-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради
Завершена
1 375 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 878.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 878.85 UAH
Номер:
c80b4f18b20142fa862d2f816b2dd11b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-27-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
27.02.2023 10:58 - 21.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 №9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.02.2023 №9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-01-31-014423-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОДНОВОЛ ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛІЦЕЮ №10 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ОДНОВОЛ ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2023 року, договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за бюджетні кошти від 16.02.2023 №06/23, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.03.2023 року.
Період усунення порушень:
06.03.2023 10:53 - 10.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2023 10:53
Запити/Пояснення
Номер:
9c479520a6684036833d006c5bfc836a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
28.02.2023 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-014423-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у Додатку 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від учасника надати сканкопію одного аналогічного договору без додатків .
Чи враховано замовником, що учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОДНОВОЛ ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку від 09.02.2023 вих. № 09-02/5, в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договір від 31.01.2022 №1, однак не надано підтвердження виконання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно (при потребі) долучити документальне підтвердження.
Номер:
024ea985bc134a10ad2508cb5f2ec812
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень до моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю "Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради", ДК 021:2015:55520000-1 - Кейтерингові послуги, очікуваною вартістю 1375770,00,00 грн.(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-014423-a
Дата опублікування:
02.03.2023 10:03
Опис:
1. Замовником у Додатку 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагалося від учасника надати сканкопію одного аналогічного договору (без додатків). Тендерною документацією Замовника не вимагалося підтвердження виконання аналогічного договору. Учасником ФОП "ОДНОВОЛ ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА " у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку № 09-02/5 від 09 лютого 2023року в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає інформацію про договір №1 від 31.01.2022 року та надано сканкопію вказаного договору. Таким чином учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника.