• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні)

Відповідно до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами від 30.12.2022 проведення електронного аукціону не передбачається.

Завершена

31 805 442.16 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 45 375.35 UAH
Номер: f8c9312c34e04337b5b6df17f14d86d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-03-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 03.07.2023 16:05 - 25.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.06.2023 № 49 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-02-01-002731-a 01.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено недотримання норм п. 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, дотримання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-02-01-000367-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, вимоги про усунення порушення та рішення Замовника, тендерну пропозицію переможця торгів по лоту №1 SIA «MP ENERGY» та відхилену пропозицію учасника АТ «ЗАВОД «ЕКВАТОР» по лоту №1; відхилені пропозиції учасників АТ «ЗАВОД «ЕКВАТОР», SIA «MP ENERGY» по лоту №2 на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №09/20 від 21.02.2023 (витяг), №09/23 від 07.03.2023 (витяг), №09/27 від 14.03.2023 (витяг), протокол №7117 від 28.02.2023, повідомлення про намір укласти договір, контракт №53-129-01-23-02713 від 27.03.2023 з додатками до нього (лот №1), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 05.07.2023, 18.07.2023. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Частиною ІІ (Б) розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 10 і 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону. Водночас, відповідно до вимог п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тобто, надаються лише документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Таким чином, Замовником не дотримано вимоги п. 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 21.07.2023 15:09 - 05.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2023 15:09

Оскарження висновку в суді

Опис: 01.08.2023 до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву ДП "НАЕК "Енергоатом" від 01.08.2023 № 01-15278/10-вих про визнання протиправним та скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-01-002731-a від 21.07.2023.
Дата публікації: 01.08.2023 13:08
Дата відкриття провадження: 10.01.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 320/47713/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі 21.07.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні для ВП ХАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні з індивідуальними пультами управління), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-01-002731-a, відповідно до якого встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Користуючись наданим Законом правом, Замовник надає аргументовані заперечення до висновку ДАСУ. 1. Щодо твердження ДАСУ про те, що «Замовником не дотримано вимоги пункту 44 Особливостей». Відповідно до абзацу 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.1178 № 1178 (далі – Особливості), замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) (в редакції Особливостей, чинній на дату оголошення про проведення даної процедури закупівлі). Разом з тим у пункті 44 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність лише тих підстав, що визначені пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. На момент оприлюднення оголошення про проведення вищезазначених відкритих торгів доступ до веб-ресурсу – Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення залишався обмеженим, тому перевірити самостійно чи внесені відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до цього реєстру Замовник не мав функціональної можливості. Також Замовник самостійно не може перевірити наявність в юридичної особи, яка є учасником процедури закупівлі антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Тому керуючись частиною 3 статті 22 Закону з метою дотримання вимог законодавства та запобігання невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) до вимог тендерної документації на вищезазначену закупівлю Замовником включено вимогу та визначено спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 2 та 10 частини першої статті 17 Закону. Враховуючи вищезазначене, Замовником дотримано вимоги Закону; висновок державних аудиторів за результатами проведеного моніторингу є безпідставним, прийняті Замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі не порушили вимоги законодавства з питань публічних закупівель та жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження. Уповноважена особа Оксана СТАРЕНЧЕНКО
Дата публікації звіту: 24.07.2023 16:18

Запити/Пояснення