-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Черніївського ліцею Івано-Франківської міської ради)
ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Черніївського ліцею Івано-Франківської міської ради)
Завершена
949 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 492.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 492.00 UAH
Номер:
c7085afcc74246a9891804c59676752d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 11:07 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.02.2023 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.02.2023 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-01-31-016624-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Марчак Ольга Романівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, з врахуванням пояснення замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЧЕРНІЇВСЬКОГО ЛІЦЕЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Марчак Ольга Романівна, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2023 №09/02, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2023, вимога про усунення невідповідностей до 09.02.2023, договір про закупівлю від 28.02.2023 №02 (далі - Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 02.03.2023 року.
Період усунення порушень:
06.03.2023 10:51 - 10.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2023 10:51
Запити/Пояснення
Номер:
67babf8012254666836597e0f1b72376
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
28.02.2023 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Черніївського ліцею Івано-Франківської міської ради)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-016624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
7eda90c2e5dc4aab96c1a05cb0213407
Назва:
Пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-01-31-016624-a.
Дата опублікування:
02.03.2023 11:12
Опис:
Пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Черніївського ліцею Івано-Франківської міської ради). (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-016624-a.
На Ваш запит повідомляємо, що Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість у відповідності до вимог нормативно – правових актів в т. ч. обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), рішення засновника та потреби замовника.
Хочемо зазначити, що закупівля виникла у зв’язку з забезпеченням виконання навчального процесу, соціального організацією гарячого харчування учнів, забезпечення виконання рішення органу місцевого самоврядування - засновника закладу, рішення Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022р. № 218-32 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти з бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади».
У відповідності до рішення Івано-Франківської міської ради визначено пільгові категорії учнів 6-11 років та їх кільсть :
• дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 0;
• дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних і інклюзивних класах – 0;
• дітей із інвалідністю – 1;
• дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків, учасників бойових дій у зоні антитерористичної операції та операції об’єднаних сил, які загинули/ зникли безвісти/ потрапили у полон чи отримали інвалідність або померли під час виконання службових обов’язків, учасників бойових дій (на підставі посвідчень встановленого зразка для учасників бойових дій) – 25;
• дітей внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів – 3;
• дітей, які перебувають у сім`ї патронатного вихователя -0;
• дітей, яким згідно з Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», гарантується пільгове харчування -0;
• дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» - 1;
• дітей із багатодітних сімей -36;
• учнів 1-4 класів із матеріально неспроможних сімей відповідно до заяви батьків, або осіб, які їх замінюють, на ім’я керівника закладу загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, відповідного подання керівника закладу загальної середньої освіти, наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради – 0.
Учні пільгових категорій 11-14 років:
• дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування -2;
• дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних і інклюзивних класах – 1;
• дітей із інвалідністю – 0;
• дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків, учасників бойових дій у зоні антитерористичної операції та операції об’єднаних сил, які загинули/ зникли безвісти/ потрапили у полон чи отримали інвалідність або померли під час виконання службових обов’язків, учасників бойових дій (на підставі посвідчень встановленого зразка для учасників бойових дій) -14;
• дітей внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів – 1;
• дітей, які перебувають у сім`ї патронатного вихователя – 0;
• дітей, яким згідно з Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», гарантується пільгове харчування – 0;
• дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» - 0;
• дітей із багатодітних сімей – 25.
Учні пільгових категорій 14-18 років:
• дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 0;
• дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних і інклюзивних класах – 0;
• дітей із інвалідністю – 0;
• дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків, учасників бойових дій у зоні антитерористичної операції та операції об’єднаних сил, які загинули/ зникли безвісти/ потрапили у полон чи отримали інвалідність або померли під час виконання службових обов’язків, учасників бойових дій (на підставі посвідчень встановленого зразка для учасників бойових дій) – 6;
• дітей внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів – 0;
• дітей, які перебувають у сім`ї патронатного вихователя -0;
• дітей, яким згідно з Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», гарантується пільгове харчування – 0;
• дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» - 0;
• дітей із багатодітних сімей – 10.
ГПД (обід): увільнені 100% -0;
Увільнені 50% - 0.
Кількість днів харчування – 175 днів.
Діти з багатодітних сімей тільки обідають.
У відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а також вимогам санітарного законодавства харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, та нормам харчування
У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 встановлена вимога Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, що також враховують особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі їх наявності), потребу у лікувальному харчуванні (у разі прийняття відповідного рішення засновником закладу), та сезонність (осінь, зима, весна, літо).
Зазначено, що кількість учнів може змінюватися відповідно до фактичного відвідування, а це в свою чергу буде впливати на кількість необхідних порцій під час харчування.
Звернено увагу до учасника, що протягом року змінюється віковий та кількісний склад учнів, а також необхідність в організації дієтичного та, можливо, - лікувального харчування, тому можливі зміни в кількості дітей в кожній віковій групі та потребі у дієтичному та лікувальному харчуванні.
Встановлена вимога, що учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування дітей визначеного керівником закладу.
Зазначено, що продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів у відповідності до санітарних норм.
Харчові продукти, що поступають на харчоблок, повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації і супроводжуватися документами, що встановлюють їх якість.
