• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Гель для УЗД блакитний 5000 мл., НК 024:2019: 15321- Нестерильний з'єднувальний гель, код ДК 021:2015: 33141625-7; Голка зі зрізом типу Квінке для спинальної анестезії, НК 024:2019: 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування, код ДК 021:2015: 33141321-6; Зонд шлунковий різних розмірів, НК 024:2019: 14202 - Шлунково-кишкова трубка, код ДК 021:2015: 33141641-5; Канюля внутрішньовенна різних розмірів, НК 024:2019: 34904 Канюля для порожнистої вени, код ДК 021:2015: 33141300-3; Канюля внутрішньовенна типу Батерфляй (метелик) різних розмірів, НК 024:2019: 34904 Канюля для порожнистої вени, код ДК 021:2015: 33141300-3; Катетер аспіраційний різних розмірів, НК 024:2019: 34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення, код ДК 021:2015: 33141200-2; Катетер Нелатона розмір 12 чоловічий, НК 024:2019: 34926- Катетер сечовідний загального призначення, код ДК 021:2015: 33141200-2; Катетер сечовий з балоном різних розмірів, НК 024:2019: 34917- Внутрішній уретральний дренажний катетер, код ДК 021:2015: 33141210-5; Комплект для пункції центральних вен та катетеризації за методикою Сельдингера КВ-3, НК 024:2019: 16615- Комплект для катетеризації центральної вени, код ДК 021:2015: 33141300-3; Лезо, одноразового використання №15, №23, НК 024:2019: 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання, код ДК 021:2015: 33141411-4; Рукавички оглядові латексні стерильні, розмір М, НК 024:2019: 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні, код ДК 021:2015: 33141500-5; Рукавички хірургічні латексні стерильні, розмір 7; 7,5; 8, НК 024:2019: 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна, код ДК 021:2015: 33141500-5; Рукавички оглядові латексні нестерильні, розмір М, L, S, НК 024:2019: 47173 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, код ДК 021:2015: 33141500-5; Рукавички нітрилові неопудровані нестерильні, розмір М, L, НК 024:2019: 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, код ДК 021:2015: 33141500-5; Сечоприймальник для дорослих на 2л з клапаном, НК 024:2019:58923-Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний, код ДК 021:2015: 33141240-4; Шприц 1,0 мл інсуліновий трьохкомпонентний одноразового використання, НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, код ДК 021:2015: 33141310-6; Шприц 10 мл трьохкомпонентний одноразового використання, НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, код ДК 021:2015: 33141310-6; Шприц 2 мл трьохкомпонентний одноразового використання, НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, код ДК 021:2015: 33141310-6; Шприц 20 мл трьохкомпонентний одноразового використання, НК 024:2019: 47017- Шприц загального призначення, разового застосування, код ДК 021:2015: 33141310-6; Шприц 5 мл трьохкомпонентний одноразового використання, НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, код ДК 021:2015: 33141310-6; Шприц 50 мл трьохкомпонентний одноразового використання, НК 024:2019: 47017- Шприц загального призначення, разового застосування, код ДК 021:2015: 33141310-6; Шприц 50 мл трьохкомпонентний одноразового використання, НК 024:2019: 47017- Шприц загального призначення, разового застосування, код ДК 021:2015: 33141310-6)

Завершена

3 354 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 541.00 UAH
Номер: 23fe56ead0284235a06e466ac9028d16
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-11-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.05.2023 13:41 - 02.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.05.2023 Одеса № 127 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.05.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.05.2023 № 127 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 UA-2023-01-30-010233-a 30.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.01.2023 № 40, тендерні пропозиції учасників фізичної особи – підприємця СЕНЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА (далі – ФОП СЕНЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА), приватного підприємства «ТЕНДЕРМЕД» (далі – ПП «ТЕНДЕРМЕД»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАЇР-ФАРМ» (далі – ТОВ «АЛЬТАЇР-ФАРМ»), рішення уповноваженої особи від 08.02.2023 № 47 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП СЕНЮК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА, рішення уповноваженої особи від 08.02.2023 № 48 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ТЕНДЕРМЕД», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «АЛЬТАЇР-ФАРМ», рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «АЛЬТАЇР-ФАРМ» від 13.02.2023 № 50, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.02.2023, договір про закупівлю товарів від 23.02.2023 № 50.
Період усунення порушень: 26.05.2023 15:29 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 15:29