-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15110000-2 М'ясо
Поставка партіями на підставі заявок Замовника, до 31.12.2023 року. Оплата за доставлений товар, проводиться протягом 30-ти банківських днів з дня поставки.
Завершена
3 553 775.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 768.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 768.88 UAH
Номер:
f2659d81359c46c5bc8cadb1f26c6cc4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-07-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 18:09 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
35 UA-2023-01-27-012371-a
27.01.2023 Київський національний університет імені Тараса Шевченка, код ЄДРПОУ
02070944
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів Замовником у випадках, передбачених Законом №922, розгляду тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення питання оприлюднення інформації про закупівлю та шляхом внесення зміни до Договору від 22.02.2023 №ЦХ22/02 (виклавши пункти 4.2 та 6.6 Договору №ЦХ22/02 у відповідності до тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів Замовником у випадках, передбачених Законом № 922, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського національного університету імені Тараса Шевченка (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2023 № 5/031, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи протоколом від 27.01.2023 № 5/031 (далі - тендерна документація), запитання до процедури від 31.01.2023 та надану відповідь 01.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2023 № 5/1/031, протокольне рішення від 14.02.2023 №5/1/031, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2023 № 5/1/031, тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РУМИТ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.02.2023 №ЦХ22/02, пояснення замовника отримане 17.05.2023 через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що умови укладеного Договору від 22.02.2023 №ЦХ22/02 (далі – Договір №ЦХ22/02) відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі учасника ТОВ «РУМИТ», що порушує вимоги пункту 18 Особливостей.
Так, в пункті 4.2 Розділу 4 «Порядок поставки товарів» Договору №ЦХ22/02 зазначено: поставка кожної партії товару здійснюється протягом 24 годин з дати отримання заявки від Замовника, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РУМИТ» надано Лист-згоду з проектом договору від 31.01.2023 №31/01-19 (файл «19.Лист-згода з проектом договору.pdf»), яким учасник погоджується на умови проекту договору Додатку 5 до тендерної документації. Пунктом 4.2 Розділу 4 «Порядок поставки товарів» проекту договору (Додатку 5 до тендерної документації) Замовником зазначено, що поставка кожної партії товару здійснюється протягом 48 годин з дати отримання заявки від Замовника.
Також, Договір №ЦХ22/02 доповнено пунктом 6.6 Розділу 6 «Відповідальність сторін», котрий відсутній у проекті договору (Додатку 5 до тендерної документації), а саме: в разі виявлення Замовником товару неналежної якості, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар на якісний, протягом трьох наступних календарних днів.
Крім того, на виконання вимоги пункту 3 Форми «Цінова пропозиція» (Додатку 2 до тендерної документації) учасником ТОВ «РУМИТ» у формі «Цінова пропозиція» прописано: Ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації із замовником.
Період усунення порушень:
26.05.2023 13:21 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 13:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З відповідальними особами проведена роз'яснювальна робота, направлена на недопущення виявлених помилок в подальшому, в договір внесено зміни,згідно припису, шляхом укладення додаткової угоди.
Дата публікації звіту:
01.06.2023 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
3203dd9227384651a59f0277822c30a2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2023 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «15110000-2 М'ясо» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-012371-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ba579b1a553457b810cf2a7bfcec75e
Назва:
Відповідь на вимогу
Дата опублікування:
17.05.2023 11:58
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі з додатками, посилання на офіційний веб-сайт.