-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо( М’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку; філе куряче охолоджене.)
Завершена
359 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 590.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 590.00 UAH
Номер:
24c4da9e35ea4b47a26659d790a8ade2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-04-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2023 00:00
Період моніторингу:
04.04.2023 16:17 - 26.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.04.2023 № 30-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.04.2023 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2023-01-27-009995-a від 27.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Кушнір І.М., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 20.02.2023 за №18 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бережанського ліцею Тернопільської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.01.2023, тендерну документацію із змінами від 17.01.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кушнір Івана Михайловича (далі-ФОП Кушнір І.М.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2023, договір поставки від 20.02.2023 за №18, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 07.04.2023 та 12.04.2023.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в пункті 4 розділу 3 тендерної документації невірно зазначено протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними. Так, в тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, який у разі необхідності може бути продовжений, в той час як в Законі визначено не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Кушнір І.М. встановлено наступне.
Замовником у додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції:
- документу дозвільного характеру – Експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а саме свинини та курятини, яку буде постачати;
- сертифікату якості/паспорт якості підприємства-виробника або декларації виробника на товар (свинину, курятину) або інші документи, які підтверджують якість та безпечність харчових продуктів, які будуть постачатися.
У додатку №3 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимоги:
- до м’яса свинини пісного охолодженого 1 гатунку окрім іншого: термічний стан – м’ясо охолоджене з температурою в товщині м’якоті від 0˚ до +4˚С; термін реалізації – не більше 48 годин, при температурі зберігання від +2˚ до +6˚ С. ;
- до філе курячого охолодженого окрім іншого:- термічний стан – філе охолоджене, з температурою в товщині м’якоті від - 1˚С до +4˚С;- пакування – філе запаковане без вакууму в пакети із полімерних плівкових матеріалів.
ФОП Кушнір І.М. у складі пропозиції подано декларації виробників (посвідчення про якість) у файлі «декларації виробника», а саме:
- декларацію виробника (посвідчення про якість) філії переробного комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» за №ПФ 137075 від 03.01.2023 року, на філе куряче, з доданою водою напівфабрикат, заморожене, у якій зазначено, вид упаковки – блок, умови зберігання не вище 18 ˚С з терміном придатності до 28.12.2023 року;
- декларацію виробника (посвідчення про якість) філії переробного комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» за №ПФ 137524 від 09.01.2023 року, на курячі напівфабрикати шию, стегно, гомілки;
- декларацію виробника (посвідчення про якість) на курячі напівфабрикати шию, стегно, гомілки, четвертини, тушки (текст частково нечитабельний в частині виробника продукції, дати та номера видачі документу);
- декларацію виробника за №МКТ00000378 від 06.01.2023 ТОВ «М’ясокомбінат Тернопільський» на свинину в шкірі без баків без ніжок.
Інших декларацій виробників (якісних посвідчень) ФОП Кушнір І.М. у складі пропозиції не надано.
Виходячи з вищенаведеного ФОП Кушнір І.М. не надано документів, які б посвідчували якість м’яса свинини пісного охолодженого 1 гатунку та філе курячого охолодженого.
Окрім цього, в складі пропозиції на виконання вимог додатку №2 не надано експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а саме свинини та курятини, яку буде постачати.
Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Кушнір І.М., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
17.04.2023 13:55 - 02.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2023 13:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник усунув порушення законодавства у сфері публічних закупівель в закупівлі UA-2023-01-27-009995-a, викладені у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.04.2023 року,шляхом розірвання договору №18 від 20.02.2023 року за взаємною згодою сторін.Додаткова угода до договору №18 від 20.02.2023 року від 19.04.2023 року(про розірвання договору за взаємною згодою сторін).
Дата публікації звіту:
19.04.2023 17:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
20.04.2023 09:04
Запити/Пояснення
Номер:
b6917b17300b4d7e8ebcce4628270711
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2023 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо( М’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку; філе куряче охолоджене)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-27-009995-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d2f973b2b2094c41932b7ba1da19151a
Назва:
Пояснення,інформація та документи на запит Західного офісу Держаудитслужби від 04.04.2023
Дата опублікування:
07.04.2023 13:42
Опис:
Відповідь замовника на запит Західного офісу Державної аудиторськоїслужби України Західний офіс Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 04.04.2023
про надання пояснення
Дата: 2023-04-07 13:40:00
Бережанський ліцей Тернопільської обласної ради надає пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі “ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку; філе куряче охолоджене)” (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-27-009995-a):
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі М’ясо (М’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку; філе куряче охолоджене)(надалі – товар) здійснювалося у відповідності до вимог встановлених Законом України “ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, нових норм та порядку організації харчування у закладах освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 25.09. 2020 № 2205, нормативно-технологічної документації, встановлених санітарно-гігієнічних норм, норм стандартизації та сертифікації, згідно ДСТУ 4590:2006(М’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку).
Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі викладені в Додатку 3 до Тендерної документації процедури закупівлі М’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку; філе куряче охолоджене за кодом ДК 021:2015 “Єдиного закупівельного словника” 15110000-2 М’ясо. Для формування опису предмета закупівлі (технічних, якісних та інших його характеристик) залучалась сестра медична з дієтичного харчування замовника.
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до наказу Мінекономіки “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” від 18.02.2020 №275 в межах суми бюджетного призначення.
Визначення потреби в товарі здійснювалося на підставі аналізу фактичного його використання замовником у минулих періодах для забезпечення повноцінного харчування дітей та з урахуванням запланованих поточних потреб в товарі.
Для визначення ціни предмета закупівлі згідно номенклатури замовник використовував як загальнодоступну інформацію щодо ціни товару за січень 2023 року по Україні та в Тернопільській області, яка міститься у відкритих джерелах - офіційних статистичних виданнях, а саме на сайті Державної служби статистики(додається), в електронних каталогах(Prozorro Market), в електронній системі закупівель Prozorro, інформацію про середні ціни продуктів на ринках м. Бережан від 25.01.2023 (додається), а також шляхом проведення ринкових консультацій з постачальниками/дилерами м’яса, які беруть участь, як учасники, в процедурах закупівель на території Тернопільської області.
Ринкові консультації з метою отримання інформації щодо актуальних цін на предмет закупівлі/товар проводилися з трьома постачальниками/дилерами: ФОП Прусік Оксана Юріївна, ФОП “Кушнір Іван Михайлович”, ФОП “Сулипа Роман Нестерович” в телефонному режимі у зв’язку із аварійними відключеннями світла.
За результатами моніторингу цін, ринкових консультацій та враховуючи орієнтовні витрати на доставку товару, встановлено середньозважену ціну: М'ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку– 170,00 грн. за 1 кг; Філе куряче охолоджене – 155,00 грн. за 1 кг та на момент оголошення процедури закупівлі.
Необхідний обсяг товару до кінця 2023 року було визначено на підставі розрахунків сестри медичної з дієтичного харчування замовника: М'ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку – 1200 кг; Філе куряче охолоджене – 1000 кг.
Розмір бюджетного призначення на продукти харчування становить 1650000.00 грн. відповідно до кошторисних призначень згідно Кошторису Бережанського ліцею Тернопільської обласної ради на 2023 рік, затвердженого директором департаменту освіти і науки Тернопільської ОДА(додається). Згідно річного плану закупівель на 2023 рік на придбання м’яса передбачено 359000.00 грн.(додається).
Розмір витрат на закупівлю товару визначений відповідно до кількості товару з урахуванням поточних потреб замовника на 2023 рік в сумі 359000.00 грн.
2. Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту Бережанського ліцею Тернопільської обласної ради на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://berezhany-lyceum.соm
Номер:
988f42c0424f40b09561ac44470b4b01
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.04.2023 12:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо( М’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку; філе куряче охолоджене)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-27-009995-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Замовником у додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції:
- документу дозвільного характеру – Експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а саме свинини та курятини, яку буде постачати;
- сертифікат якості/паспорт якості підприємства-виробника або декларація виробника на товар (свинину, курятину) або інші документи, які підтверджують якість та безпечність харчових продуктів, які будуть постачатися.
У додатку №3 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено вимоги:
- до м’яса свинини пісного охолодженого 1 гатунку окрім іншого : термічний стан – м’ясо охолоджене з температурою в товщині м’якоті від 0˚ до +4˚С; термін реалізації – не більше 48 годин, при температурі зберігання від +2˚ до +6˚ С. ;
- до філе курячого охолодженого окрім іншого:- термічний стан – філе охолоджене, з температурою в товщині м’якоті від - 1˚С до +4˚С;- пакування – філе запаковане без вакууму в пакети із полімерних плівкових матеріалів.
