-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
УПГГК 23П-П-019: 71630000-3-Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження, випробувань та паспортизації посудин, що працюють під тиском)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Завершена
4 975 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 758.30 UAH
мін. крок: 1% або 49 758.30 UAH
Номер:
6f61af5d07f442b699eed6b4acc583ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-08-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2023 00:00
Період моніторингу:
08.06.2023 10:32 - 30.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2023 № 25-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 08 червня 2023 року № 25-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-01-31-013611-a від 31.01.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1495), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Укргазвидобування в особі філії «Управління з переробки газу та газового конденсату» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-31-001986-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 31.01.2023 № УПГГК 23-П-019 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.02.2023; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрнафтогазексперт» (далі – ТОВ «Укрнафтогазексперт»), Державного підприємства «Полтавський експертно-технічний центр», Приватного акціонерного товариства «Прометей» (далі - ПрАТ «Прометей»); протокол, затверджений уповноваженою особою Замовника «Про продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції» від 20.02.2023 № УПГГК 23П-П-019; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Укрнафтогазексперт»; рішення уповноваженої особи Замовника про визначення учасника переможцем від 22.02.2023 № УПГГК 23П-П-019; протокольне рішення про відхилення учасників ТОВ «Укрнафтогазексперт» та ДП «Полтавський ЕТЦ» від 16.02.2023 та 24.03.2023 № УПГГК 23П-П-019; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ПрАТ «Прометей»; повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2023; договір про надання послуг від 13.04.2023 № 174/22-23; пояснення Замовника разом із документами, надане 20.06.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
23.06.2023 13:53 - 29.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2023 13:53
Запити/Пояснення
Номер:
176ddc84b46145cf8c8d94c33e745623
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2023 08:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «УПГГК 23П-П-019: 71630000-3-Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження, випробувань та паспортизації посудин, що працюють під тиском)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-013611-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із даного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e0d9f6325e3847bda50c77c2b703b2c1
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:
20.06.2023 10:58
Опис:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі: УПГГК 23П-П-019: 71630000-3-Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження, випробувань та паспортизації посудин, що працюють під тиском), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-31-013611-a, міститься у вкладених файлах