• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 85140000-2 (Послуги у сфері охорони здоров’я різні) (Послуги з проведення медичного огляду працівників)

Завершена

3 919 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 595.00 UAH
Номер: 59ad92a6f7f24ccd87e0311896c9a8a3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-02-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 02.05.2023 15:58 - 24.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2023 № 23-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.05.2023 № 23-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 18 UA-2023-01-27-009666-a 27.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, innamonarch@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.01.2023 № 31, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.02.2023, тендерну пропозицію Комунального некомерційного підприємства "Київський міський консультативно-діагностичний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КНП "Київський міський консультативно-діагностичний центр"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником КНП "Київський міський консультативно-діагностичний центр", документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником КНП "Київський міський консультативно-діагностичний центр" протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 13.02.2023 № 31, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.02.2023, договір від 27.02.2023 № 38-П, додаткову угоду від 25.04.2023 №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.04.2023, пояснення та документи від 12.05.2023, від 17.05.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що згідно підпункту 7 пункту 1 розділу III тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист за зразком, наведеним у Додатку 6) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписує документи пропозиції та договори (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Проте, моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника КНП "Київський міський консультативно-діагностичний центр" відсутня згода (лист за зразком, наведеним у Додатку 6) на обробку персональних даних, що не відповідає вимогам згідно підпункту 7 пункту 1 розділу III тендерної документації. При цьому, згідно вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника КНП "Київський міський консультативно-діагностичний центр" в зв’язку з тим, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Натомість, згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.02.2023 № 31 визначив його переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з КНП "Київський міський консультативно-діагностичний центр". Окрім того, згідно абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Зазначені вимоги для переможця процедури закупівлі передбачені Додатком № 1 (таблиця 3) до тендерної документації, а саме: довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що переможець торгів КНП "Київський міський консультативно-діагностичний центр" не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону протягом строку, визначеного Особливостями та тендерною документацією. Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі КНП "Київський міський консультативно-діагностичний центр", оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених частиною другою статті 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей та уклав з ним Договір. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 04.05.2023 направлено через електронну систему закупівель запит про надання пояснень, проте в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник надав запитувану інформацію та документи 12.05.2023 з порушенням терміну, встановленого частиною п’ятою статті 8 Закону (3 робочих дні).
Період усунення порушень: 19.05.2023 15:31 - 03.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2023 15:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень, згідно висновку Держаудитслужби від 19.05.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-27-009666-a, Замовником будуть вжиті заходи щодо розірвання договору від 27.02.2023 № 38-П, в передбаченому його пунктом 10.7 порядку, а саме: розірвання договору за ініціативою однієї із Сторін можливе при попередженні у письмовій формі іншої Сторони не менше ніж за 10 календарних днів. Документальне підтвердження вказаному Замовником буде оприлюднено в електронній системі закупівель окремим поясненням пізніше.
Дата публікації звіту: 25.05.2023 14:44

Запити/Пояснення