
Разом з тим у пункті 44 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність лише тих підстав, що визначені пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На момент оприлюднення оголошення про проведення вищезазначених відкритих торгів доступ до веб-ресурсу – Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення залишався обмеженим, тому перевірити самостійно чи внесені відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до цього реєстру Замовник не мав функціональної можливості.
Також Замовник самостійно не може перевірити наявність в юридичної особи, яка є учасником процедури закупівлі антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Тому керуючись частиною 3 статті 22 Закону з метою дотримання вимог законодавства та запобігання невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) до вимог тендерної документації на вищезазначену закупівлю Замовником включено вимогу та визначено спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 2 та 10 частини першої статті 17 Закону.
Уповноважена особа Оксана СТАРЕНЧЕНКО