• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 – 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Запобіжники)

Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.

Завершена

12 543 048.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 125 430.48 UAH
Номер: 3ff48ce7f9134252a1ab9f73a35d478d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-14-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 14.07.2023 16:37 - 05.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 14.07.2023 № 54-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 14.07.2023 № 54-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 2. UA-2023-01-31-012056-a, яку проводить Публічне акціонерне товариство "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО".
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «03» серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, його очікуваної вартості. відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Кварц", укладання договору від 02.03.2023 №370323. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Публічного акціонерного товариства "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.01.2023 № ВТО-23-41, тендерну пропозицію ТОВ "Кварц", повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.03.2023 №370323. В ході моніторингу надіслано запит від 17.07.2023 з вимогою надання документів (комерційні пропозиції, подібні закупівлі в системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру виділених коштів підприємства та визначено його очікувану вартість. У відповіді від 20.07.2023 наведено документацію щодо технічних, кількісних характеристик запобіжників із посиланням на проведення закупівель запобіжників протягом останніх 3-х років, за процедурами UA-2022-01-25-015613-b, UA-2021-02-05-001080-b, UA-2021-03-24-008213-c. Слід зазначити, що процедури UA-2022-01-25-015613-b, UA-2021-02-05-001080-b, UA-2021-03-24-008213-c мають статус «Торги не відбулися» або «Торги відмінено», отже дослідити питання обґрунтування розміру виділених коштів підприємства та визначення очікуваної вартості запобіжників не виявляється можливим. У відповіді від 20.07.2023 зазначено наступне: «За усталеною у Товаристві практикою, аналіз ринку для потреб наступного року проводиться у серпні місяці року, що передує року, в якому буде здійснюватися закупівля. Як правило, аналіз ринку здійснюється шляхом надсилання за допомогою засобів електронного зв’язку повідомлень, запрошень, запитів виробникам, офіційним представникам, дилерам, постачальникам конкретного товару. На підставі отриманої інформації була визначена середньоринкова вартість даного предмета закупівлі. Наприкінці 2022 року Товариство додатково опрацьовувало інформацію щодо цін на запобіжники та щодо наявності у потенційних постачальників усього необхідного обсягу потрібного до закупівлі. За наслідками проведеного аналізу ринку, Товариством була визначена очікувана вартість предмета закупівлі для проведення процедури закупівлі і укладення договору на весь 2023 рік». Поряд з цим, до відповіді від 20.07.2023 не надано відповіді виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників запобіжників за серпень-грудень 2022 року тощо. Відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Враховуючи вищезазначене, повторно 24.07.2023 надано запит для отримання відповідей виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників запобіжників за серпень-грудень 2022 року, на які посилається Замовник у своїй відповіді від 20.07.2023. Відповідно отриманої відповіді від 27.07.2023 Замовником зазначено, що запити на виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників запобіжників відсилаються за допомогою засобів електронного зв’язку відповіді надходять в електронній пошті як відповідь на запит, іноді відповідь отримується під час телефонної розмови з менеджером. На підставі інформації отриманої в такий спосіб була визначена середньоринкова вартість даного предмета закупівлі. Жодного документа, листа електронної пошти, протоколу або іншого документу, який підсумовує результат розгляду комерційних пропозицій до моніторингу не надано. Замовником станом на 03.08.2023 (дата завершення моніторингу) не надано інформацію щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме відповідей на запити вартості запобіжників від виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників, результатів розгляду цих відповідей уповноваженими особами, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 08.08.2023 17:16 - 23.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.08.2023 17:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Код ДК 021:2015 – 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Запобіжники), номер оголошення в електронній системі закупівель: ID: UA-2023-01-31-012056-a На виконання висновку Держаудитслужби України від 08.08.2023, завантаженого через електронну систему закупівель Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області за наслідками проведеного моніторингу процедури закупівлі за Кодом ДК 021:2015 – 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Запобіжники), номер оголошення в електронній системі закупівель: ID: UA-2023-01-31-012056-a , оприлюднюємо через електронну систему закупівель документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та вжиття заходів, направлених на недопущення у подальшому порушень у сфері публічних закупівель. Додаток: Сканована копія Розпорядження ПАТ «Запоріжжяобленерго» №244/р від 15.08.2023 «Про виконання висновку ДАСУ від 08.08.2023».
Дата публікації звіту: 15.08.2023 17:25

Запити/Пояснення