-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шприци ін'єкційні інсулінові стерильні U-100 0,3 мл з голкою 0,30 (30 G) x 8 мм (НК 024:2019 35389 – Інсуліновий шприц); Резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці) (НК 024:2019 35838 - Акумулятивний інсуліновий резервуар для інфузійних насосів); Інфузійний набір QUICK – Set Paradigm 6мм/60см 10 штук в коробці (НК 024:2019 10678 - Катетер для введення); Голки для шприц-ручки 0,25мм (31G)х5мм (НК 024:2019 59230 – Голка ін'єкційна, одноразового використання); Голки для шприц-ручки 0,23мм (32G)х4мм) (НК 024:2019 59230 – Голка ін'єкційна, одноразового використання); Голки для шприц-ручки 0,30мм (30G)х8мм (НК 024:2019 59230 – Голка ін'єкційна, одноразового використання); Ланцети Акку - Чек® Софтклікс (НК 024:2019 45142 Наконечник до ручки-скарифікатора); Одноразовий ланцет для взяття крові з п'яти у недоношених дітей, лезо 1.75мм, рожевий (НК 024:2019 37466 - Ручний ланцет для крові, одноразовий); Одноразовий ланцет для взяття крові з п'яти у недоношених дітей, лезо 2.5мм, зелений (НК 024:2019 37466 - Ручний ланцет для крові, одноразовий) (ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 - Медичні матеріали)
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою
Завершена
8 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 500.00 UAH
Номер:
aaed159187b94a22bb907c67d09f475a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.04.2023 00:00
Період моніторингу:
27.04.2023 17:02 - 19.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.04.2023 № 36-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 27.04.2023 №36-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-01-31-014264-a від 31.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Заболотна Л.О. умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору на закупівлю від 16.02.2023 за №50 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.01.2023 за №31-01, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Заболотна Любов Олексіївна (далі - ФОП Заболотна Л.О.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2023 за №09/02/1, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2023, договір на закупівлю від 16.02.2023 за №50, пояснення Замовника від 02.05.2023, від 05.05.2023 та від 11.05.2023 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Заболотна Л. О. встановлено наступне.
Відповідно до пункту 5 розділу І «Загальні вимоги» додатку 2 тендерної документації «Медико-технічні вимоги» (далі – Додаток 2) Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності тендерних пропозицій медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати наступні документи: декларацію про відповідність, сертифікат якості, а також інструкцію з використання або інший документ виробника, що підтверджує характеристики запропонованого товару.
На підтвердження вищезазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ФОП Заболотна Л.О. не надано сертифікат відповідності на резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці, який зазначений під №2 з/п розділу ІІ «Кількісні та технічні вимоги» Додатку 2, де з цього приводу Замовнику через електронну систему закупівель оприлюднено запити про надання пояснення.
Згідно пояснень від 05.05.2023 та 11.05.2023, Замовником зазначено, що пропозиція ФОП Заболотної Л.О. не підлягала відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. У складі пропозиції ФОП Заболотна Л. О. наявний файл: «11 Гарантійний лист Мед Ексим та документи до нього.pdf», в якому на сторінках 106-108 міститься Сертифікат відповідності видання № 4 від «21» грудня 2022 р. № PR.443-17 на наступні вироби: Інфузійні набори та набори для крізьшкірної терапії.
Однак, даний сертифікат засвідчує відповідність медико-технічним вимогам товару, який зазначений під №3 з/п розділу ІІ «Кількісні та технічні вимоги» Додатку 2, а саме - Інфузійний набір QUICK – Set Paradigm 6мм/60см 10 штук в коробці, класу потенційного ризику ІІб, країною походження яких є Данія.
Слід зауважити, що у складі пропозиції ФОП Заболотна Л. О. наявний файл: «11 Гарантійний лист Мед Ексим та документи до нього.pdf», в якому на сторінках 100-104 міститься декларація про відповідність №ММ001 від 28.12.2022 на медичні вироби: Системи постійного моніторингу глюкози, інсулінові помпи, аксесуари, країною походження яких є США, класу потенційного ризику ІІа, з посиланням на сертифікат відповідності №PR.448-17, який дійсний до 27.12.2027, де у Додатку 1 до цієї декларації зазначений перелік виробів, серед яких і є під №2 - резервуар MiniMed™, 3 ml (мл).
