-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням в закладах дошкільної освіти Дарницького району міста Києва)
Завершена
4 360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 800.00 UAH
Номер:
cccbbc9a62a7471a9c6745349802db08
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-01-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.06.2023 00:00
Період моніторингу:
01.06.2023 11:10 - 23.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.06.2023 №33-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.06.2023 №33-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-01-30-017413-a 30.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, з урахуванням пояснень Замовника не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі:16 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення, тендерну пропозицію ТОВ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС», протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.02.2023 №135, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2023, договір №104 від 20.02.2023 (далі – Договір), відповідь Замовника на пояснення від 15.06.2023.
Період усунення порушень:
16.06.2023 11:24 - 22.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2023 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
deeece5674ec4a1fb81543c0e8761246
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
12.06.2023 11:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням в закладах дошкільної освіти Дарницького району міста Києва)» (ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-30-017413-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Відповідно до пункту 18 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Чому при укладанні договору від 20.02.2023 №104 (далі – Договір) внесено зміни, а саме: «1.4. Закупівля здійснюється в умовах воєнного стану відповідно до Постанови КМУ від постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р.№1178», що не відповідає проекту договору зазначеного у «Дадатку 5» до тендерної документації Замовника та тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП ПРОМБУДСЕРВІС»?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
e463f3c0d8d549d1a95b18ce9e12e2ca
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.06.2023 17:04
Опис:
Начальнику
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області
Богдану ГРИЦАКУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 12.06.2023 «Про надання пояснень» щодо ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням в закладах дошкільної освіти Дарницького району міста Києва), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Відповідно до пункту 18. Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2023 № 1178, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків зазначених в цьому пункті. Враховуючи зміст даного пункту Особливостей, замовником в повній мірі дотримано дану вимогу, а саме: умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. При укладанні договору додано лише конкретизацію порядку проведення закупівлі «1.4. Закупівля здійснюється в умовах воєнного стану відповідно до Постанови КМУ від постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р.№1178», яка і без того відбувалась в умовах воєнного стану відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178. Включення даного пункту до умов договору ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, не змінює вартість пропозиції, обсяги закупівлі а також істотні та інші умови договору залишаються незмінними.
Вартість послуги та обсяг послуги підтверджується розрахунковими кошторисними документами, які надано в складі тендерної пропозиції учасника та у складі договору як його невід’ємні додатки.
2 Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням закупівельних цін попередніх закупівель.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення технічного обслуговування та спостереження за протипожежним обладнанням в цих закладах.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації формує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно об'єктивної необхідності проведення щорічного технічного обслуговування (з урахуванням дрібного ремонту) та спостереження за протипожежним обладнанням в закладах освіти Дарницького району міста Києва. Під час формування технічних та якісних характеристик закупівлі враховується перелік наявного обладнання, його кількість та типи встановленого обладнання.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі аналізу ринку шляхом запиту цінових пропозицій (додаються) у ряду профільних організацій а також з урахуванням закупівельних цін попередніх закупівель у межах кошторисних (бюджетних) призначень передбачених на галузь «Освіта» на 2023 рік, що затверджуються Дарницькою районною в місті Києві державною адміністрацією.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli