-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи
Завершена
252 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 261.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 261.00 UAH
Номер:
3e86becb90284f4aa69eb1e379d8340c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-13-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2023 00:00
Період моніторингу:
13.02.2023 15:38 - 07.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023 № 6-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.02.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
12. UA-2023-01-28-000004-a 28.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону та пунктів 28, 35 Особливостей.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами (Додаток 1 - 3).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватися вимог пункту 14 Порядку № 1082 під час розміщення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, пункту 28, 35 Особливостей під час складання тендерної документації та вимог Наказу №680 під час завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Славутської гімназії №4 Славутської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.01.2023 № 14, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Данішевський Василь Миколайович (далі – ФОП Данішевський В.М.), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 06.02.2023 № 21, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.02.2023, договір поставки від 21.02.2023 №24 (далі – договір), пояснення та документи від 16.02.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 24 Особливостей оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
03221111-7— Буряк;
03221112-4 – Морква;
03221113-1 – Цибуля;
03221110-0 – Коренеплідні овочі;
03221240-0 – Помідори;
03221270-9 – Огірки;
03221410-3 – Капуста качанна;
03221300-9 - Листкові овочі;
03221250-3 – Кабачки;
03221200-8 – Плодові овочі;
03221230-7 – Перець овочевий;
03221200-8 – Плодові овочі;
03221420-6 – Капуста цвітна;
03222111-4 – Банани;
03222210-8 – Лимони;
03222220-1 – Апельсини;
03222240-7 – Мандарини;
03222321-9 – Яблука;
03222340-8 – Виноград;
03222322-6 – Груші;
03222118-3 – Ківі;
03222334-3 – Сливи;
03222332-9 – Персики;
03222333-6 - Вишні та черешні;
03222311-6 – Смородина;
03222314-7 – Малина;
03222100-4 - Тропічні фрукти і горіхи.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28, 35 Особливостей.
Пункт 28 Особливостей визначає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону розроблення та затвердження переліку формальних помилок належить до основних функцій Уповноваженого органу.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначений Замовником у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Перелік № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно по пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Моніторингом встановлено, що у пункті 4 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено порядок проведення електронного аукціону, у пункті 8 розділу 1 тендерної документації визначений розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону, що не відповідає вимогам пункту 35 Особливостей, оскільки згідно пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1-3) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
28.02.2023 16:02 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2023 16:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомлення про те, що 10 березня 2023 року між Славутською гімназією №4 та ФОП Данішевський Василь Миколайович, було підписано Додаткову угоду №1 на розірвання Договору №24 від 21 лютого 2023 року. Уповноваженою особою було розміщено Додаткову угоду №1 на платформі електронного майданчика в системі Prozorro.
Уповноваженою особою було виявлено технічну помилку у закупівлі № UA-2023-01-28-000004-a при публікації змін до Договору № 24 від 21.02.2023 р., а саме під час формування Звіту про виконання договору про закупівлю помилково було опубліковано суму оплати за договором в розмірі: 252200,00 грн.(двісті п’ятдесят дві тисячі двісті гривень 00 копійок), а потрібно 0,00грн. (нуль гривень 00 копійок). У зв’язку з тим, що система Prozorro не дає технічної можливості виправити зазначену помилку шляхом коригування невірної та помилково опублікованої інформації на сторінці закупівлі № UA-2023-01-28-000004-a, оскільки на даний момент в електронній системі закупівель Договір № 24 від 21.02.2023 р. завершено у порядку, визначеному статтею 42 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами. Керуючись законом України «Про публічні закупівлі», з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель – відкритості та прозорості, необхідно прийняти рішення про визнання суми оплати за договором в розмірі: 252200,00 грн.(двісті п’ятдесят дві тисячі двісті гривень 00 копійок – недійсною, (правильно - нуль гривень 00 копійок).
Дата публікації звіту:
13.03.2023 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
a6ce21e945b54c70831a295e1ef94492
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
15.02.2023 10:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-28-000004-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо)(не менеш одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тенедерної пропозиції про належне виконання цього договору.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником ФОП Данішевський Василь Миколайович надано договір купівлі-продажу від 12.01.2021 №12-01 та відгук ТзОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» від 01.12.2021.
У відповідності до листа ТзОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» вони співпрацювали з фізичною особою підприємцем Кравчук Галиною Володимирівною.
Отже, ФОП Данішевський Василь Миколайович не надано документів, які визначено тендерною документацією.
Виходячи з вищевикладеного надайте інформацію (поясненя) чому не відхилено тендерну пропозицію учасника, умови якого не відповідали вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f11b20f8f4384debaebfddc5fd6a5115
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.02.2023 17:30
Опис:
Уповноважена особа Замовника Славутської гімназії № 4 Славутської міської ради відповідно до потреби в отриманні пояснення Державною аудиторською службою України, стосовно переліку питань по предмету закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи» ( за номером ID: UA-2023-01-28-000004-a) надає інформацію, про таке:
По- першому питанню :
Керуючись частиною 3 статті 56 Закону України «Про освіту», частиною 7 статті 20 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Наказом Управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради від 22 грудня 2022 року №116 «Про організацію харчування в закладах освіти Славутської міської територіальної громади у 25023 році» (додається) з метою організації раціонального та збалансованого харчування, впровадження нових стандартів харчування, формування культури здорового харчування. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
На підставі кошторису на 2023 рік (додається), уточненої мережі класів, примірного меню харчування за 2022 рік, калькуляційних розрахунків, наказу Славутської гімназії №4 від 17 жовтня 2022р. № 71-г «Про зміни в структурі 2022/2023 навчального року (додаються), було здійснено обгрунтування розміру бюджетного призначення та проведені розрахунки очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://sites.google.com/sl4.ukr.education/slavutahimnaziya4
По другому питанню :
На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником ФОП Данішевський Василь Миколайович надано Договір купівлі-продажу від 12.01.2021 року №12-01 та відгук ТзОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» від 01.12.2021 року. У відповідності до листа ТзОВ «ВОЛИНЬ ХОЛОД» вони співпрацювали з фізичною особою підприємцем Кравчук Галиною Володимирівною.
Згідно додатку 1 тендерної документації, п.1.1.3 вказано так: «Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору.Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» Таким чином, в тендерній документації не вимагається надати лист-відгук на конкретну дату чи такий, який свідчить про повне виконання Договору.
Зважаючи на те, що учасник надав усі необхідні документи згідно вимог тендерної документації, з метою об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями за предметом «Овочі, фрукти та горіхи» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-28-000004-a) було прийняте рішення, визнати учасника закупівлі ФОП Данішевський Василь Миколайович переможцем та укласти договір про закупівлю.