-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир твердий (не менше 50% жирності), Сир кисломолочний (не менше 9% жирності)
Завершена
188 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 940.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 940.10 UAH
Номер:
004610a57d6540ac8d34c0ab8d37317b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-22-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 16:41 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.02.2023
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-01-30-010964-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пунктів 2, 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пунктів 28 та 35 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП РУДЗІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МІЧЕСЛАВОВИЧ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 2, 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пунктів 28 та 35 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 30.01.2023, тендерна пропозиція переможця ФОП РУДЗІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МІЧЕСЛАВОВИЧ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2023 № 41 про визначення переможцем учасника ФОП РУДЗІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МІЧЕСЛАВОВИЧ, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2023, договір про закупівлю від 15.02.2023 № 29.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення, а саме:
- в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить інформації щодо посади посадової особи Замовника (Кравчук Яна Євгеніївна) уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками;
- в порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, в пункті 2 розділу 4 та пункті 1 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено вимоги щодо застосування електронного аукціону, що суперечить вимогам пункту 35 Особливостей;
- в порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені в пункті 41 Особливостей, в редакції, яка втратила чинність, а також в підпункті 4.1 пункту 3 розділу 5 тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій відповідно до статті 31 Закону, які не відповідають пункту 41 Особливостей;
- в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених частинами 1 та 2 статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
28.02.2023 18:17 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2023 18:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного Державною аудиторською службою України в Житомирській області моніторингу процедури публічної закупівлі «Сир твердий (не менше 50% жирності), Сир кисломолочний (не менше 9% жирності)» (ДК 021:2015 - 15540000-5 Сирні продукти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-30- 010964-a) 28 лютого 2023 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати перевірки, якою встановлено порушення вимог пунктів 2, 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону « Про публічні закупівлі» та пунктів 28 та 35 Особливостей, абзацу 1 пункту 28 та пунктів 35, 41 Особливостей.
За наслідками проведеного моніторингу 03.03.2023 року у Відділі освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради проведено збори трудового колективу відділу за участю начальника відділу, головного бухгалтера, спеціалістів відділу, на яких розглянуто висновок про результати проведеного моніторингу.
В ході проведення зборів начальник відділу освіти Павлюк С.А., ознайомила присутніх із результатами моніторингу. Уповноваженій особі відділу освіти Ващенко Я.Е. було вказано на допущені недоліки та порушення, проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. Також зобов’язано направити уповноважену особу на навчання щодо підвищення кваліфікації з проведення публічних закупівель для удосконалення своїх навиків та знань чинного законодавства та недопущення у майбутньому даних порушень.
За наслідками проведено моніторингу з вищевказаної закупівлі начальником Відділу освіти Павлюк С.А. видано наказ №18-к від 03.03.2023 року, за наслідком якого із Ващенко Я.Е. знято премію в розмірі 30 відсотків за березень 2023 року .
Дата публікації звіту:
06.03.2023 14:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності винної особи, а саме, зменшено розмір премії за березень 2023 на 30%..
Дата публікації:
11.04.2023 11:02