• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо

Відкриті торги з особливостями без аукціону (Постанова КМУ №1495 від 30 грудня 2022 року)

Завершена

2 357 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 787.50 UAH
Номер: e8370534553b4770adcdef405bc81dd2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-03-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.04.2023 15:12 - 25.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2023 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-01-30-012142-a 30.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.01.2023 № 26, тендерну пропозицію ФОП Рогулін Юрій Олегович (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2023 № 35, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2023, договір від 15.02.2023 № 94, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 06.04.2023 року. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Рогулін Юрій Олегович вимогам законодавства та умовам ТД. Так, згідно з п. 4.1 Розділу І ТД предметом даної закупівлі є яловичина, свинина, тушки курячі, філе куряче, печінка куряча, печінка ялова заморожені за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо». Відповідно до Додатку № 2 до ТД, якщо учасник є представником виробника, то у складі пропозиції повинен надати копії договорів з виробниками-постачальниками на постачання предмету закупівлі, дійсні на 2023 рік. Переможцем торгів у складі пропозиції надано договір купівлі-продажу товарів від 19.10.2021 № 269/2021, укладений з ТОВ «КРАМАР ЛТД». Проте, у вищевказаному договорі не зазначено предмет договору, ціну, суму договору, найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції. Специфікації та будь-які письмові додатки до договору відсутні. Крім того, відповідно до п. 8.1 цей договір набирає чинності з дати його укладання (підписання) сторонами та діє до 31.12.2021 року. Згідно з п. 12.1 зміни і доповнення до цього договору, а також тексти його додатків (додаткових угод) вважаються дійсними лише в тому випадку, якщо вони вчинені у письмовій формі і підписані обома сторонами. Однак, у складі пропозиції відсутні будь-які зміни і доповнення (додатки, додаткові угоди) до договору від 19.10.2021 № 269/2021, чим не підтверджено його дійсність протягом 2023 року та не виконано вимоги Додатку № 2 до ТД. Також договором не підтверджено постачання предмету закупівлі, оскільки наданий договір не містить інформацію про предмет закупівлі. Таким чином, ФОП Рогулін Юрій Олегович не підтверджено наявність взаємовідносин між виробником та постачальником на поставку предмету закупівлі та не виконано вимогу установлену Додатком № 2 до ТД. Крім того, Додатком № 2 до ТД замовник встановив вимогу про надання учасником у складі пропозиції листа про співпрацю з виробником товару або дилером. Лист має бути виданий на ім’я замовника торгів (вказати повну назву) та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення. Переможцем у складі пропозиції надано лист про співпрацю від 31.01.2023, в якому не вказано кому лист адресовано (повну назву), чим не виконано вимоги Додатку № 2 до ТД. Також відповідно до Додатку № 2 до ТД замовник вимагав від учасників надання договору з акредитованою лабораторією на проведення випробувань харчової продукції, яка є предметом закупівлі. Додатково учасник повинен надати скан-копії атестату про акредитацію лабораторії. Однак, у складі пропозиції Переможець надав свідоцтва від 07.09.2022 № 06-0042/2022 та № 06-0043/2022 про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, але відсутні додатки, у яких наведено сферу об’єктів вимірювань та процесів системи вимірювань, на які поширюються свідоцтва, та які є невід’ємними частинами цих свідоцтв (без додатків свідоцтва не дійсні), чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до ТД. До того ж, відповідно до пункту 7 Розділу 1 ТД мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 Додатку № 1 до ТД учасники повинні надати документ на кожного працівника, зазначеного у довідці від 01.02.2023 № 17, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/наказ про призначення). На виконання підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 до ТД Переможцем у складі пропозиції надано кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої заповнених сторінок трудових книжок працівників зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, однак, трудові книжки Ваховського А.В., Козаревича С.М., Козаревича В.М., Клімова С.Ю., Бобрівник Л.В. не містять перекладу українською мовою, а отже, не виконано вимогу пункту 7 Розділу 1 ТД. Слід зазначити, що особові медичні книжки містять суперечливі відомості, оскільки згідно з особовою медичною книжкою Ваховський А.В. – вантажник, а Клімов С.Ю. – завідувач автогосподарством, а відповідно до графи 3 «Посада (робоча професія)» довідки від 01.02.2023 № 17 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Ваховський А.В. – завідувач автогосподарством, а Клімов С.Ю. – вантажник. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Рогулін Юрій Олегович як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 27.04.2023 12:50 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2023 12:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунуто, шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту: 09.05.2023 16:01

Запити/Пояснення