-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (ЛОТ 1. Деревина дров’яна ІІ групи (вул. Пластова, 125), відповідний код 03415000-2; ЛОТ 2. Деревина дров’яна ІІ групи (вул. Козельницька, 5), відповідний код 03415000-2; ЛОТ 3. Деревина дров’яна ІІ групи (вул. Пулюя, 34), відповідний код 03415000-2; ЛОТ4. Деревина дров’яна ІІ групи (вул. Курмановича, 4), відповідний код 03415000-2)
Деревина дров'яна ІІ групи (сосна,вільха) для всіх Лотів
Завершена
15 988 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 39 060.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 39 060.00 UAH
Номер:
9e8efbac3b4247159761acd80d42e0ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-18-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2023 00:00
Період моніторингу:
18.05.2023 13:22 - 09.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2023 № 129
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-01-30-014145-a 30.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.01.2023 № 30/01/23-1.2 в.т. (далі – ТД), тендерну пропозицію Філії «Львівське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підпримства «Ліси України» (далі – Переможець) за лотами № 1, № 2, № 3, № 4, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2023 № 30/01/23-01.3 в.т., повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2023, договори від 22.02.2023 № 02-23-123, № 02-23-124, № 02-23-125, № 02-23-126, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.05.2023 року. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції Філіі «Львівське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» за лотами № 1, № 2, № 3, №4 умовам ТД. Так, у підпункті 1.4 пункту 1 Розділу ІІІ ТД зазначено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 що до роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися «кваліфікованим». Відмінність кваліфікованого електронного підпису від удосконаленого електронного підпису - зберігання на захищеному носії - токені чи у хмарі. Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного уповноваженою особою учасника процедури закупівлі Філіі «Львівське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» електронного підпису тендерної пропозиції, встановлено, що на неї накладено удосконалений електронний цифровий підпис директора Переможця Синявського Юрія Євстахійовича (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4 пункту 1 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Філія «Львівське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» як таку, що не відповідає за лотами № 1, № 2, № 3, № 4 встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника та уклав з ним договори на загальну суму 15 325 440,00 грн, в тому числі: від 22.02.2023 № 02-23-123 (Лот 1) на суму 3 744 000,00 грн, від 22.02.2023 № 02-23-124 (Лот 2) на суму 4 093 440,00 грн, від 22.02.2023 № 02-23-125 (Лот 3) на суму 3 744 000,00 грн, від 22.02.2023 № 02-23-126 (Лот 4) на суму 3 744 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
26.05.2023 11:53 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 11:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель на підставі проведеного моніторингу ID № UA-M-2023-05-18-000045 повідомляю, що договори на закупівлю деревини від 22.02.2023 № 02-23-123, № 02-23-124, № 02-23-125, № 02-23-126 розірвані з 31.05.2023року.
Дата публікації звіту:
02.06.2023 19:38
Запити/Пояснення
Номер:
5bd467fc91da46798cc79f6213aef56c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2023 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі залізничного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-25-014805-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
442ff75359b841afbd05085abfec1f6f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
25.05.2023 11:26
Опис:
На Ваш запит відповідно до оголошення UA-2023-01-30-014145-a, повідомляємо:
1) ЛМКП «Львівтеплоенерго»- комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст.2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти).
2) Відділ логістики ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводив моніторинг ринку та формував очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих рахунків на момент вивчення ринку.
4) У відповідності до Постанови КМУ від 16.12.2020р. №1266 , яка вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 , обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) здійснюють наступні категорії замовників:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
ЛМКП «Львівтеплоенерго» до даних категорій замовників не відноситься.
На підтвердження очікуваної вартості надається наступна інформація:
- скан-копія службової записки;
- Комерційна пропозиція .
Номер:
9b98e49acd2b4f0aa0884d4d8cac8752
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2023 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-30-014145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
57cf217856344589b2b6f0daed683c71
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
24.05.2023 13:14
Опис:
На Ваш запит відповідно до оголошення UA-2023-01-30-014145-a, повідомляємо:
1) ЛМКП «Львівтеплоенерго»- комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст.2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти).
2) Відділ логістики ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводив моніторинг ринку та формував очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих рахунків на момент вивчення ринку.
4) У відповідності до Постанови КМУ від 16.12.2020р. №1266 , яка вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 , обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) здійснюють наступні категорії замовників:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
ЛМКП «Львівтеплоенерго» до даних категорій замовників не відноситься.
На підтвердження очікуваної вартості надається наступна інформація:
- скан-копія службової записки;
- Комерційна пропозиція .