-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень "Послуги з організації харчування підопічних (аутсорсинг)"
ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень "Послуги з організації харчування підопічних (аутсорсинг)"
Завершена
13 827 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 138.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 138.00 UAH
Номер:
938997d610894fc082ff794d8e076166
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-05-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2023 00:00
Період моніторингу:
05.04.2023 15:06 - 27.04.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.04.2023 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
30 UA-2023-01-30-016814-a 30.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції КП «ВОЛОДИМИРЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ», стану виконання рішення Колегії АМКУ, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ» РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.02.2023 № 13, рішення Колегії АМКУ від 15.02.2023 № 1765, тендерну пропозицію кооперативного підприємства «ВОЛОДИМИРЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ» (далі – КП «ВОЛОДИМИРЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ»), протокол розгляду тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2023, договір від 21.03.2023 № 83 на суму 12 291 200,00 грн, додаткову угоду до договору про закупівлю №1 від 22.03.2023, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 13.04.2023.
Період усунення порушень:
28.04.2023 16:38 - 04.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2023 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
c7484bbd642249ad8b4430bb777b686e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2023 13:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень «Послуги з організації харчування підопічних (аутсорсинг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-30-016814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ec58c1e083d54dcaa16809de4b5b3317
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
13.04.2023 21:06
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено згідно нормативно-правових актів.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», лише рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті.