-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Ліки
Завершена
5 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 13 410.50 UAH
мін. крок: 0.3% або 13 410.50 UAH
Номер:
51db28351ac94631b0bb6cd31d1b968d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-14-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2023 00:00
Період моніторингу:
14.06.2023 19:40 - 06.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
14.06.2023 № 13-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 14.06.2023
№ 13-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2023-01-31-012899-a 31.01.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, повноти оприлюднення інформації про закупівлю за лотами №1 та № 2, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей із внесеними змінами та їх оприлюднення, своєчасності надання роз’яснень у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1, №2 із змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договорів по лотах № 1, №2 умовам тендерних пропозицій переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та її оприлюднення, своєчасності надання роз’яснень у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій по лотах №1, №2, виконання вимог про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотах №1, №2, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах №1, №2, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.01.2023 №36, із змінами від 06.02.2023№48, із змінами від 07.02.2023 №49, роз’яснення до процедури надані замовником станом на 0.02.2023, реєстр пропозицій, протоколи розкриття, тендерні пропозиції: учасника-переможця за лотами №1 та №2 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЛИЧ-ПОЛІМЕД», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2023 №66 та №65, повідомлення про намір укласти договір за лотами №1 та №2, договір про закупівлю за (лот №1) від 20.02.2023 №38 на суму 3 650 563,10 грн з ПДВ, додаткова угода №1 від 16.03.2023 до договору за лотом №1, повідомлення про внесення змін до договору за лотом №1, договір про закупівлю за (лот №2) від 20.02.2023 №39 на суму 1 340 789,15 грн з ПДВ, відповідь замовника надана через електронну систему закупівель станом на 19.06.2023.
Період усунення порушень:
28.06.2023 19:23 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2023 19:23
Запити/Пояснення
Номер:
3da8097671754a46b6c1b271b79548a5
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
16.06.2023 18:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-012899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.