• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров'яна непромислового призначення

Завершена

3 435 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 175.00 UAH
Номер: ce4d39ca4e0140019772e0e7a627e70e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-29-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.05.2023 14:55 - 20.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.05.2023 № 147 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-01-27-006690-a 27.01.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 128-48-39, ramzes_81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 40 Особливостей, пунктів 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції від 03.01.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), як органу оскарження, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.01.2023 №б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.02.2023, протокол розкриття, тендерну пропозицію ФОП «ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ», тендерну пропозицію ФОП «ВОЛИНЕЦЬ ГРИГОРІЙ ЯКОВИЧ» (далі – Переможець), вимога про усунення невідповідностей до 24.02.2023, рішення Колегії АМКУ від 20.02.2023 № 1912-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 25.02.2023, договір від 06.03.2023 №2-01(95), додаткова угода від 27.03.2023 №125, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.05.2023 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне. Відповідно до протоколу від 04.02.2023 № 124 тендерну пропозицію ФОП ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (далі – Учасник) відхилено з наступних підстав: • учасником надано неналежне підтвердження можливості постачання деревини дров’яної непромислового призначення у кількості необхідній для Замовника (2300 куб.м.), оскільки у договорах, наданих на підтвердження про походження деревини зазначено меншу кількість деревини, аніж потребує замовник (2100 куб. м), а предметом таких договорів є придбання учасником деревини промислового використання; • учасником не в повній мірі виконано вимогу про наявність працівників відповідної кваліфікації (в довідці зазначено лише керівника та водія), оскільки завантажування, розвантажування та складування деревини не може здійснюватися без крана-маніпулятора та/або достатньої кількості працівників. Не погоджуючись з рішенням Замовника ФОП ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ звернувся до Колегії стосовно зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника та рішення про визначення переможця процедури закупівлі. За результатами розгляду скарги ФОП ЛАУШКІНА СЕРГІЯ ВІКТОРОВИЧА Колегією АМКУ її задоволено та встановлено порушення (рішення Колегії АМКУ від 20.02.2023 № 1912-р/пк-пз) пункту 41 Особливостей в частині неправомірного відхилення пропозиції Учасника з підстав, наведених у протоколі. Рішенням від 20.02.2023 № 1912-р/пк-пз Колегією АМКУ зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ЛАУШКІНА СЕРГІЯ ВІКТОРОВИЧА та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі за номером UA-2023-01-27-006690-a ФОП ВОЛИНЦЯ ГРИГОРІЯ ЯКОВИЧА, яке Замовник виконав 23.02.2023 року. До того ж, Колегія АМКУ своїм рішенням від 20.02.2023 № 1912-р/пк-пз не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/або документах. Однак Замовник без наявності на те підстав, в порушення пункту 40 Особливостей (яким визначено розміщення повідомлення про усунення не відповідності якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією) розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (в частині дозавантаження документів про наявність працівників для завантаження деревини та розвантаження і складування на об’єктах Замовника, що потребує додаткових працівників), при тому, що рішенням Колегії визначено, що документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання інформації про працівників, які будуть здійснювати завантажування, розвантажування та складування деревини. Крім того, відповідно до протоколу від 25.02.2023 № 127 Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП ЛАУШКІНА СЕРГІЯ ВІКТОРОВИЧА з підстав невідповідності предмету закупівлі в частині можливості постачання деревини непромислового виробництва, оскільки у договорах, наданих на підтвердження можливості продажу деревини, зазначено про придбання учасником деревини промислового використання. Варто зауважити, що вказані питання вже були предметом розгляду Колегії, в рішенні якої зазначено, що документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання документів дозвільного характеру про походження деревини, з обов'язковим зазначенням обсягу деревини у відповідності до обсягів закупівлі. В той же час Замовником вдруге визнано ФОП ВОЛИНЦЯ ГРИГОРІЯ ЯКОВИЧА переможцем торгів та укладено з ним договір на суму 3 312 000,00 грн. Враховуючи зазначене, Замовником всупереч п. 41 Особливостей безпідставно відхилено тендерну пропозицію ФОП ЛАУШКІНА СЕРГІЯ ВІКТОРОВИЧА, яка є дешевшою на 119 600,00 гривень за пропозицію Переможця, що призвело до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922
Період усунення порушень: 22.06.2023 11:19 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2023 11:19

Запити/Пояснення