• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуга з благоустрою населених пунктів, а саме: прибирання, підмітання території по Бориспільській міській територіальній громаді)

Категорія - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Завершена

7 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 000.00 UAH
Номер: 03105fb58a944671aafab58dd115d3c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-17-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 17.05.2023 15:52 - 08.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.05.2023 № 30 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-01-31-014041-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 323-37-99, sitalenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі - Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою протокол від 02.02.2023 № 12/1 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Виробниче управління комунального господарства» (далі – КП «Виробниче управління комунального господарства»), вимога про усунення невідповідностей від 09 лютого 2023 року, документи надані КП «Виробниче управління комунального господарства» 10 лютого 2023 року (о 09:46 год та 09:50 год), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2023 № 12/3, про визначення переможцем КП «Виробниче управління комунального господарства», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.02.2023, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та з власної ініціативи, оприлюднені в електронній системі закупівель 31.05.2023 та 01.06.2023. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови № 710 Замовник оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування) шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. У відповідь на запит Управління Замовником надано посилання на сторінку веб-сайту де розміщено Обгрунтування, яке оприлюднено 29.05.2023, при тому, що оголошення про закупівлю оприлюднено 31.01.2023, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови № 710. Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. В ході аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у підпункті 2.3 пункту 2 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовником не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, чим порушено вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, встановлено, що відповідь на запит Управління від 25.05.2023 Замовником надано 31.05.2023, тобто на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Період усунення порушень: 05.06.2023 15:15 - 20.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2023 15:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист щодо недопущення порушень
Дата публікації звіту: 06.06.2023 15:44

Запити/Пояснення