-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Місце надання послуги: вул. Кульчицької О.10, вул. Городоцька, 195 (навчальний корпус №2)
Завершена
1 121 631.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 216.31 UAH
мін. крок: 1% або 11 216.31 UAH
Номер:
4f88ac34ddc54d339733688a620d23a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-04-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2023 00:00
Період моніторингу:
04.04.2023 16:09 - 26.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2023 № 108
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.04.2023 № 108.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-31-014818-a, 31.01.2023. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ОЮФ «АУТПОСТ-3» та визначення його переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення Органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «ОЮФ «АУТПОСТ-3» щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); виконання замовником рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міжрегіонального центру професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-31-004141-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження приватним підприємством «СБ ГРІЗЛІ» (далі – ПП «СБ ГРІЗЛІ») порядку проведнення Замовником процедури закупівлі (тендерної документації Замовника) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз); реєстр отриманих тендерних пропозицій; проткокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «Охоронно-юридична фірма «АУТПОСТ-3» (далі – ПП «ОЮФ «АУТПОСТ-3»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ПП «ОЮФ «АУТПОСТ-3» як переможцем процедури закупівлі документи та інформацію; надані переможцем документи при укладанні договору; договір від 10.03.2023 №3/23; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ПП «СБ ГРІЗЛІ» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації Замовника документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації.
За вимогами пункту 3.9 розділу 3 тендерної документації якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, то такий учасник подає наступні відомості: найменування субпідрядника; його місцезнаходження; платіжні реквізити; код за ЄДРПОУ; види робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, орієнтовану вартість робіт/послуг субпiдрядника/співвиконавця у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та лист підтвердження про наявність у нього всіх необхідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів та ліцензій на провадження певного виду господарської діяльності; декларування субпідрядником у довільній формі про відсутності підстав для відмови визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
У випадку залучення до виконання робіт/послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робі робіт/послуг, на які його заплановано залучити, відповідно до Технічної специфікації, що наведена в Додатку №2 (у разі якщо передбачено законодавством).
Також, за вимогами 3.9 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями.
Окрім того, відповідно до пункту 3.9 розділу 3 тендерної документації якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі.
Проте, проведеним моніторингом встановлено, що учасником ПП «ОЮФ «АУТПОСТ-3» у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів щодо залучення чи не залучення учасником до надання послуг за предметом закупівлі інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, чим недотримано вимог пункту 3.9 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ОЮФ «АУТПОСТ-3», яка не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а визначено вказаного учасника переможцем та укладено з ним договір від 10.03.2023 №3/23.
Відповідно до пункту 52 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Проведеним моніторингом встановлено, що за результатами розгляду скарги ПП «СБ ГРІЗЛІ» UA-2023-01-31-014818-a.c1 щодо наявності у тендерній документації Замовника дискримінаційних умов Органом оскарження винесено рішення від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2023-01-31-014818-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Зокрема, у мотивувальній частині рішення Органу оскарження зазначено про наявність у Додатку 1 до тендерної документації вимоги щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника шляхом надання довідки про наявність спеціалізованого транспорту реагування (не менше 5-ти одиниць), що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони; листа-підтвердження про надання гарантії замовнику можливості проведення, за бажанням Замовника, не більше 2-х разів в місяць, контрольних перевірок реагування транспорту реагування (не менше 5-ти одиниць) та перевірка часу прибуття на вказаний об’єкт не більше 10 хв. з моменту виклику, у зв’язку з чим взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають в наявності та нададуть довідку про наявність спеціалізованого транспорту реагування саме не менше 5-ти одиниць, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, скаржника.
У рішенні Органу оскарження від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз вказано, що дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону, та зобов’язано Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Проведеним аналізом виконання Замовником рішення Органу оскарження від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз встановлено, що Замовником 17.02.2023 опубліковано в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації, у якій (пункт 8 частини 1 розділу 1 Додатку 1) визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку про наявність спеціалізованого транспорту реагування (не менше 3-ти одиниць), що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони, його кількість, марки, державні номери, який обладнаний засобами зв’язку, а також листа-підтвердження про надання гарантії замовнику можливості проведення, за бажанням Замовника, не більше 2-х разів в місяць, контрольних перевірок реагування транспорту реагування (не менше 3-ти одиниць) та перевірка часу прибуття на вказаний об’єкт не більше 10 хв. з моменту виклику.
Проте, у пункті 9 частини 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника міститься вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції фото транспортних засобів та копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що плануються до залучення в якості транспорту реагування, зазначених в п. 9 (не менше 5-ти одиниць).
Таким чином, Замовником не виконано рішення Органу оскарження від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації стосовно вимоги наявності спеціалізованого транспорту реагування саме не менше 5-ти одиниць, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони.
Також, у рішенні Органу оскарження від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз зазначено про неправомірне встановлення Замовником у Додатку 1 до тендерної документації вимоги підтвердження учасником наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом надання, згідно з оновленою редакцією Постанови КМУ від 28.12.2000 №1921, якою затверджено Положення про військово-транспортний обов’язок, довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку, виданої не раніше 24 лютого 2022 року, на весь автотранспорт, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Органом оскарження вказано, що у такому випадку взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку, видані саме не раніше 24 лютого 2022 року, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, скаржника.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 11 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 №1921, довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою керівника територіального центру комплектування та соціальної підтримки про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку подається для державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів у територіальних органах з надання сервісних послуг МВС (крім транспортних засобів, власниками яких є громадяни), крім документів, необхідних для реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку, представником підприємства, установи чи організації, транспортні засоби яких підлягають реєстрації (перереєстрації), зняттю з обліку.
Аналізом виконання Замовником рішення Органу оскарження від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз встановлено, що Замовником 17.02.2023 опубліковано в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації, у якій (пункт 11 частини 1 розділу 1 Додатку 1) визначено, що згідно оновленій редакції Постанови КМУ від 28.12.2000 №1921, якою затверджено Положення про військово-транспортний обов’язок, учасник повинен надати довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку, які повинні бути видані не раніше 2022 року на весь автотранспорт, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Отже, Замовником фактично збільшено термін вищевказаної довідки лише на 2 місяці (не раніше 01.01.2022 замість попередньо встановленого не раніше 24.02.2022), тоді як скарзі та у рішенні Органу оскарження зазначено про наявність у скаржника довідок, датованих 2021 роком (15.07.2021), та встановлення Замовником вимоги щодо надання довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку, виданої саме не раніше 24 лютого 2022 року, дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, скаржника.
Таким чином, Замовником не виконано рішення Органу оскарження від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації стосовно вимоги щодо надання довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку.
У рішенні Органу оскарження від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз також зазначено про неправомірне встановлення Замовником у Додатку 1 до тендерної документації вимоги підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання копій сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти, які повинні бути чинним на момент подання тендерної пропозиції та повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі, а також копії медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти, яка повинна бути чинною на момент подання пропозиції та повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі.
Органом оскарження зазначено, що за таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати наведені вище документи, видані не раніше дати оголошення закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, скаржника, а також зобов’язано Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Слід зазначити, що відповідно до чинного законодавства України у сфері охорони здоров’я та трудового права встановлено обов’язок та порядок медичного огляду працівників, метою якого є визначення, оцінювання та фіксування стану здоров’я працівника, з’ясування можливості до виконання певних трудових обов’язків та встановлення медичних протипоказань, своєчасного виявлення гострих та хронічних захворювань, а також превенції виникнення та розповсюдження інфекційних хвороб.
Медичні огляди поділяються на (стаття 169 Кодексу законів про працю України): попередні (при прийнятті на роботу); періодичні (протягом трудової діяльності); позачергові (за ініціативною роботодавця чи працівника); щорічні (для осіб до 21 року).
Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559.
Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі, затверджено наказом Міністерства охорони здоров'я України та Держнаглядохоронпраці від 23.09.1994 №263/121.
Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій затверджено наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 № 246 (далі – Порядок №246). Періодичність медоглядів в залежності від шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища наведено у додатку 4 до Порядку №246; перелік робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, – у додатку 5 до Порядку №246.
Так, Порядком №246 передбачено проведення періодичного медогляду, 1 раз на 6 місяців, 1 раз на рік, 1 раз на 2 роки (залежно від шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, характеру здійснюваної роботи).
Проведеним аналізом виконання Замовником рішення Органу оскарження від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз встановлено, що Замовником у новій редакції тендерної документації (опублікована 17.02.2023) визначено вимогу (підпункт 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку 1), за якою учасник повинен надати копію медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти, яка повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не більше місячної давнини до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації кінцевий строк подання тендерних пропозицій за досліджуваною процедурою закупівлі (яку оголошено 31.01.2023) – 22.02.2023. Отже, медичні довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти, повинні бути виданими не раніше 22.01.2023.
Таким чином, Замовником не виконано рішення Органу оскарження від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації стосовно вимоги щодо надання медичних довідок з обмеженням періоду їх видачі.
З врахуванням вищенаведеного, Замовником на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону не виконано зобов’язання у рішенні Органу оскарження від 15.02.2023 №1794-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2023-01-31-014818-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Період усунення порушень:
25.04.2023 15:42 - 10.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2023 15:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі ««ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) (UA-2023-01-31-014818-a) від 25 квітня 2023 року повідомляємо наступне:
З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про розірвання Договору №3/23 від 10 березня 2023 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Виконавця письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №3/23 від 10 березня 2023 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
02.05.2023 13:36
Запити/Пояснення
Номер:
3ac72006e0124ed8b261e15dde8fd46b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.04.2023 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-01-31-014818-a, яка проводилась Міжрегіональним центром професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2480b3ae14ee4fb9a9e5d39e7895efe0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.04.2023 14:27
Опис:
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг з охорони об’єкту відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro та сайту надавачів відповідних послуг, а також відповідно до діючих тарифів та нормативів, встановлених законодавством для даного виду послуг. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуги для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, Закону України «Про охоронну діяльність» та з урахуванням вимог нормативних документів та стандартіву сфері послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), а саме навчальних закладів щодо здійснення охорони приміщення, які знаходяться на території Замовника на 2-х постах цілодобово, по одному посту на кожен Об’єкт, у тому числі у святкові та вихідні дні:
- за адресою м. Львів, вул. Городоцька, 195 (цілодобово)
- за адресою м. Львів, вул. Кульчицької О., 10 (цілодобово)
2. Щодо інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону, переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Переможець процедури закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) під час укладення договору про закупівлю надав відповідні документи (надаємо в складі пояснення), а саме:
1) Розпорядження про призначення генерального директора
2) Ліцензія ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"