• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015-55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів Угорницького ліцею Івано-Франківської міської ради)

Торги не відбулися

393 638.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 936.38 UAH
Номер: 711cb9459a3e4a059968a5ad10099388
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-14-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 14.02.2023 11:07 - 08.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.02.2023 №7-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.02.2023 №7-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-01-31-015147-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ковбасюк Ольга Михайлівна встановлено порушення вимоги підпункту 2 пункту 41 постанови №1178 згідно з пунктом 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Угорницького ліцею Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Ковбасюк Ольга Михайлівна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2023 №15 та від 14.02.2023 №16, інформацію про відміну. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 1 розділу ІІІ ТД вимагає від учасників, зокрема: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити або КЕП (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до вимог цієї документації*». Учасником ФОП Ковбасюк Ольга Михайлівна під час подання тендерної пропозиції порушено вищевказану вимогу. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2023 №15 прийнято рішення визначити переможцем торгів ФОП Ковбасюк Ольга Михайлівна. На порушення підпункту 2 пункту 41 постанови №1178 та згідно з пунктом 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Ковбасюк Ольга Михайлівна як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД з причин не накладання на тендерну пропозицію ФОП Ковбасюк Ольга Михайлівна кваліфікованого електронного підпису, як те вимагалось пунктом 1 розділу ІІІ ТД. Замовником протоколом від 14.02.2023 №16 прийнято рішення відповідно до Закону з урахуванням особливостей визначених Постановою №1178 відхилити тендерну пропозицію ФОП Ковбасюк Ольга Михайлівна як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД з причин не накладання на тендерну пропозицію ФОП Ковбасюк Ольга Михайлівна кваліфікованого електронного підпису, як те вимагалось пунктом 1 розділу ІІІ ТД.
Період усунення порушень: 06.03.2023 10:54 - 21.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2023 10:54