• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (лот 1 – бензин, обсяг поставки товарів: 20000 л. (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин), лот 2 - дизельне паливо, обсяг поставки товарів: 20000 л. (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо), лот 3 - дизельне паливо, обсяг поставки товарів: 100000 л. (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо))

Завершена

7 241 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 840.00 UAH
Номер: 2b11a0f9d839453496c4365334cc0260
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-07-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.06.2023 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 07.06.2023 15:58 - 29.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.06.2023 № 24-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 07.06.2023 № 24-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-30-017958-a від 30.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.01.2023 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників: лот 1 та лот 2 - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОККО-ПОСТАЧ», лот 3 - Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕНТАЙМ ГРУП»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.02.2023 та від 14.02.2023; повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2023 та від 14.02.2023; лот 1 - договір від 22.02.2023 №47ТЛБЗ-5268/23 на суму 966 000,00 гривень, додаткова угода від 09.05.2023 №1; лот 2 - договір від 22.02.2023 №47ТЛБЗ-6079/23 на суму 1 018 000,00 гривень, додаткова угода від 03.05.2023 №1; лот 3 – договір від 27.02.2023 №1/23, додаткова угода від 28.02.2023 №1; відповіді Замовника від 14.06.2023 та від 26.06.2023 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 28.06.2023 15:00 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.06.2023 15:00

Запити/Пояснення