• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Ліки

Завершена

5 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 13 410.50 UAH
Номер: 51db28351ac94631b0bb6cd31d1b968d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-14-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 14.06.2023 19:40 - 06.07.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 14.06.2023 № 13-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 14.06.2023 № 13-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2023-01-31-012899-a 31.01.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, повноти оприлюднення інформації про закупівлю за лотами №1 та № 2, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей із внесеними змінами та їх оприлюднення, своєчасності надання роз’яснень у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1, №2 із змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договорів по лотах № 1, №2 умовам тендерних пропозицій переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та її оприлюднення, своєчасності надання роз’яснень у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій по лотах №1, №2, виконання вимог про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотах №1, №2, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах №1, №2, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.01.2023 №36, із змінами від 06.02.2023№48, із змінами від 07.02.2023 №49, роз’яснення до процедури надані замовником станом на 0.02.2023, реєстр пропозицій, протоколи розкриття, тендерні пропозиції: учасника-переможця за лотами №1 та №2 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЛИЧ-ПОЛІМЕД», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2023 №66 та №65, повідомлення про намір укласти договір за лотами №1 та №2, договір про закупівлю за (лот №1) від 20.02.2023 №38 на суму 3 650 563,10 грн з ПДВ, додаткова угода №1 від 16.03.2023 до договору за лотом №1, повідомлення про внесення змін до договору за лотом №1, договір про закупівлю за (лот №2) від 20.02.2023 №39 на суму 1 340 789,15 грн з ПДВ, відповідь замовника надана через електронну систему закупівель станом на 19.06.2023.
Період усунення порушень: 28.06.2023 19:23 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.06.2023 19:23

Запити/Пояснення