• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015-33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (обладнання для реабілітації)

Завершена

3 905 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 525.00 UAH
Номер: b9c34f73e3f444fdbae4b037ddac4bb1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-12-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 12.06.2023 16:39 - 04.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2023 № 35 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2023-01-30-013139-a 30.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзаців другого та шостого підпункту 2 пункту 41 та абзацу першого пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Клінічна лікарня № 5» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.01.2023 № 2 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Петленко Віталій Миколайович» (далі – ФОП «Петленко Віталій Миколайович»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.02.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2023 № 3, договір поставки від 23.02.2023 № 148, укладений Замовником з ФОП «Петленко Віталій Миколайович» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 23.02.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 19.06.2023, 21.05.2023 та 26.06.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Згідно з пунктом 1 додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги: «На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору); не менше однієї копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі; лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання даного договору...». На підтвердження вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 06.02.2023, відповідно до якої учасник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 01.12.2020 № 3110/25, укладеного з Комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради та додаткової угоди від 24.12.2020 № 1 до зазначеного договору. У тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» також надано копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. Проте, в тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» не надано лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання даного договору, чим не дотримано вимоги додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Згідно з підпунктом 18 пункту 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання наступних документів, а саме: «Гарантійний лист виробника (представника, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель». В тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» надано гарантійний лист виробника реабілітаційного обладнання в Україні Товариства з обмеженою відповідальністю «Норма-Трейд» (далі – ТОВ «Норма-Трейд») від 06.02.2023 № 45, який підтверджує можливість поставки частини товару, який є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості та у строки передбачені тендерною документацією, а саме: Система безперервного пасивного руху ліктьового суглоба, Система безперервного пасивного руху колінного суглоба (або аналог), Система безперервного пасивного руху гомілкового суглоба (або аналог). В тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» надано гарантійний лист Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДИЛАЙН» (далі – ТОВ «МЕДИЛАЙН») від 02.02.2023 № 39, як уповноваженого представника в Україні виробників реабілітаційного обладнання: Dpe Medical Ltd. (Ізраїль), TECH MED Roman Paslawski Sp. J. (Польща), AKCEN-MED SP. Z O.O. (Польща) та Sprintex Trainingsgerate GmbH (Німеччина). ТОВ «МЕДИЛАЙН» підтверджує можливість поставки частини товару, який є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості та у строки передбачені тендерною документацією, а саме: Динамічні сходи бруси DST 800, Багатофункціональний реабілітаційний комплекс КОЛІЗ – ТРАК 60Е, Пристрій реабілітаційний ПАРАПІОН, Реабілітаційний стіл для терапії широкий з електричним регулюванням висоти SR-3E-B, Дзеркало коригуюче для реабілітації, одинарне L-01. При цьому, в тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» не надано копії документу, який підтверджує повноваження ТОВ «МЕДИЛАЙН», як уповноваженого представника в Україні виробників вищезазначеного переліку реабілітаційного обладнання, чим не дотримано вимоги підпункту 18 пункту 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Також, в тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» не надано гарантійний лист виробника (представника, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження, що гарантує можливість поставки частини товару – Система безперервного пасивного руху плечового суглоба (або аналог), у необхідній кількості, належної якості та у строки передбачені тендерною документацією, чим порушено вимоги підпункту 18 пункту 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог підпункту 19 пункту 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник повинен надати декларацію про відповідність та/або документи, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного контролю. При цьому, в тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» не надано декларацію про відповідність та/або документи, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу Багатофункціональний реабілітаційний комплекс КОЛІЗ – ТРАК 60Е, який є частиною предмета закупівлі. В тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» надано гарантійний лист від 06.02.2023, яким ФОП «Петленко Віталій Миколайович» гарантує вироблення декларації про відповідність на медичний виріб Багатофункціональний реабілітаційний комплекс КОЛІЗ – ТРАК 60Е після ввезення його на митну територію України та надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності, чим порушено вимоги підпункту 19 пункту 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник в порушення вимог абзаців другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Петленко Віталій Миколайович» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, натомість було опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2023 № 3 про визначення ФОП «Петленко Віталій Миколайович» переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 10.02.2023. Як наслідок, 23.02.2023 було укладено Договір з ФОП «Петленко Віталій Миколайович». Відповідно до вимог абзацу першого пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надано ФОП «Петленко Віталій Миколайович» можливості виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено невідповідність умов договору умовам тендерної пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович», з огляду на наступне. Згідно з додатком № 2 до тендерної документації Замовником у параметрах та вимогах до предмета закупівлі, а саме: його частин таких, як Система безперервного пасивного руху ліктьового суглоба, Система безперервного пасивного руху колінного суглоба (або аналог), Система безперервного пасивного руху гомілкового суглоба (або аналог), Система безперервного пасивного руху плечового суглоба (або аналог), передбачено рік виготовлення не раніше 2023 року. Вимогами пункту 2.8. Розділу ІІ «Якість товару» проєкту договору про закупівлю тендерної пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» передбачено, що товар повинен бути виготовлений не раніше 2023 року. Крім того, в тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» надано лист-погодження від 06.02.2023 з проєктом договору. Також, на виконання вимоги підпункту 16 пункту 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовника, в тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» надано таблицю відповідності запропонованого учасником товару характеристикам, викладеним у додатку № 2 до тендерної документації, в якій міститься інформація про медико-технічний опис товару з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку (и) технічного документу виробника та/або інструкції користувача українською мовою, з наданням цього документу у складі тендерної пропозиції, де учасник підтверджує вимогу щодо виготовлення вищезазначених медичних виробів не раніше 2023 року. В тендерній пропозиції ФОП «Петленко Віталій Миколайович» надано гарантійний лист від 06.02.2023, яким учасник гарантує наступне: «Я, фізична особа-підприємець Петленко Віталій Миколайович підтверджую та гарантую наступне… Рік виготовлення не раніше 2023 р., а саме: Система безперервного пасивного руху ліктьового суглоба Тр-Е5, Система безперервного пасивного руху плечового суглоба YTK-E, Система безперервного пасивного руху колінного суглоба Тр-Е1, Система безперервного пасивного руху гомілкового суглоба Тр-Е4…». При цьому, згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, у пункті 2.8. Розділу ІІ «Якість товару» Договору, укладеного Замовником з ФОП «Петленко Віталій Миколайович» зазначено наступне: «Товар повинен бути виготовлений не раніше 2021 року». Відповідно до вимог пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Отже, враховуючи вищевикладене, умови договору поставки товару від 23.02.2023 № 148, укладеного Замовником з ФОП «Петленко Віталій Миколайович» не відповідають вимогам тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції переможця ФОП «Петленко Віталій Миколайович», чим не дотримано вимоги пункту 2.8. Розділу ІІ «Якість товару» проєкту договору про закупівлю до тендерної документації Замовника та пункту 3 розділу 6 «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» до тендерної документації Замовника, та порушено вимоги пункту 18 Особливостей, як наслідок згідно з вимогами підпункту другого пункту 21 Особливостей, договір про закупівлю є нікчемним.
Період усунення порушень: 29.06.2023 16:25 - 14.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.06.2023 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо, що нами вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень , а саме: 1. Припинення зобов'язань по договору № 148 від 23.02.2023 шляхом дострокового розірвання . 2. Уповноважена особа, Віра Коновалова, звільнилася. Тому притягнути її до відповідальності не має можливості. Скан-копії документів, що додаються: -Додаткова угода про дострокове розірвання договору; -Наказ про припинення трудового договору; -Лист на виконання висновку моніторингу.
Дата публікації звіту: 05.07.2023 14:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 05.07.2023 15:55

Запити/Пояснення