• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15831000-2 - Цукор

Завершена

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 925.00 UAH
Номер: 088a0f127a624942a7480caba3abb24b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-27-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.06.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 27.06.2023 15:09 - 19.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.06.2023 № 20-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27.06.2023 № 20-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-01-27-008759-a 27.01.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлені порушення вимог пунктів 11 та 14 частини другої статті 22 Закону №922-VIII. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» від 15.02.2023 №39-ПХ з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України; здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому та дотримання вимог пункту 4-1 Постанови № 710, пунктів 11 та 14 частини другої статті 22 Закону №922-VIII, абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Тур'є-Реметівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 27.01.2023 №30; тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» (далі – ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» від 06.02.2023 №36; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2023 року; договір поставки товарів від 15.02.2023 №39-ПХ; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28 червня 2023 року. За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі та наданих Замовником пояснень, в частині дотримання вимог Постанови №710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено, що Замовником не забезпечено оприлюднення вищезазначеної інформації на власному веб-сайті, чим порушено вимоги Постанови № 710. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Проте, за результатами аналізу тендерної документації Замовника встановлено порушення пунктів 11 та 14 частини другої статті 22 Закону №922-VIII, а саме: - в порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII Замовником в тендерній документації визначено строк дії тендерної пропозиції протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді як, перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцем ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» встановлено наступне. Згідно абзацу третього пункту 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» та Додатком 2 тендерної документації . Проте, учасник - переможець ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктами 3, 5 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII. Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону № 922-VIII (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей. Однак, Замовником на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей не відхилено учасника-переможця торгів ФОП «КРИВКА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII, з урахуванням пункту 44 Особливостей, а укладено з ним договір від 15.02.2023 №39-ПХ на суму 184272,00 гривень. Слід зазначити, що згідно пункту 48 Особливостей, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 17.07.2023 15:26 - 01.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2023 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано, інші рекомендації будуть враховані в подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 24.07.2023 09:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 26.07.2023 11:27

Запити/Пояснення