-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (лот 1 – бензин, обсяг поставки товарів: 20000 л. (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин), лот 2 - дизельне паливо, обсяг поставки товарів: 20000 л. (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо), лот 3 - дизельне паливо, обсяг поставки товарів: 100000 л. (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо))
Завершена
7 241 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 840.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 840.00 UAH
Номер:
2b11a0f9d839453496c4365334cc0260
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-07-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.06.2023 00:00
Період моніторингу:
07.06.2023 15:58 - 29.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.06.2023 № 24-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 07.06.2023 № 24-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-30-017958-a від 30.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Інституту сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.01.2023 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників: лот 1 та лот 2 - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОККО-ПОСТАЧ», лот 3 - Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕНТАЙМ ГРУП»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.02.2023 та від 14.02.2023; повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2023 та від 14.02.2023; лот 1 - договір від 22.02.2023 №47ТЛБЗ-5268/23 на суму 966 000,00 гривень, додаткова угода від 09.05.2023 №1; лот 2 - договір від 22.02.2023 №47ТЛБЗ-6079/23 на суму 1 018 000,00 гривень, додаткова угода від 03.05.2023 №1; лот 3 – договір від 27.02.2023 №1/23, додаткова угода від 28.02.2023 №1; відповіді Замовника від 14.06.2023 та від 26.06.2023 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
28.06.2023 15:00 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2023 15:00
Запити/Пояснення
Номер:
e439fb5dc3954fed8d99c1a70fff21f9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2023 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (лот 1 – бензин, обсяг поставки товарів: 20000 л. (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин), лот 2 - дизельне паливо, обсяг поставки товарів: 20000 л. (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо), лот 3 - дизельне паливо, обсяг поставки товарів: 100000 л. (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-30-017958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cf8432aae88b47ab879ceb2f801b260d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.06.2023 10:06
Опис:
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на основі визначення потреби в товарах та на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника; очікуваної вартості товару визначено з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Моніторинг цін проводився на сайті: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ (витяг додається) (Бензин А-95 - 20 000 л - 48,40 грн. - 968 000,00 грн.; Дизпаливо - 20 000 л. - 52,28 грн. - 1 045 600,00 грн.; Дизпаливо - 100 000 л - 52,28 грн. - 5 228 000,00 грн. Всього 7 241 600,00 грн.).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості бензину та дизельного палива визначені з урахуванням реальних потреб інституту та оптимального співвідношення ціни та якості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим законодавством нормам, встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час їх транспортування.
Офіційний вебсайт інституту https://isgkr.com.ua/; Посилання на обґрунтування закупівель за державні кошти https://isgkr.com.ua/index.php/info/obgruntuvannia-zakupivel-za-derzhavni-koshty
Номер:
8fcd0b8e8b824443aae79e0647784a9d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.06.2023 11:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (лот 1 – бензин, обсяг поставки товарів: 20000 л. (ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин), лот 2 - дизельне паливо, обсяг поставки товарів: 20000 л. (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо), лот 3 - дизельне паливо, обсяг поставки товарів: 100000 л. (ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-30-017958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Вами встановлений один з кваліфікаційних критерії для учасників, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Яким чином учасник лоту 3 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" підтвердив вищезазначений кваліфікаційний критерій, тоді як у складі його пропозиції подана фінансова звітність без показників?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
146d387872554e3d8169a0ebad0e878d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.06.2023 16:41
Опис:
Пояснення: Відповідно до пункту 5 ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, зокрема, наступне 2.Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); Звіт прo фінансові результати форма № 2; Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період. Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію.
На виконання даної вимоги Учасник по лоту 3 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" подав у складі пропозиції фінансову звітність за останній звітний період (назва фалу в електронній системі – розділ пропозиція 3 Інформація щодо звітності за останній звітній період.pdf). Звітність подається за останній звітний період.
Замовник при розгляді пропозиції виходив з вимог, які встановленні ним у тендерній документації. Тобто Замовник вимагав Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); Звіт прo фінансові результати форма № 2; Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період, при цьому не робили уточнення стосовно показників, які повинні відображатися у такому звіті, та не зазначав критеріїв оцінки фінансової спроможності учасників, то за фактом надання таких документів належної форми і за належний період замовник зобов’язаний вважати документи такими, що поданні у відповідності до вимого Тендерної документації. Прикладом є позиція АМКУ у рішенні № 1375-р/пк-ск від 17.12.2012р. (додається у прикріпленому файлі).