-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги
Завершена
7 634 921.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 175.00 UAH
Номер:
36b59d3b073c45a7be73df5a408fadad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-30-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2023 00:00
Період моніторингу:
31.05.2023 10:00 - 22.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2023 № 43
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.05.2023 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-01-31-010091-a 31.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління соціального захисту населення Луцької районної державної адміністрації Волинської області (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-01-31-001599-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 5 від 31.01.2023 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "РАМЕДАС УКРАЇНА", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 7 від 09.02.2023 про визначення переможця та про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2023, Договір № 4 від 17.02.2023 року, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 07.06.2023.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» укладено Договір № 4 від 17.02.2023 року на суму 7632625,00 грн. з ПДВ.
Період усунення порушень:
14.06.2023 16:21 - 20.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2023 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
47ea7cf28ace4d68b796a18e40f1219e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
31.05.2023 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-31-010091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ff325c62fb4b47d7b1845aa95a88aeba
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.06.2023 15:55
Опис:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі затвердженого уповноваженою особою «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Луцького району Волинської області «Кейтерингові послуги» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «55520000-1» на 2023 рік, ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель: UA 2023-01-31-010091-а на очікувану вартість – 7634921,00 грн.» від 31.01.2023 року.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - http://lutskadm.gov.ua/publichni-zakupivli/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/item/12456-obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli