-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
«ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)»
Завершена
17 752 429.19
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 762.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 88 762.14 UAH
Номер:
7d360103e5ef4498a87d69723b82b2ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-10-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2023 00:00
Період моніторингу:
10.03.2023 12:20 - 01.04.2023 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-01-27-015479-a 27.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції комунального підприємства «Школяр» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації,– порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітні 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2023 № 5, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 21.03.2023 № 3481-р/пк-пз, тендерну пропозицію комунального підприємства «Школяр» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, пояснення та документи Замовника, надані 31.03.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
14.04.2023 14:47 - 20.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2023 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
107560e1406e4eaca2e27e43ee3efb24
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
17.03.2023 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2023 № 75
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2023-01-27-015479-a.c1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-01-27-015479-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 10 березня 2023 року № 69 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинено з 13 березня 2023 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
571ba928bd0d4de6908481263bfdfd0c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2023 13:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з організації безкоштовного харчування учнів (вихованців пільгових категорій) в закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-015479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ab71a66015a94e8fba20afa287155d2f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.03.2023 10:39
Опис:
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Державної аудиторської служби України про отримання пояснення (інформації та документів) від 28.03.2023. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо наступну інформацію та документи.
З метою встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації перед проголошенням вище зазначених торгів виконано вимоги п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«4. Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю субєктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.».
1. Згідно Річного плану закупівель на 2023 р. по КЕКВ 2230, на закупівлю послуг з організації харчування в закладах освіти Солом’янського району міста Києва заплановано
17 752 429,19 грн.(сімнадцять мільйонів сімсот п’ятдесят дві тисячі чотириста двадцять дев’ять грн. 19 коп.).
Розрахунок обсягу закупівлі проведено відповідно кількості учнів, які навчаються в закладах освіти та натуральних норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Потреба для організації гарячого харчування учнів формується на підставі кількості учнів та днів відвідування. Ціна формується на одного учня на один день з урахуванням норм харчування та вартості продуктів.
Розрахунок вартості
Категорія Середньоспискова кількість дітей, учнів, що харчуються, осіб Діто-дні харчування Середньорічна вартість харчування в день, грн. Разом план на 2023 рік
Харчування учнів 6-11 років 1 140 157 799 42,20 6 659 108,52
Харчування учнів 11-14 років 1 431 198 079 45,20 8 953 170,57
Харчування учнів 14-18 років 324 44 848 47,72 2 140 150,11
Всього, грн - - - 17 752 429,19
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі дослідження і вивчення національних стандартів, що діють в Україні та з урахування фактично наявних бюджетних призначень, виділених для закупівлі послуг з організації шкільного харчування, з урахуванням норм чинного законодавства.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/
37485490/5a54d6cdd0cf6bd6848ad1d03cb29fe5.pdf