• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо( М’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку; філе куряче охолоджене.)

Завершена

359 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 590.00 UAH
Номер: 24c4da9e35ea4b47a26659d790a8ade2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-04-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 04.04.2023 16:17 - 26.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.04.2023 № 30-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 04.04.2023 № 30-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-01-27-009995-a від 27.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Кушнір І.М., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 20.02.2023 за №18 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бережанського ліцею Тернопільської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.01.2023, тендерну документацію із змінами від 17.01.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кушнір Івана Михайловича (далі-ФОП Кушнір І.М.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2023, договір поставки від 20.02.2023 за №18, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 07.04.2023 та 12.04.2023. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в пункті 4 розділу 3 тендерної документації невірно зазначено протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними. Так, в тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, який у разі необхідності може бути продовжений, в той час як в Законі визначено не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналізом тендерної пропозиції ФОП Кушнір І.М. встановлено наступне. Замовником у додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: - документу дозвільного характеру – Експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а саме свинини та курятини, яку буде постачати; - сертифікату якості/паспорт якості підприємства-виробника або декларації виробника на товар (свинину, курятину) або інші документи, які підтверджують якість та безпечність харчових продуктів, які будуть постачатися. У додатку №3 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимоги: - до м’яса свинини пісного охолодженого 1 гатунку окрім іншого: термічний стан – м’ясо охолоджене з температурою в товщині м’якоті від 0˚ до +4˚С; термін реалізації – не більше 48 годин, при температурі зберігання від +2˚ до +6˚ С. ; - до філе курячого охолодженого окрім іншого:- термічний стан – філе охолоджене, з температурою в товщині м’якоті від - 1˚С до +4˚С;- пакування – філе запаковане без вакууму в пакети із полімерних плівкових матеріалів. ФОП Кушнір І.М. у складі пропозиції подано декларації виробників (посвідчення про якість) у файлі «декларації виробника», а саме: - декларацію виробника (посвідчення про якість) філії переробного комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» за №ПФ 137075 від 03.01.2023 року, на філе куряче, з доданою водою напівфабрикат, заморожене, у якій зазначено, вид упаковки – блок, умови зберігання не вище 18 ˚С з терміном придатності до 28.12.2023 року; - декларацію виробника (посвідчення про якість) філії переробного комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» за №ПФ 137524 від 09.01.2023 року, на курячі напівфабрикати шию, стегно, гомілки; - декларацію виробника (посвідчення про якість) на курячі напівфабрикати шию, стегно, гомілки, четвертини, тушки (текст частково нечитабельний в частині виробника продукції, дати та номера видачі документу); - декларацію виробника за №МКТ00000378 від 06.01.2023 ТОВ «М’ясокомбінат Тернопільський» на свинину в шкірі без баків без ніжок. Інших декларацій виробників (якісних посвідчень) ФОП Кушнір І.М. у складі пропозиції не надано. Виходячи з вищенаведеного ФОП Кушнір І.М. не надано документів, які б посвідчували якість м’яса свинини пісного охолодженого 1 гатунку та філе курячого охолодженого. Окрім цього, в складі пропозиції на виконання вимог додатку №2 не надано експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а саме свинини та курятини, яку буде постачати. Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Кушнір І.М., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 17.04.2023 13:55 - 02.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2023 13:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник усунув порушення законодавства у сфері публічних закупівель в закупівлі UA-2023-01-27-009995-a, викладені у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.04.2023 року,шляхом розірвання договору №18 від 20.02.2023 року за взаємною згодою сторін.Додаткова угода до договору №18 від 20.02.2023 року від 19.04.2023 року(про розірвання договору за взаємною згодою сторін).
Дата публікації звіту: 19.04.2023 17:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 20.04.2023 09:04

Запити/Пояснення