• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»)

1. Найменування Замовника: Ліцей 2 Івано-Франківської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 76026, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана П.Дорошенка, 29. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 25802373. 4. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ярема Оксана Тарасівна, завідувач господарством, уповноважений з публічних закупівель Ліцею 2 Івано-Франківської міської ради; 76026, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана П.Дорошенка, 29, телефон +380958763298, e-mail: matsapula@i.ua. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації гарячого харчування ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 9. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 76026, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана П.Дорошенка, 29 10.Очікувана вартість предмета закупівлі: 446 500,00 грн. (чотириста сорок шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) без ПДВ. 10. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2023 р. 12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.02.2023р. 13. Умови оплати: Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Допускається відтермінування платежу протягом 30 календарних днів. 14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. 19. Дата та час проведення електронного аукціону: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 % 21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.

Торги не відбулися

446 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 232.50 UAH
Номер: b29f16c0f7c24d4e8e006dbd698c74a1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-14-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 14.02.2023 11:04 - 08.03.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.02.2023 №7-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.02.2023 №7-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-01-31-007612-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ФОП Одновол Тетяна Сергіївна – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ліцею №2 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 30.01.2023 №12) (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Одновол Тетяна Сергіївна, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення від 08.02.2023 №11 та від 14.02.2023 №12, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами моніторингу встановлено, що у додатку №2 «Документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог статті 17 Закону та інші документи» до ТД Замовник визначив, що «переможець процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, надає зведену довідку з інформацією по кожному необхідному пункту, який вимагається», а саме: - тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/ або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону); - учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону). На підтвердження зазначеної вимоги тендерної документації учасником-переможцем ФОП Одновол Тетяна Сергіївна не надано Замовнику вищенаведених документів, що підтверджують відсутність підстав установлених статтею 17 Закону, пункту 44 Постанови №1178 шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовником відповідно вимог підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 протоколом від 14.02.2023 №12 відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Одновол Тетяна Сергіївна як таку, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Період усунення порушень: 07.03.2023 13:11 - 11.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.03.2023 13:11