-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 55520000-1Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №6 імені Івана Ревчука Івано-Франківської міської ради). (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)
ДК 021:2015 - 55520000-1Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №6 імені Івана Ревчука Івано-Франківської міської ради). (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)
Завершена
475 794.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 757.94 UAH
мін. крок: 1% або 4 757.94 UAH
Номер:
bcefc1f7695241a5a9879f50f9c21c0f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-14-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2023 00:00
Період моніторингу:
14.02.2023 11:07 - 08.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.02.2023 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.02.2023 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-01-31-015650-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Коритан Любов Миколаївна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, з врахуванням пояснення замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛІЦЕЮ № 6 ІМ. ІВАНА РЕВЧУКА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Коритан Любов Миколаївна, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2023 №1, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2023, договір про закупівлю від 14.02.2023 №3, відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 01.03.2023 року.
Період усунення порушень:
02.03.2023 11:33 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2023 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
4ae18d1029124dbeb2014230ed9c5b85
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
28.02.2023 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №6 імені Івана Ревчука Івано-Франківської міської ради). (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-015650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
bfce6ebbb0e24d52af5a7312f0f5ca04
Назва:
Пояснення замовника на запит
Дата опублікування:
01.03.2023 17:41
Опис:
Пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 55520000-1Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №6 імені Івана Ревчука Івано-Франківської міської ради). (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-015650-a)
1)На Ваш запит повідомляємо, що Ліцей №6 імені Івана Ревчука Івано-Франківської міської ради у свої діяльності керується Законом України «Про освіту», Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” рішеннями засновника, наказом Департаменту освіти Івано-Франківської міської ради №574 30.12.2022р. тощо. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість у відповідності до вимог нормативно – правових актів в т.ч. до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), рішення засновника та потреби замовника.
Хочемо зазначити, що закупівля виникла у зв’язку з потребою забезпеченням виконання навчального процесу, організацією гарячого харчування учнів, забезпечення виконання рішення органу місцевого самоврядування- засновника закладу, рішення Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022р. № 218-32 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти з бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади». Тобто при визначенні очікуваної вартості, а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник керувався рішення Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022р. № 218-32 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти з бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади».
У відповідності до рішення Івано-Франківської міської ради визначено пільгові категорії учнів. Перелік категорій та кількість учнів, відповідно до вікових груп, які мають право на безкоштовне харчування, зазначено в огрунтуванні, оприлюдненому на веб-сторінці Замовника.
Вартість даної закупівлі планово становила: 475 794 грн. (чотириста
сімдесят п’ять тисяч сімсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок.) без ПДВ і складається із суми вартості наданих послуг протягом строку дії Договору, про що зазначається у відповідних документах. Ціна договору визначається із врахуванням всіх загальнообов’язкових платежів та зборів.
(відповідно до постанови КМУ від 02.02.2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість»)
2)Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://iv-frschool6.e-schools.info-, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
1. Скан-копія наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради №574 від 30.12.2022 р. «Про забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у 2023 році».
2. Пояснення та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі