• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Товар - код CPV 19510000-4 Гумові вироби (Кільця гумові). (РПЗ-9.244)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: інженер УВТК Виставний Вадим Васильович, інженер, тел. (05136) 4-41-13, електронна адреса: vv_vystavnoi@sunpp.atom.gov.ua.

Завершена

3 901 572.70 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 39 000.00 UAH
Номер: 20fbe618ffb54c49818e7891c22ac651
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.05.2023 18:10 - 30.05.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 05.05.2023 № 111 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2023 № 111 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 36 UA-2023-01-30-015445-a 30.01.2023 ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ЮУАЕС, код ЄДРПОУ 20915546 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ЮУАЕС, (далі Замовник) ID: UA-P-2023-01-17-004961-a на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол - від 30.01.2023 №300 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ "НВП "АТЕН", повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №8, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 23.02.2023, договір на постачання товару від 09.03.2023 № 53-123-01-23-08059, додаткову угоду від 18.04.2023 №1, пояснення замовника, отримані 16.05.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 31.05.2023 10:08 - 06.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2023 10:08

Запити/Пояснення