• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шприци ін'єкційні інсулінові стерильні U-100 0,3 мл з голкою 0,30 (30 G) x 8 мм (НК 024:2019 35389 – Інсуліновий шприц); Резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці) (НК 024:2019 35838 - Акумулятивний інсуліновий резервуар для інфузійних насосів); Інфузійний набір QUICK – Set Paradigm 6мм/60см 10 штук в коробці (НК 024:2019 10678 - Катетер для введення); Голки для шприц-ручки 0,25мм (31G)х5мм (НК 024:2019 59230 – Голка ін'єкційна, одноразового використання); Голки для шприц-ручки 0,23мм (32G)х4мм) (НК 024:2019 59230 – Голка ін'єкційна, одноразового використання); Голки для шприц-ручки 0,30мм (30G)х8мм (НК 024:2019 59230 – Голка ін'єкційна, одноразового використання); Ланцети Акку - Чек® Софтклікс (НК 024:2019 45142 Наконечник до ручки-скарифікатора); Одноразовий ланцет для взяття крові з п'яти у недоношених дітей, лезо 1.75мм, рожевий (НК 024:2019 37466 - Ручний ланцет для крові, одноразовий); Одноразовий ланцет для взяття крові з п'яти у недоношених дітей, лезо 2.5мм, зелений (НК 024:2019 37466 - Ручний ланцет для крові, одноразовий) (ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 - Медичні матеріали)

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою

Завершена

8 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 500.00 UAH
Номер: aaed159187b94a22bb907c67d09f475a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 27.04.2023 17:02 - 19.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.04.2023 № 36-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 27.04.2023 №36-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2023-01-31-014264-a від 31.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Заболотна Л.О. умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору на закупівлю від 16.02.2023 за №50 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.01.2023 за №31-01, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Заболотна Любов Олексіївна (далі - ФОП Заболотна Л.О.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2023 за №09/02/1, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2023, договір на закупівлю від 16.02.2023 за №50, пояснення Замовника від 02.05.2023, від 05.05.2023 та від 11.05.2023 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Заболотна Л. О. встановлено наступне. Відповідно до пункту 5 розділу І «Загальні вимоги» додатку 2 тендерної документації «Медико-технічні вимоги» (далі – Додаток 2) Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності тендерних пропозицій медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати наступні документи: декларацію про відповідність, сертифікат якості, а також інструкцію з використання або інший документ виробника, що підтверджує характеристики запропонованого товару. На підтвердження вищезазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ФОП Заболотна Л.О. не надано сертифікат відповідності на резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці, який зазначений під №2 з/п розділу ІІ «Кількісні та технічні вимоги» Додатку 2, де з цього приводу Замовнику через електронну систему закупівель оприлюднено запити про надання пояснення. Згідно пояснень від 05.05.2023 та 11.05.2023, Замовником зазначено, що пропозиція ФОП Заболотної Л.О. не підлягала відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. У складі пропозиції ФОП Заболотна Л. О. наявний файл: «11 Гарантійний лист Мед Ексим та документи до нього.pdf», в якому на сторінках 106-108 міститься Сертифікат відповідності видання № 4 від «21» грудня 2022 р. № PR.443-17 на наступні вироби: Інфузійні набори та набори для крізьшкірної терапії. Однак, даний сертифікат засвідчує відповідність медико-технічним вимогам товару, який зазначений під №3 з/п розділу ІІ «Кількісні та технічні вимоги» Додатку 2, а саме - Інфузійний набір QUICK – Set Paradigm 6мм/60см 10 штук в коробці, класу потенційного ризику ІІб, країною походження яких є Данія. Слід зауважити, що у складі пропозиції ФОП Заболотна Л. О. наявний файл: «11 Гарантійний лист Мед Ексим та документи до нього.pdf», в якому на сторінках 100-104 міститься декларація про відповідність №ММ001 від 28.12.2022 на медичні вироби: Системи постійного моніторингу глюкози, інсулінові помпи, аксесуари, країною походження яких є США, класу потенційного ризику ІІа, з посиланням на сертифікат відповідності №PR.448-17, який дійсний до 27.12.2027, де у Додатку 1 до цієї декларації зазначений перелік виробів, серед яких і є під №2 - резервуар MiniMed™, 3 ml (мл). Однак, вищевказаний сертифікат відповідності №PR.448-17 відсутній у складі тендерної пропозиції ФОП Заболотна Л. О. Отже, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ФОП Заболотна Л.О. у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
Період усунення порушень: 16.05.2023 10:23 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2023 10:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником усунене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладене у висновку UA-M-2023-04-27-000020
Дата публікації звіту: 23.05.2023 16:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 26.05.2023 08:37

Запити/Пояснення