-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, 33115000-9 Томографічне обладнання (46799 Система оптичної когерентної томографії сітківки)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою
Завершена
4 270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 350.00 UAH
Номер:
02dab9eb2ff04918bdcc6d270dc20959
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-17-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2023 00:00
Період моніторингу:
17.05.2023 15:57 - 08.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2023
№ 32-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.05.2023 № 32-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-01-30-016218-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЛІМЕДГРУП», відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.01.2023 № 3, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ПОЛІМЕДГРУП», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2023 № 7, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2023, договір про закупівлю від 15.02.2023 № 7, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 19.05.2023 рік.
Період усунення порушень:
26.05.2023 15:25 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
13dc907917704866b678821873308cc2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2023 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-30-016218-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
2c855b4ee8834af7a2bd4818e8a523ea
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.05.2023 15:34
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені провідними спеціалістами у відповідності до потреб Військово-медичного клінічного центру Південного регіону та норм чинного законодавства, і зазначені у тендерній документації.
Очікувана вартість закупівлі сформована методом порівняння ринкових цін відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 року.
Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби у товарах цього типу.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі були опубліковані на веб-сайті
https://vmkc-pr.mil.gov.ua/zakupivli/ 30.01.2023року.