-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій ліцею ім. Івана Пулюя Івано-Франківської міської ради.ДК 021:2015 55520000-1 Кейтирингові послуги.
Завершена
347 184.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 735.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 735.92 UAH
Номер:
5ebab83826964b22b0da86a251476edc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-27-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
27.02.2023 10:56 - 21.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 №9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.02.2023 №9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-02-01-000744-a 01.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляду тендерної пропозиції Фізична особа - підприємець Ковалишин Наталія Михайлівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛІЦЕЮ ІМ.ІВАНА ПУЛЮЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізична особа - підприємець Ковалишин Наталія Михайлівна, вимога про усунення невідповідностей, протокол від 10.02.2023 №10/2/5/23, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2023 року, договір від 16.02.2023 №1, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.03.2023 року.
Період усунення порушень:
06.03.2023 10:52 - 10.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2023 10:52
Запити/Пояснення
Номер:
bbc0a9ee59bd4fcda2ec63caa9545ee1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2023 13:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій ліцею ім. Івана Пулюя Івано-Франківської міської ради.ДК 021:2015 55520000-1 Кейтирингові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-000744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
337e0fe98ef844478604e984c24b4ed9
Назва:
Ліцей ім.Івана Пулюя ІФМР надає відповідь на запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.) від 01.03.2023 року щодо процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій ліцею ім. Івана Пулюя Івано-Франківської міської ради.ДК 021:2015 55520000-1 Кейтирингові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-000744-a).
Дата опублікування:
02.03.2023 09:15
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Ліцей ім.Івана Пулюя ІФМР надає відповідь на запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.) від 01.03.2023 року щодо процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій ліцею ім. Івана Пулюя Івано-Франківської міської ради.ДК 021:2015 55520000-1 Кейтирингові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-000744-a).
1. Розрахунок очікуваної вартості ,бюджетного призначення проводився ,виходячи із кількості учнів пільгових категорій (згідно з наказом ліцею ім. Івана Пулюя Івано-Франківської міської ради №94/3 від 30.12.2022р), вартості сніданків та обідів (затверджених рішенням Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022 р.) та кількості робочих днів у році. До ціни послуг з організації гарячого харчування включаються всі визначені законодавством податки та збори. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. № 116 «Про затвердження порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» вартість послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій не включає в себе суму ПДВ.
Та на виконання:
- статті 56 Закону України «Про освіту»;
- статті 20 Закону України «Про повну загальну середню освіту»;
- статті 5 Закону України «Про охорону дитинства»;
- постанов Кабінету Міністрів України від 19 червня 2002 року №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 02 лютого 2011 року №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість»;
- статті 7 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»;
- статті 10 та 10 (1) Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
вартість гарячого харчування для вікової групи 6-11 років– 60,00 гривень/день на одну дитину (сніданок-28,00 гривень/день, обід – 32,00 гривні/день) 1 сніданок ; 5 сніданок та обід;
вартість гарячого харчування для вікової групи 11-14 років– 65,00 гривень/день на одну дитину (сніданок-30,00 гривень/день, обід – 35,00 гривень/день) 6 сніданок; 7 сніданок та обід ;
вартість гарячого харчування для вікової групи 14-18 років– 70,00 гривень/день на одну дитину (сніданок-33,00 гривні/день, обід – 37,00 гривень/день) 35 сніданок ; 31 сніданок та обід ;
Звільнено від плати за гаряче харчування батьків, або осіб, які їх замінюють, здобувачів освіти 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради таких категорій:
• дітей, евакуйованих із зони відчуження, дітей є особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, і тих, що проживали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення з моменту аварії до прийняття постанови про відселення, відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (режим (кратність) харчування:сніданок, обід вартістю відповідно до вікових груп);
• дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів (режим (кратність) харчування:сніданок, обід вартістю відповідно до вікових груп);
• дітей, з числа осіб, визначених у ст. 10, ст..10.1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (режим (кратність)харчування:сніданок, обід вартістю відповідно до вікових груп);
• дітей учасників бойових дій (на підставі посвідчень встановленого зразка для учасників бойових дій або на підставі довідки, передбаченої додатком 6 до постанови КМ України від 21 жовтня 2022 р. №1193 про безпосередню участь у бойових діях), (режим (кратність) харчування:сніданок, обід вартістю відповідно до вікових груп);
• дітей із інвалідністю (режим (кратність) харчування:сніданок, обід вартістю відповідно до вікових груп);
• дітей із багатодітних сімей (режим (кратність) харчування:сніданок вартістю відповідно до вікових груп.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля послуг з організації гарячого харчування регулюється Законом України «Про освіту», статті 25, 56, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 25, 59, Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів», розпорядженням Кабінету Міністрів від 5 серпня 2020 р. № 1008-р «Про затвердження плану заходів з реформування системи шкільного харчування»,Порядком організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. №305, Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 р. № 2205, Гігієнічними вимогами до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2020 року № 1275/35558, листами Міністерства освіти і науки України і Міністерством охорони здоров’я України від 07.07.2021 р. № 1/9-347/26-04/19995/2-21 «Щодо окремих питань організації харчування у 2021-2022 роках у закладах дошкільної, загальної середньої освіти», Міністерства охорони здоров’я України від 22.06.2021 р. № 26-04/18273/2-21 «Щодо організації харчування у закладах освіти, протиепідемічними заходами у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням короно вірусної хвороби (COVID-19), затвердженими постановою Головного державного санітарного лікаря України 23 квітня 2021 року №4, рішенням Івано-Франківської міської ради від від 22.12.2022 р №218-32 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської територіальної громади».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводиться на підставі:
- норм харчування у закладах освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»,
з урахуванням:
- наказу Міністерства освіти і науки України від 03.09.2017 року № 1073 «Про затвердження норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії»,
- наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров`я України від 15.08.2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»,
- наказу Міністерства охорони здоров’я України 25.09.2020 року №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я №1984 від 20.09.2021р. «Про затвердження Змін до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти»),
- Закону України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006р. № 142-V із змінами.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) дана інформація оприлюдена на сайті ліцею ім.Івана Пулюя https://pmlicej.jimdofree.com/. Посилання на опублікований матеріал:
https://pmlicej.jimdofree.com/%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%96-%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/
Уповноважена особа головний бухгалтер Світлана КНЯЗЮК