-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень(послуги гарячого харчування)
додаткові кошти
Завершена
100 600.06
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 503.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 503.00 UAH
Номер:
c5d4e986aa5c4f85b89a016d7628ec88
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-26-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2019 00:00
Період моніторингу:
26.03.2019 12:10 - 19.04.2019 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
25.03.2019 № 61
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства
21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Під час проведення моніторингу Замовником надано пояснення, документальне підтвердження, та спростовано факт порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону в частині ділення одного предмету закупівлі та укладання договору без проведення процедури відкритих торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення допорогові закупівлі, пояснення Замовника та його документальне підтвердження отримані 29.03.2019 через електронну систему закупівель.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель PROZORRO системи електронних закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником заплановано та проведено у 2018 році 6 закупівель за кодом ДК 021-2015: 55510000-8 — «Послуги їдалень» очікувана вартість яких є меншою, ніж установлена в абзаці другому частини першої статті 2 Закону (ID: UA-2018-01-25-002600-b очікуваною вартістю 100 600,06 грн., UA-2018-02-20-001718-c сума укладеного договору 192 673,80 грн., UA-2018-03-13-002000-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-03-21-000922-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-04-02-002117-a сума укладеного договору 63 581,40 грн., UA-2018-04-05-001181-a сума укладеного договору 148 356,60 грн.). Загальна очікувана вартість укладених договорів склала 717 149,86 грн.
Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (далі – Порядок).
Відповідно до абз. 2 п.1 р. II Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Тобто, Замовником поділено один предмет закупівлі та проведено закупівлю послуг їдалень, і укладено договір без проведення процедури відкритих торгів, чим порушено частину 7 статті 2 Закону.
Замовником з даного приводу надане пояснення та його документальне підтвердження про наступне.
Замовником в 2017 році була розпочата процедура закупівлі на послуги їдалень на 2018 рік - відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2017-11-10-002817-b на суму 4 661 944,00 грн., яка була скасована на виконання рішення постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України від 08 лютого 2018 року N 1180-р/пк-пз.
Відповідно до п.5 ст.36 закону України «Про публічні закупівлі», для проведення процедури закупівлі на 2018 рік, укладена додаткова угода на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
В лютому 2018 року тендерним комітетом розпочата нова процедура закупівлі UA-2018-02-15-002587-c на послуги їдалень на очікувану вартість 3380108,00 грн., на 05.03.2018 року призначена дата аукціону. За результатами розгляду тендерних пропозицій 07.03.2018 року визначений переможець торгів ФОП Головченко Д.О., але в період оскарження 16.03.2018 року була подана скарга ТОВ «Контракт Продрезерв 5», щодо визначення переможця торгів, до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-Колегія). Розгляд даної скарги було призначено на 05.04.2018 року.
Скарга від ТОВ «Контракт Продрезер5» була відхилена Колегією, та після розблокування закупівлі UA-2018-02-15-002587-c на послуги їдалень замовником був укладений договір від 16.04.2018 року № 002587-с з переможцем торгів ФОП Головченко Д.О.
На час проведення процедури закупівлі відкритих торгів на послуги їдалень (послуги гарячого харчування) та її оскарження, Департаментом освіти і науки виділялися додаткові кошти для безперебійного харчування вихованців закладу та виконання норм харчування з метою недопущення зриву навчального-оздоровчого процесу.
Частиною першою статті 4 Закону, передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі, зокрема, 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону, - можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору.
Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. (роз’яснення Мінекономрозвитку від Мінекономрозвитку від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06).
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником підтверджено проведення закупівлі послуг їдалень за виділенні додаткові та зекономлені кошти, та правомірність укладання з ТОВ НВО "Промсервіс" договору про закупівлю від 12.02.2018 №002600-в на суму 81000,00 грн.
Період усунення порушень:
17.04.2019 10:26 - 23.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2019 10:26
Запити/Пояснення
Номер:
b41eae05faf44c07a7f834b33cedff01
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2019 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2019 00:00
Опис:
1. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель PROZORRO системи електронних закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником заплановано та проведено у 2018 році 6 закупівель за кодом ДК 021-2015: 55510000-8 — «Послуги їдалень» очікувана вартість яких є меншою, ніж установлена в абзаці другому частини першої статті 2 Закону (ID: UA-2018-01-25-002600-b очікуваною вартістю 100 600,06 грн., UA-2018-02-20-001718-c сума укладеного договору 192 673,80 грн., UA-2018-03-13-002000-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-03-21-000922-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-04-02-002117-a сума укладеного договору 63 581,40 грн., UA-2018-04-05-001181-a сума укладеного договору 148 356,60 грн.). Загальна очікувана вартість укладених договорів склала 717 149,86 грн.
Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (далі – Порядок).
Відповідно до абз. 2 п.1 р. II Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Просимо пояснити, чому Замовник поділив один предмет закупівлі на частини та уникнув проведення процедур відкритих торгів?
2. Просимо надати скановані копії документів, що підтверджують або спростовують виконання договору по зазначеній процедурі закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c9f11a0693d249a8921d777810f6c13b
Назва:
Відпвідь надана 29.03.2019 UA-2018-01-25-002600-b
Дата опублікування:
01.04.2019 09:29
Опис:
Тендерний комітет комунального закладу освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради» надає пояснення до закупівлі на Послуги їдалень ID: UA-2018-01-25-002600-b очікуваною вартістю 100 600,06 грн., UA-2018-02-20-001718-c сума укладеного договору 192 673,80 грн., UA-2018-03-13-002000-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-03-21-000922-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-04-02-002117-a сума укладеного договору 63 581,40 грн., UA-2018-04-05-001181-a сума укладеного договору 148 356,60 грн.
Закладом в 2017 році була розпочата процедура закупівлі на послуги їдалень на 2018 рік - відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2017-11-10-002817-b на суму 4 661 944,00 грн., яка була скасована на виконання рішення постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України від 08 лютого 2018 року N 1180-р/пк-пз.
Відповідно до п.5 ст.36 закону України «Про публічні закупівлі», для проведення процедури закупівлі на 2018 рік, укладена додаткова угода на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
В лютому 2018 року тендерним комітетом розпочата нова процедура закупівлі UA-2018-02-15-002587-c на послуги їдалень на очікувану вартість закупівлі 3380108,00 грн.,на 05.03.2018 року призначена дата аукціону. За результатами розгляду тендерних пропозицій 07.03.2018 року визначений переможець торгів ФОП Головченко Д.О., але в період оскарження 16.03.2018 року була подана скарга ТОВ «Контракт Продрезерв 5», щодо визначення переможця торгів , до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-Колегія). Розгляд даної скарги було призначено на 05.04.2018 року.
Скарга від ТОВ «Контракт Продрезер5» була відхилена Колегією, та після розблокування закупівлі UA-2018-02-15-002587-c на послуги їдалень замовником був укладений договір від 16.04.2018 року № 002587-с з переможцем торгів ФОП Головченко Д.О.
На час проведення процедури закупівлі відкриті торги на послуги їдалень (послуги гарячого харчування) та її оскарження Департаментом освіти і науки виділялися додаткові кошти для безперебійного харчування вихованців закладу та виконання норм харчування ,з метою недопущення зриву навчального-оздоровчого процесу.
Суми коштів які виділялися вистачало від трьох до десяти днів, а для проведення допорогових закупівель та укладання договору потрібно, як найменше десять днів згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 та доручення Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації «Про впровадження електронних закупівель» №07-57/35-16 від 09.06.2016 та «Про підвищення ефективності проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель» № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017.
Тому тендерним комітетом закладу було прийняте рішення застосувати процедуру закупівлі –звіт про укладені договори відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015( далі Закон) та оприлюднити їх відповідно до статті 10 Закону.
Ідентифікатор тендера Тендер Дата оголошення Сума договору,грн.
UA-2018-01-25-002600-b Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 25.01.2018 81000,00
UA-2018-02-20-001718-c Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 20.02.2018 192673,80
UA-2018-03-13-002000-c Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 13.03.2018 105969,00
UA-2018-03-21-000922-c Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 21.03.2018 105969,00
UA-2018-04-02-002117-а Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 03.04.2018 63581,40
UA-2018-04-05-001181-а Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 05.04.2018 148356,60
UA-2018-01-25-002600-b- допорогова закупівля проведена на виділені додаткові кошти від 24.01.2018 року ( скан-копія довідки додається) .За результатами допорогової закупівлі був укладений договір від 12.02.2018 р. № 002600-b з ТОВ НВО « Промсервіс» на суму 81000,00 грн. Сума виконаного договору склала 80961,35 грн. її вистачило на шість днів безперебійного харчування ( скан-копія акту здачі прийняття робіт(надання послуг) додається). Економія коштів за даною закупівлею склала 19600,06 грн.
UA-2018-02-20-001718-c –звіт про укладений договір, на виділені додаткові кошти від 19.02.2018 року ( скан-копія довідки додається) та зекономлені кошти від проведеної закупівлі в сумі 19600,06 був укладений договір від 20.02.2018 року № 003688-с з ТОВ НВО «Промсервіс» на суму 192673,80 грн. Суми договору вистачило закладу на десять днів харчування вихованців. Загальна сума виконаного договору склала 179559,06 грн. харчування ( скан-копії актів здачі прийняття робіт(надання послуг) додаються)Економія коштів за договором склала 13114,74 грн.
UA-2018-03-13-002000-c - звіт про укладений договір, на виділені додаткові кошти від 13.03.2018 року ( скан-копія довідки додається) був укладений договір від 13.03.2018 року № 002000-с з ТОВ НВО «Промсервіс» на суму 105969,00 грн. Даної суми договору вистачило забезпечити безперебійним гарячим харчуванням вихованців закладу на п’ять днів. Сума виконаного договору склала 86788,25 грн. харчування ( скан-копія акту здачі прийняття робіт(надання послуг) додається)Економія коштів за даним договором склала 19180,75 грн.
UA-2018-03-21-000922-c- звіт про укладений договір, на виділені додаткові кошти від 21.03.2018 року ( скан-копія довідки додається) був укладений договір від 21.03.2018 року № 000922-с з ФОП Головченко Д.О. на суму 105969,00 грн. Даної суми договору вистачило забезпечити безперебійним гарячим харчуванням вихованців закладу на п’ять днів. Сума виконаного договору склала 74187,73 грн. Економія коштів за даним договором склала 31781,27 грн.
UA-2018-04-02-002117-а- звіт про укладений договір, на зекономлені кошти від виконання договорів був укладений договір від 02.04.2018 року № 002117-а з ФОП Головченко Д.О. на суму 63581,40 грн. Даної суми договору вистачило забезпечити безперебійним гарячим харчуванням вихованців закладу на три дні. Сума виконаного договору склала 51319,95 грн. Економія коштів за даним договором склала 12261,45 грн.
UA-2018-04-05-001181-а - звіт про укладений договір, на виділені додаткові кошти від 04.04.2018 року (скан-копія довідки додається) був укладений договір від 05.04.2018 року № 001181-а з ФОП Головченко Д.О. на суму 148356,60 грн. Даної суми договору вистачило забезпечити безперебійним гарячим харчуванням вихованців закладу на сім днів. Сума виконаного договору склала 96413,88 грн. Економія коштів за даним договором склала 51942,72 грн.
Частиною першою статті 4 Закону, передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі.
Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі:
1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити;
2) виділення додаткових коштів;
3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель;
4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону;
5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі;
6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору.
Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори.( роз’яснення Мінекономрозвитку від Мінекономрозвитку від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06)
В своїй роботі тендерний комітет керується чинним законодавством.
Номер:
1b9c9fd817464d30b054a24757ce9777
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2019 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-25-002600-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель PROZORRO системи електронних закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником заплановано та проведено у 2018 році 6 закупівель за кодом ДК 021-2015: 55510000-8 — «Послуги їдалень» очікувана вартість яких є меншою, ніж установлена в абзаці другому частини першої статті 2 Закону (ID: UA-2018-01-25-002600-b очікуваною вартістю 100 600,06 грн., UA-2018-02-20-001718-c сума укладеного договору 192 673,80 грн., UA-2018-03-13-002000-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-03-21-000922-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-04-02-002117-a сума укладеного договору 63 581,40 грн., UA-2018-04-05-001181-a сума укладеного договору 148 356,60 грн.). Загальна очікувана вартість укладених договорів склала 717 149,86 грн.
Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (далі – Порядок).
Відповідно до абз. 2 п.1 р. II Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Просимо пояснити, чому Замовник поділив один предмет закупівлі на частини та уникнув проведення процедур відкритих торгів?
2. Просимо надати скановані копії документів, що підтверджують або спростовують виконання договору по зазначеній процедурі закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
47ef573f5db14a76991b2cdc060772dc
Назва:
Відповідь UA-2018-01-25-002600-b
Дата опублікування:
29.03.2019 11:34
Опис:
Тендерний комітет комунального закладу освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради» надає пояснення до закупівлі на Послуги їдалень ID: UA-2018-01-25-002600-b очікуваною вартістю 100 600,06 грн., UA-2018-02-20-001718-c сума укладеного договору 192 673,80 грн., UA-2018-03-13-002000-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-03-21-000922-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-04-02-002117-a сума укладеного договору 63 581,40 грн., UA-2018-04-05-001181-a сума укладеного договору 148 356,60 грн.
Закладом в 2017 році була розпочата процедура закупівлі на послуги їдалень на 2018 рік - відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2017-11-10-002817-b на суму 4 661 944,00 грн., яка була скасована на виконання рішення постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України від 08 лютого 2018 року N 1180-р/пк-пз.
Відповідно до п.5 ст.36 закону України «Про публічні закупівлі», для проведення процедури закупівлі на 2018 рік, укладена додаткова угода на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
В лютому 2018 року тендерним комітетом розпочата нова процедура закупівлі UA-2018-02-15-002587-c на послуги їдалень на очікувану вартість закупівлі 3380108,00 грн.,на 05.03.2018 року призначена дата аукціону. За результатами розгляду тендерних пропозицій 07.03.2018 року визначений переможець торгів ФОП Головченко Д.О., але в період оскарження 16.03.2018 року була подана скарга ТОВ «Контракт Продрезерв 5», щодо визначення переможця торгів , до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-Колегія). Розгляд даної скарги було призначено на 05.04.2018 року.
Скарга від ТОВ «Контракт Продрезер5» була відхилена Колегією, та після розблокування закупівлі UA-2018-02-15-002587-c на послуги їдалень замовником був укладений договір від 16.04.2018 року № 002587-с з переможцем торгів ФОП Головченко Д.О.
На час проведення процедури закупівлі відкриті торги на послуги їдалень (послуги гарячого харчування) та її оскарження Департаментом освіти і науки виділялися додаткові кошти для безперебійного харчування вихованців закладу та виконання норм харчування ,з метою недопущення зриву навчального-оздоровчого процесу.
Суми коштів які виділялися вистачало від трьох до десяти днів, а для проведення допорогових закупівель та укладання договору потрібно, як найменше десять днів згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 та доручення Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації «Про впровадження електронних закупівель» №07-57/35-16 від 09.06.2016 та «Про підвищення ефективності проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель» № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017.
Тому тендерним комітетом закладу було прийняте рішення застосувати процедуру закупівлі –звіт про укладені договори відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015( далі Закон) та оприлюднити їх відповідно до статті 10 Закону.
Ідентифікатор тендера Тендер Дата оголошення Сума договору,грн.
UA-2018-01-25-002600-b Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 25.01.2018 81000,00
UA-2018-02-20-001718-c Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 20.02.2018 192673,80
UA-2018-03-13-002000-c Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 13.03.2018 105969,00
UA-2018-03-21-000922-c Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 21.03.2018 105969,00
UA-2018-04-02-002117-а Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 03.04.2018 63581,40
UA-2018-04-05-001181-а Послуги їдалень (послуги гарячого харчування) 05.04.2018 148356,60
UA-2018-01-25-002600-b- допорогова закупівля проведена на виділені додаткові кошти від 24.01.2018 року ( скан-копія довідки додається) .За результатами допорогової закупівлі був укладений договір від 12.02.2018 р. № 002600-b з ТОВ НВО « Промсервіс» на суму 81000,00 грн. Сума виконаного договору склала 80961,35 грн. її вистачило на шість днів безперебійного харчування ( скан-копія акту здачі прийняття робіт(надання послуг) додається). Економія коштів за даною закупівлею склала 19600,06 грн.
UA-2018-02-20-001718-c –звіт про укладений договір, на виділені додаткові кошти від 19.02.2018 року ( скан-копія довідки додається) та зекономлені кошти від проведеної закупівлі в сумі 19600,06 був укладений договір від 20.02.2018 року № 003688-с з ТОВ НВО «Промсервіс» на суму 192673,80 грн. Суми договору вистачило закладу на десять днів харчування вихованців. Загальна сума виконаного договору склала 179559,06 грн. харчування ( скан-копії актів здачі прийняття робіт(надання послуг) додаються)Економія коштів за договором склала 13114,74 грн.
UA-2018-03-13-002000-c - звіт про укладений договір, на виділені додаткові кошти від 13.03.2018 року ( скан-копія довідки додається) був укладений договір від 13.03.2018 року № 002000-с з ТОВ НВО «Промсервіс» на суму 105969,00 грн. Даної суми договору вистачило забезпечити безперебійним гарячим харчуванням вихованців закладу на п’ять днів. Сума виконаного договору склала 86788,25 грн. харчування ( скан-копія акту здачі прийняття робіт(надання послуг) додається)Економія коштів за даним договором склала 19180,75 грн.
UA-2018-03-21-000922-c- звіт про укладений договір, на виділені додаткові кошти від 21.03.2018 року ( скан-копія довідки додається) був укладений договір від 21.03.2018 року № 000922-с з ФОП Головченко Д.О. на суму 105969,00 грн. Даної суми договору вистачило забезпечити безперебійним гарячим харчуванням вихованців закладу на п’ять днів. Сума виконаного договору склала 74187,73 грн. Економія коштів за даним договором склала 31781,27 грн.
UA-2018-04-02-002117-а- звіт про укладений договір, на зекономлені кошти від виконання договорів був укладений договір від 02.04.2018 року № 002117-а з ФОП Головченко Д.О. на суму 63581,40 грн. Даної суми договору вистачило забезпечити безперебійним гарячим харчуванням вихованців закладу на три дні. Сума виконаного договору склала 51319,95 грн. Економія коштів за даним договором склала 12261,45 грн.
UA-2018-04-05-001181-а - звіт про укладений договір, на виділені додаткові кошти від 04.04.2018 року (скан-копія довідки додається) був укладений договір від 05.04.2018 року № 001181-а з ФОП Головченко Д.О. на суму 148356,60 грн. Даної суми договору вистачило забезпечити безперебійним гарячим харчуванням вихованців закладу на сім днів. Сума виконаного договору склала 96413,88 грн. Економія коштів за даним договором склала 51942,72 грн.
Частиною першою статті 4 Закону, передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі.
Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі:
1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити;
2) виділення додаткових коштів;
3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель;
4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону;
5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі;
6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору.
Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори.( роз’яснення Мінекономрозвитку від Мінекономрозвитку від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06)
В своїй роботі тендерний комітет керується чинним законодавством.