Не допускається приймати харчові продукти без супроводжувальних документів, з минулим строком зберігання, з ознаками псування. У супроводжувальних документах про якість продуктів, які особливо швидко псуються, повинні бути вказані дата випуску продукту, а також і дата його кінцевого строку зберігання. Супроводжувальні документи (товарно-транспортна накладна, якісне посвідчення, сертифікат) необхідно зберігати до кінця реалізації продукту.
Під час надання послуг та приготування їжі учасник забезпечує безперешкодний доступ на харчоблок працівникам замовника, здійснюючим контроль і нагляд, для проведення перевірки відповідності виробництва, зберігання, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів.
Учасник повинен щодня проводити бракераж готових страв за участю медичного працівника закладу чи іншої визначеної керівником закладу відповідальною за проведення бракеражу особою/ами. У разі встановлення та актування бракеражем факту неякісного приготування готових страв їх заміна повинна бути проведена не пізніше ніж протягом двох годин (у відповідності до вимог п.24 постанови 305). та забезпечити дотримання вимог щодо відбору і зберігання добових проб страв.
Готові страви повинні бути належної якості та відповідати встановленим Державним санітарним правилам і нормам.
Кількість учнів на харчування узгоджується замовником кожного дня.
Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати їдальню достатньою кількістю столового та кухонного посуду, кухонного інвентаря, спеціального та санітарного одягу, миючими і дезінфікуючими засобами, здійснювати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання харчоблоку, здійснювати централізоване прання санітарного одягу, вживати заходи щодо забезпечення дотримання правил пожежної безпеки.
Надання послуг повинно здійснюватися лише при наявності умов для дотримання правил особистої гігієни персоналом харчоблоку.
Персонал Учасника, який займається постачанням продуктів, приготуванням та роздачею їжі, повинен мати санітарний допуск до роботи.
Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати належний санітарний стан харчоблоку замовника.
Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати збереження приміщень та обладнання, розташованого в харчоблоку замовника. У разі необхідності здійснювати проведення поточних ремонтів приміщень, інженерних мереж та відшкодування завданих збитків.
На вимогу замовника учасник повинен представляти документи про якість та безпечність на усі продукти харчування, які використовуються для надання послуг.
Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам:
Вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
Виконавець несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України.
Під час надання послуг з організації шкільного харчування учасник застосовує заходи із захисту довкілля.
Вартість даної закупівлі планово становила: 949 200 грн. ( Дев’ятсот сорок дев’ять тисяч двісті гривень 00 копійок.) без ПДВ і складається із суми вартості наданих послуг протягом строку дії Договору, про що зазначається у відповідних документах. Ціна договору визначається із врахуванням всіх загальнообов’язкових платежів та зборів. (відповідно до постанови КМУ від 02.02.2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість»)
Відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022р. № 218-32 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти з бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади» встановлено з січня 2023 року:
вартість гарячого харчування (сніданок та обід ) для учнів, які навчаються у 1-11 класах закладів загальної середньої освіти денної форми навчання Івано-Франківської міської ради, та проживають на території Івано-Франківської міської територіальної громади, за рахунок коштів з бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у наступних розмірах:
- вікова група 6-11 років (1-5 кл.) – 60,00 гривень/день на одну дитину ( сніданок 28,00 гривень/день, обід-32,00 гривні/день);
- вікова група 11-14 років ( 6-8 кл.) – 65 гривень/день на одну дитину ( сніданок – 30 гривень/день, обід – 35 гривень/день);
- вікова група 14-18 років ( 9-11(12)кл. - 70 гривень/день на одну дитину ( сніданок -33,00гривні/день, обід – 37,00 гривень/день)
з числа:
- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування ( сніданок, обід відповідно до вікових груп);
- дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних і інклюзивних класах ( сніданок, обід відповідно до вікових груп);
- дітей із інвалідністю ( сніданок, обід відповідно до вікових груп);
- дітей учасників бойових дій ( на підставі посвідчень встановленого зразка для учасників бойових дій або на підставі довідки, передбаченої додатком 6 до постанови КМ України від 21 жовтня 2022 р.№1193 про безпосередню участь у бойових діях) ( сніданок, обід відповідно до вікових груп) ;
- дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів ( сніданок, обід відповідно до вікових груп);
- дітей, з числа осіб, визначених у ст..10, ст..10.1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» ( сніданок, обід відповідно до вікових груп)
- дітей, які перебувають у сім`ї патронатного вихователя ( сніданок, обід відповідно до вікових груп);
- дітей, евакуйованих із зони відчуження, дітей, які є особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, і тих, що проживали у зоні безумовного обов’язкового) відселення з моменту аварії до прийняття постанови про відселення, відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» ( сніданок, обід відповідно до вікових груп);
- дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» ( сніданок, обід відповідно до вікових груп);
- дітей із багатодітних сімей ( сніданок відповідно до вікових груп);
- дітей, які проживають на території Івано-Франківської міської територіальної громади, та виховуються в сім’ї, що перебуває в складних життєвих обставинах відповідно до заяви батьків, або осі, які їх замінюють, на ім’я керівника закладу загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, відповідного подання керівника закладу загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради ( сніданок відповідно до вікових груп)
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://igpris1.wixsite.com/website/apply-now, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Уповноважена особа __________________ Ірина ПЕРХУЛИН