• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень(послуги гарячого харчування)

додаткові кошти

Завершена

100 600.06 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 503.00 UAH
Номер: c5d4e986aa5c4f85b89a016d7628ec88
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-26-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.03.2019 12:10 - 19.04.2019 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 25.03.2019 № 61 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника В. ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.03.2019 № 61 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019 Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019 Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019 Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019 Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019 Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019 Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019 Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019 Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019 Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019 Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019 Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019 Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019 Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018 Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза» виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018 Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза» виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018 Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза» повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства 21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018 Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 26 UA-2019-02-14-003425-b 14.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018 Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019 Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018 Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, arjnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Під час проведення моніторингу Замовником надано пояснення, документальне підтвердження, та спростовано факт порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону в частині ділення одного предмету закупівлі та укладання договору без проведення процедури відкритих торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення допорогові закупівлі, пояснення Замовника та його документальне підтвердження отримані 29.03.2019 через електронну систему закупівель. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель PROZORRO системи електронних закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником заплановано та проведено у 2018 році 6 закупівель за кодом ДК 021-2015: 55510000-8 — «Послуги їдалень» очікувана вартість яких є меншою, ніж установлена в абзаці другому частини першої статті 2 Закону (ID: UA-2018-01-25-002600-b очікуваною вартістю 100 600,06 грн., UA-2018-02-20-001718-c сума укладеного договору 192 673,80 грн., UA-2018-03-13-002000-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-03-21-000922-c сума укладеного договору 105 969,00 грн., UA-2018-04-02-002117-a сума укладеного договору 63 581,40 грн., UA-2018-04-05-001181-a сума укладеного договору 148 356,60 грн.). Загальна очікувана вартість укладених договорів склала 717 149,86 грн. Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмету закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (далі – Порядок). Відповідно до абз. 2 п.1 р. II Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до частини 7 статті 2 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Тобто, Замовником поділено один предмет закупівлі та проведено закупівлю послуг їдалень, і укладено договір без проведення процедури відкритих торгів, чим порушено частину 7 статті 2 Закону. Замовником з даного приводу надане пояснення та його документальне підтвердження про наступне. Замовником в 2017 році була розпочата процедура закупівлі на послуги їдалень на 2018 рік - відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2017-11-10-002817-b на суму 4 661 944,00 грн., яка була скасована на виконання рішення постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України від 08 лютого 2018 року N 1180-р/пк-пз. Відповідно до п.5 ст.36 закону України «Про публічні закупівлі», для проведення процедури закупівлі на 2018 рік, укладена додаткова угода на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. В лютому 2018 року тендерним комітетом розпочата нова процедура закупівлі UA-2018-02-15-002587-c на послуги їдалень на очікувану вартість 3380108,00 грн., на 05.03.2018 року призначена дата аукціону. За результатами розгляду тендерних пропозицій 07.03.2018 року визначений переможець торгів ФОП Головченко Д.О., але в період оскарження 16.03.2018 року була подана скарга ТОВ «Контракт Продрезерв 5», щодо визначення переможця торгів, до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-Колегія). Розгляд даної скарги було призначено на 05.04.2018 року. Скарга від ТОВ «Контракт Продрезер5» була відхилена Колегією, та після розблокування закупівлі UA-2018-02-15-002587-c на послуги їдалень замовником був укладений договір від 16.04.2018 року № 002587-с з переможцем торгів ФОП Головченко Д.О. На час проведення процедури закупівлі відкритих торгів на послуги їдалень (послуги гарячого харчування) та її оскарження, Департаментом освіти і науки виділялися додаткові кошти для безперебійного харчування вихованців закладу та виконання норм харчування з метою недопущення зриву навчального-оздоровчого процесу. Частиною першою статті 4 Закону, передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі, зокрема, 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону, - можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. (роз’яснення Мінекономрозвитку від Мінекономрозвитку від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06). Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником підтверджено проведення закупівлі послуг їдалень за виділенні додаткові та зекономлені кошти, та правомірність укладання з ТОВ НВО "Промсервіс" договору про закупівлю від 12.02.2018 №002600-в на суму 81000,00 грн.
Період усунення порушень: 17.04.2019 10:26 - 23.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2019 10:26

Запити/Пояснення