-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №20 Івано-Франківської міської ради
Завершена
880 692.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 403.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 403.46 UAH
Номер:
a086b63718254bbbb5407306fc5c8433
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-27-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
27.02.2023 10:57 - 21.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 №9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.02.2023 №9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-01-31-014182-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляду тендерної пропозиції ФОП "ШІЛЯК СВІТЛАНА БОГДАНІВНА", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛІЦЕЮ №20 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «ШІЛЯК СВІТЛАНА БОГДАНІВНА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2023 року, договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за бюджетні кошти від 16.02.2023 №17/23, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.03.2023 року.
Період усунення порушень:
02.03.2023 11:33 - 08.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.03.2023 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
7a362f49d83b4043a928c8c02786e4ee
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
28.02.2023 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №20 Івано-Франківської міської ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-014182-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у Додатку 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від учасника необхідно надати сканкопію одного аналогічного договору (без додатків).
Чи враховано замовником, що учасником ФОП "ШІЛЯК СВІТЛАНА БОГДАНІВНА" у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку від 06.02.2023 № 04, в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договір від 09.02.2022 №09/2022, однак не надано підтвердження виконання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно (при потребі) долучити документальне підтвердження.
Номер:
cfbc0a352e944cf2a265506efbec871c
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень до моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю "Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №20 Івано-Франківської міської ради", ДК 021:2015:55520000-1 - Кейтерингові послуги, очікуваною вартістю 880 692,00 грн.(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-31-014182-а).
Дата опублікування:
02.03.2023 09:39
Опис:
Замовником у Додатку 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагалося від учасника надати сканкопію одного аналогічного договору (без додатків). Тендерною документацією Замовника не вимагалося підтвердження виконання аналогічного договору. Учасником ФОП "ШІЛЯК СВІТЛАНА БОГДАНІВНА" у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку від 06.02.2023 № 04 в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договір від 09.02.2022 №09/2022 та надано сканкопію вказаного договору. Таким чином учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника.