• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

33140000-3 Медичні матеріали

Завершена

3 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Номер: dc173ed99c034a27ad88d6a97d9156c5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-16-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 16.05.2023 13:22 - 07.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.05.2023 № 47-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.05.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 16.05.2023 № 47-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 4 UA-2023-01-27-016214-a 27.01.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svitlana.ch293@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.01.2023 № 33); звернення учасника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь Замовника на нього; реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАМАНТ-ФАРМ»; звернення учасника з вимогою про усунення порушення та відповідь Замовника на нього; протокол від 07.02.2023 № 43; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 16.02.2023 № 52; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 26.05.2023 13:56 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 13:56

Запити/Пояснення