Однак, вищевказаний сертифікат відповідності №PR.448-17 відсутній у складі тендерної пропозиції ФОП Заболотна Л. О.
Отже, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ФОП Заболотна Л.О. у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
Період усунення порушень:
16.05.2023 10:23 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2023 10:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником усунене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладене у висновку UA-M-2023-04-27-000020
Дата публікації звіту:
23.05.2023 16:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
26.05.2023 08:37
Запити/Пояснення
Номер:
6abd8f6aa4c9476886ecf2f90a63a1f6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.04.2023 08:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичні матеріали» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-31-014264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
36e0e5dbfbfa4891ad56691a48ff016c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.05.2023 16:13
Опис:
Надаємо пояснення на питання, що виникли у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-31-014264-a:
1. Лікарем-ендокринологом, як користувачем реєстру пацієнтів, що потребують інсулінотерапії І рівня, згідно реєстру пацієнтів хворих на цукровий діабет 1 типу по Вінницькій міській територіальній громаді, враховуючи внутрішньо переміщених осіб, було розраховано річну потребу під наявних на момент оголошення закупівлі пацієнтів.
Виходячи з положень міської програми «Здоров'я вінничан на 2017-2022 роки» (зі змінами) та її фактичної реалізації, КНП «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» забезпечував інсулінозалежних дітей віком від 0 до 18 років засобами вимірювання рівня глюкози у крові виробництва Contour Plus, які закуплені за кошти Державного бюджету МОЗ України на виконання бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» за напрямом «Закупівля лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, медичних виробів, інших товарів і послуг» у частині «Закупівля витратних матеріалів для визначення рівня глюкози в крові, глікованого гемоглобіну» та рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради №55 від 14.01.2021 року і наказу Департаменту охорони здоров`я Вінницької обласної державної адміністрації від 30.04.2020 року №791.
На підставі вищевикладеного, перед проведенням закупівлі, вивчався ринок витратних матеріалів, їх технічні та якісні характеристики, з урахуванням параметрів необхідних для наявних у пацієнтів глюкометрів.
За результатами проведеного моніторингу цін, зазначених у прайс-листах постачальників, визначено середню ціну позицій та відповідно очікувану вартість закупівлі.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://vmklcmd.lic.org.ua/zakupivli/
Номер:
da66ff5cf67d4d74bf7fd500a672f7be
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.05.2023 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичні матеріали» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-31-014264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом пропозиції ФОП Заболотна Л. О. встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу І «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги» Замовником зазначено:
- п.5. Для підтвердження відповідності тендерних пропозицій медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати наступні документи: декларацію про відповідність, сертифікат якості, а також інструкцію з використання або інший документ виробника, що підтверджує характеристики запропонованого товару.
У складі пропозиції ФОП Заболотна Л. О. відсутній сертифікат відповідності на резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Заболотна Л. О., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації, або вказати файли у складі пропозиції у яких наявний вищевказаний документ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
28e0c43810ee4384a5728b0775df1b54
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.05.2023 16:10
Опис:
Надаємо пояснення на питання, що виникло у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-31-014264-a:
У складі пропозиції ФОП Заболотна Л. О. наявний файл: «11 Гарантійний лист Мед Ексим та документи до нього.pdf», в якому на сторінках 106-108 міститься Сертифікат відповідності видання № 4 від «21» грудня 2022 р. № PR.443-17 на наступні вироби: Інфузійні набори та набори для крізьшкірної терапії.
Згідно інструкції користувача (сторінка 105 вищезазначеного файлу): «Цей резервуар призначений для підшкірного введення лікарських препаратів, включаючи інсулін, при використанні сумісних інсулінових помп та інфузійних наборів компанії Medtronic», тобто резервуар є набором крізьшкірної терапії, тому вищевказаний сертифікат засвідчує відповідність резервуару Paradigm 3 мл 10 штук в коробці.