Аналізом пропозиції ФОП Кушнір І.М. встановлено, що у складі пропозиції ним подано декларації виробників (посвідчення про якість) у файлі «декларації виробника», а саме :
- декларацію виробника (посвідчення про якість) філії переробного комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» за №ПФ 137075 від 03.01.2023 року, на філе куряче, з доданою водою напівфабрикат, заморожене , у якій зазначено, вид упаковки – блок, умови зберігання не вище 18 ˚С з терміном придатності до 28.12.2023 року;
- декларацію виробника (посвідчення про якість) філії переробного комплексу ТОВ «Вінницька птахофабрика» за №ПФ 137524 від 09.01.2023 року, на курячі напівфабрикати шию , стегно, гомілки;
- декларацію виробника (посвідчення про якість) на курячі напівфабрикати шию , стегно, гомілки, четвертини , тушки (текс частково нечитабельний в частині виробника продукції, дати та номера видачі документу);
- декларацію виробника за №МКТ00000378 від 06.01.2023 ТОВ «М’ясокомбінат Тернопільський» на свинину в шкірі без баків без ніжок.
Інших декларацій виробників (якісних посвідчень) ФОП Кушнір І.М. у складі пропозиції не надано.
Виходячи з вищенаведеного ФОП Кушнір І.М. не надано документів, які б посвідчували якість м’яса свинини пісного охолодженого 1 гатунку та філе курячого охолодженого.
Окрім цього, в складі пропозиції на виконання вимог додатку №2 не надано експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а саме свинини та курятини, яку буде постачати.
ФОП Кушнір І.М. у складі пропозиції (файл «реєстрація потужності Кушнір.pdf») подано рішення про державну реєстрацію потужностей від 24.12.2021 за №24/117-21 згідно якого, Козівським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області прийнято рішення здійснити державну реєстрацію потужності фізичної особи підприємця Кушнір Івана Михайловича, яка розташована за адресою: вул.Тернопільська, 14, смт.Козова, Тернопільський район, Тернопільська область, 47600 та присвоїти потужності особистий реєстраційний номер г-UА-19-08-461. Видом діяльності, що планується здійснювати із використання вказаної потужності вважати: роздрібна торгівля харчовими продуктами; інший вид діяльності :реалізація, транспортування. Дана потужність не передбачає зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Кушнір І.М., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fe55a04a33c542bab59963cb693027a8
Назва:
Відповідь замовника на запит Західного офісу Державної аудиторськоїслужби України Західний офіс Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 11.04.2023 про надання пояснення
Дата опублікування:
12.04.2023 16:45
Опис:
Відповідь замовника на запит Західного офісу Державної аудиторськоїслужби України Західний офіс Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 11.04.2023
про надання пояснення
Дата: 2023-04-12 16:45:00
Бережанський ліцей Тернопільської обласної ради надає пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі “ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку; філе куряче охолоджене)” (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-27-009995-a):
- тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) на закупівлю М’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку; філе куряче охолоджене за кодом ДК 021:2015 “Єдиного закупівельного словника” - 15110000-2 М’ясо розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178(із змінами) (далі — Особливості). В додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимогу до учасників щодо надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій потрібно зазначити дані про наявність документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та надання документа дозвільного характеру- експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а саме на свинину та курятину, яку буде постачати. ФОП Кушнір І.М. в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку щодо дозвільних документів або ліцензію на провадження господарської діяльності від 03.02.2023 №11, в якій зазначив, що відповідно до частини першої статті 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” наявність експлуатаційного дозволу для постачальників(реалізаторів м’яса) не передбачена. Нами, як замовником, у вищевказаному додатку помилково була встановлена вимога щодо надання учасниками-постачальниками/дилерами експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які є предметом закупівлі.
- під розгляду та оцінки тендерної пропозиції ФОП Кушнір І.М. не було належно оцінено надані учасником декларації виробників філії переробного комплексу ТОВ “Вінницька птахофабрика” за №ПФ 137075 від 03.01.2023 року на філе куряче та ТОВ “М’ясокомбінат Тернопільський” на свинину, як такі, що не відповідають встановленим замовником вимогам щодо якості предмета закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, взявши до уваги виявлені Західним офісом Державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 11.04.2023 ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (номер закупівлі UA-2023-01-27-009995-a), які неможливо усунути, замовником прийнято рішення про вжиття заходів щодо розірвання договору № 18 від 20.02.2023 з ФОП Кушніром І.М. у відповідності до вимог чинного законодавства України.