• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Завершена

150 685.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 506.85 UAH
Номер: 5b4eb88ee3e548069462ef1bf986abce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-13-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.03.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 13.03.2023 14:54 - 04.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.03.2023 № 31-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 13.03.2023 № 31-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-02-01-000291-a, 01.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 229-59-96, lika-aa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 40 Постанови № 1178 та підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Оржицький центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-02-01-000291-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.02.2023 № 1; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2023-02-01-000291-a; тендерну пропозицію ФОП «КУЗНЄЦОВ ІГОР РАФАЇЛОВИЧ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 10.02.2023 № 3; договір від 24 лютого 2023 року № 17/23, укладений з ФОП «КУЗНЄЦОВ ІГОР РАФАЇЛОВИЧ» на суму 150 685,00 грн (без ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення чинного законодавства. В проекті договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) та, відповідно, і в підписаному договорі з переможцем закупівлі ФОП «Кузнєцов Ігор Рафаїлович» не зазначено обов’язковий порядок змін умов договору. Згідно пункту 3 Постанови № 1178 (особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації має міститися проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Таким чином, замовником було порушено пункт 8 частини другої статті 22 Закону в частині не включення до тендерної документації, зокрема, до проєкту договору, порядку змін його умов. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства. Замовником в тендерній документації (п. 1 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) зазначено, що повноваження щодо підпису документів уповноваженої особи учасника підтверджується для фізичних осіб-підприємців – свідоцтвом про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця. При цьому, вище зазначений документ учасником ФОП «КУЗНЄЦОВ ІГОР РАФАЇЛОВИЧ» в тендерній пропозиції не наданий, про що свідчить електронна система закупівель. Відповідно до пункту 40 Постанови № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, замовник не надав вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив пункт 40 Постанови № 1178. Моніторингом даного питання також установлено, що учасником ФОП «КУЗНЄЦОВ ІГОР РАФАЇЛОВИЧ» не надано документи переможця, про що свідчить електронна система закупівель. Так, замовником в тендерній документації (п. 1 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) зазначено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Однак, вище зазначені документи учасник закупівлі ФОП «КУЗНЄЦОВ ІГОР РАФАЇЛОВИЧ» в тендерній пропозиції не надав, про що свідчить електронна система закупівель. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 (особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. На порушення підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП «КУЗНЄЦОВ ІГОР РАФАЇЛОВИЧ», а оголосив переможцем і підписав з ним договір про закупівлю від 24 лютого 2023 року № 17/23 на 132 204,80 грн (без ПДВ). В ході моніторингу з метою підтвердження або спростування встановлених порушень органом державного фінансового контролю 21.03.2023 через електронну систему закупівель надано запит замовнику щодо не надання замовнику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; складення проекту договору не у відповідності до чинного законодавства та невідхилення тендерної пропозиції переможця ФОП «КУЗНЄЦОВ ІГОР РАФАЇЛОВИЧ». Замовником 24.03.2023 в електронній системі закупівель не надано обґрунтованої відповіді, в якій було б спростовано порушення, описані вище. Так, в поясненні замовник вказує, що при проведенні процедури закупівлі дотримав всі вимоги статті 5 Закону № 922 щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме дотримано максимальну економію грошових коштів, добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі. Також замовник стверджує, що учасник надав Виписку з ЄДР станом на 22:06 08.02.2023 (яку замовник завантажив разом з наданням відповіді). Однак, відомості електронної системи закупівель свідчать, що в даній закупівлі приймав участь лише один учасник, що виключає конкуренцію серед учасників, а Виписку з ЄДР учасником не було завантажено в електронну систему закупівель, що не сприяє відкритості та прозорості на всіх стадіях даної закупівлі. Крім того, Законом регулюються не лише принципи здійснення публічних закупівель, а й інші норми, яких необхідно дотримуватись при проведенні закупівель, та які не дотримано замовником, зокрема, при складанні тендерної документації, при розгляді тендерної пропозиції учасника.
Період усунення порушень: 27.03.2023 16:23 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.03.2023 16:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір №17/23 від 24 лютого 2023 з ФОП Кузнєцовим Ігорем Рафаїловичем на суму 132204.80 грн розірвано 27 березня 2023 року
Дата публікації звіту: 31.03.2023 09:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 06.04.2023 17:07

Запити/Пояснення