Номер:
9b8dcf562966409dbb44bd3568e4cf3f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2023 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичні матеріали» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-31-014264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
У складі пропозиції ФОП Заболотна Л. О. наявний файл: «11 Гарантійний лист Мед Ексим та документи до нього.pdf», в якому на сторінках 100-104 міститься декларація про відповідність №ММ001 від «28» грудня 2022 на медичні вироби: Системи постійного моніторингу глюкози, інсулінові помпи, аксесуари, де у Додатку 1 до цієї декларації зазначений перелік виробів, серед яких, під №2 - резервуар MiniMed™, 3 ml (мл), та в якій зазначено сертифікат відповідності №PR.448-17, дійсний до 27.12.2027.
Однак, у складі пропозиції ФОП Заболотна Л. О. відсутній вищезазначений сертифікат відповідності №PR.448-17.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Заболотна Л. О., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dbb05eaead944dfb8e32ca2bc8614d50
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.05.2023 14:53
Опис:
За результатами розгляду запиту у рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичні матеріали» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-31-014264-a) надаємо пояснення.
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Заболотної Л.О. встановлено відповідність вимогам тендерної документації та належне документальне підтвердження такої відповідності. Враховуючи відсутність законодавчо передбачених підстав, пропозиція ФОП Заболотної Л.О. не підлягала відхиленню з огляду на таке.
Відповідно до пункту 5 розділу І «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги», для підтвердження відповідності тендерних пропозицій медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати наступні документи: декларацію про відповідність, сертифікат якості, а також інструкцію з використання або інший документ виробника, що підтверджує характеристики запропонованого товару.
Так, на підтвердження відповідності медико-технічним вимогам позиції № 2 «Резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці» ФОП Заболотною Л.О. у складі тендерної пропозиції надано такі документи: гарантійний лист виробника, декларацію про відповідність, інструкцію користувача (паспорт), сертифікат відповідності (файл «11 Гарантійний лист Мед Ексим та документи до нього.pdf»). Із наведених документів можна дійти висновку, що запропонована Учасником продукція має усі технічні, функціональні, якісні та кількісні характеристики, визначені тендерною документацією.
ФОП Заболотною Л.О. було надано сертифікати відповідності на усі запропоновані товари, зокрема і на позицію № 2 «Резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці». У складі пропозиції ФОП Заболотна Л. О. наявний файл: «11 Гарантійний лист Мед Ексим та документи до нього.pdf», в якому на сторінках 106-108 наявний Сертифікат відповідності видання № 4 від «21» грудня 2022 р. № PR.443-17 на наступні вироби: Інфузійні набори та набори для крізьшкірної терапії.
Згідно з інструкцією користувача (паспорт) (сторінка 105 файлу «11 Гарантійний лист Мед Ексим та документи до нього.pdf»): «Цей резервуар призначений для підшкірного введення лікарських препаратів, включаючи інсулін, при використанні сумісних інсулінових помп та інфузійних наборів компанії Medtronic».
Відповідно до інструкції користувача (паспорт) (сторінка 98 файлу «11 Гарантійний лист Мед Ексим та документи до нього.pdf»): «Інфузійний набір QUICK призначений для підшкірної інфузії інсуліну з інфузійною помпою, сумісний з резервуаром Парадігм».
Резервуар з інсуліном встановлюється в інсулінову помпу серії Paradigm, яка забезпечує дозоване підшкірне введення інсуліну пацієнту. Звертаємо увагу, що резервуар має спеціальне з’єднання Парадігм, тому він сумісний лише з катетерами аналогічного з’єднання - з інсуліновими помпами «MiniMed Paradigm 712», «MiniMed Paradigm 715», «MiniMed Paradigm 722», «MiniMed Paradigm 754», відтак «Резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці» це медичний виріб (набір) для крізьшкірної терапії. Таким чином, сертифікат відповідності видання № 4 від «21» грудня 2022 р. № PR.443-17 на вироби: Інфузійні набори та набори для крізьшкірної терапії засвідчує відповідність позиції № 2 «Резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці».
Таким чином, ФОП Заболотною Л.О. виконано усі вимоги тендерної документації, зокрема і вимоги пункту 5 розділу І «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги», а відтак пропозиція ФОП Заболотної Л.О. не підлягала відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.