-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Протипожежне обладнання
Завершена
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
Номер:
015b2fd59ae740ddab2337c1bf872404
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-12-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
12.06.2023 17:50 - 04.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.06.2023 № 60-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.06.2023 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-01-30-000821-a, 30.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзаців 2 та 3 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Ірпіньводоканал» (далі − замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.01.2023 № 20; запитання учасників процедури закупівлі від 31 січня 2023 року, 01 лютого 2023 року та відповіді замовника від 31 січня 2023 року, 01 лютого 2023 року; вимоги про усунення порушень від 13.02.2023 № UA-2023-01-30-000821-a.a1 та рішення замовника від 13.02.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 13.02.2023 № 54; тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «НКП Дніпро»; Вимога про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «НКП Дніпро»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2023 № 60; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023; договір від 22.02.2023 № 33/23 на суму 372892,32 грн. (з ПДВ).
Моніторингом питання відповідності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником обрано код предмету закупівлі «ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання», що відповідає Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708).
Разом з цим, замовник в порушення абзацу 2 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
При цьому, замовником в тендерній документації (додаток 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації) предмет закупівлі розділено на окремі позиції: «Пожежний гідрант Н-0,75 мм, Пожежний гідрант Н-1,0 мм, Пожежний гідрант Н-1,25 мм, Пожежний гідрант Н-1,5 мм, Підставка під гідрант діаметр 100 мм тупікова, Шланг пожежний 50 мм з гайкою 20 метрів, Гайка богданова з внутрішньою різьбою під шланг 50 мм, Гайка богданова з внутрішньою різьбою під шланг 50 мм».
Отже, на виконання абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. При цьому, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-01-30-000821-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремому рядку зазначена одна позиція предмету закупівлі: «Протипожежне обладнання».
Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Також моніторингом даного питання встановлено, що замовник в порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Національним класифікатором України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме конкретне найменування товару, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в тендерній документації (додаток 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації) зазначено номенклатурні позиції предмету закупівлі, про що зазначено вище.
При цьому, навпроти відповідних рядків в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015:35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» (за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника), а не код, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, наприклад, ДК 021:2015:35111000-5 — Протипожежне».
Період усунення порушень:
21.06.2023 15:32 - 06.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2023 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звітування
Дата публікації звіту:
28.06.2023 17:31