-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
33140000-3 Медичні матеріали
Завершена
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Номер:
dc173ed99c034a27ad88d6a97d9156c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-16-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2023 00:00
Період моніторингу:
16.05.2023 13:22 - 07.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.05.2023 № 47-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.05.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 16.05.2023 № 47-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-01-27-016214-a 27.01.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.01.2023 № 33); звернення учасника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь Замовника на нього; реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАМАНТ-ФАРМ»; звернення учасника з вимогою про усунення порушення та відповідь Замовника на нього; протокол від 07.02.2023 № 43; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 16.02.2023 № 52; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.05.2023 13:56 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
a8d7d46bc4f8415387139a9153dbaa44
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
16.05.2023 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5ea159a690724128beb77001f4748565
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.05.2023 10:42
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені у тендерній документації, що затверджена уповноваженою особою Замовника протоколом № 33 від 27 січня 2023 року (далі – тендерна документація, ТД), складені відповідно до потреб Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), потреб пацієнтів лікарні, Постави КМУ від 2 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» та з урахуванням вимог Закону та Особливостей.
Так, у пункті 33 частини 1 статті 1 Закону зазначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Під час визначення технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі Замовником були враховані вищезазначені вимоги Закону.
Під час визначення предмета закупівлі медичних матеріалів та їх характеристик у процедурі Закупівлі Замовником вжито вичерпні заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо медичних матеріалів не призвела до можливості здійснення закупівлі медичних виробів лише однієї торговельної назви та одного виробника.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником у п. 6 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено наступне положення, що усі посилання у тендерній документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
З вищевикладеного випливає, що Замовником у процедурі Закупівлі визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі у чіткій відповідності із законодавством України та з дотриманням основоположних принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі на суму 3 200 000,00 грн (три мільйони твісті тисяч гривень 00 копійок), визначений відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі за текстом – Наказ).
На виконання вимог розділу ІІ Наказу Замовником було визначено очікувану вартість предмету закупівлі:
- на підставі аналізу фактичного використання медичних матеріалів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника замовником було визначено потребу в товарах, які є предметом закупівлі.
- замовником було сформовано опис предмета закупівлі із залученням відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання медичних виробів.
- Замовником було здійснено аналіз ринку щодо цін на наступні медичні матеріали: комплект одягу та покриттів операційних для ангіографії №16; чохол 150см х 80см для інструментального столу «Мейо» для Ментального столу; халат медичний (хірургічний) на зав`язках; халат медичний (захисний) комбінований на зав’язках (тип Б); покриття операційне 200см х 160см; покриття операційне 300см х 160см; покриття операційне 140см х 80см; чохол для світловода 250см х 18см; бахіли медичні низькі; пелюшки одноразові 90х60 см
Аналіз ринку був проведений шляхом використання як загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників вищезазначених медичних виробів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках,), так і інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій. Отримана Замовником під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі.
Окрім того, Замовником під час визначення очікуваної вартості медичні матеріали було проаналізовано інформацію про ціни аналогічних медичних матеріалах, яка містилась у договорах про закупівлю аналогічних медичних матеріалів за поточний рік або у разі відсутності інформації про ціни поточного року - за останні два роки.
- Замовником було здійснено визначення вимог до умов поставки і оплати вищезазначених медичних виробів.
- Замовником було визначено очікувану вартість кожного окремого предмета закупівлі.
Таким чином, на підставі вищевикладеного можна зробити висновок, що для визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортиментів медичних матеріалів, яка містилася у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників медичних виробів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках і т.д.). Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації.
Отже, Замовником було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено відповідну інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначену інформацію було розміщено замовником на сторінці інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua.