-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста
Завершена
700 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500 000.00 UAH
Номер:
20cebebb5e664d00a224183c776639db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2023 00:00
Період моніторингу:
10.03.2023 12:19 - 01.04.2023 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-01-27-005353-a 27.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 27.01.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТАШЛЯХБУД» (далі – ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД»), протокольне рішення Уповноваженої особи від 08.02.2023 № 4/1, договір про закупівлю від 14.02.2023 № 42-Т пояснення Замовника, надане 29.03.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.04.2023 21:12 - 08.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2023 21:12
Запити/Пояснення
Номер:
f7d0d6be7b97456da5229d06261bbd27
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.03.2023 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-27-005353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення чому вами прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД», який у складі своєї тендерної пропозиції не надав усі документи, які вимагались тендерною документацією, а саме: довідку з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявності працівників по кожному суб’єкту господарювання, якого планує залучати як субпідрядника/ співвиконавця (пункт 6 Розділу 2 тендерної документації) (учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку б/д б/н в якій зазначив, що товариство «планує залучати субпідрядників у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
194006d0a0124fe59602c771f16ed301
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.03.2023 15:43
Опис:
Відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо Вам свої пояснення на запит, які викладені у файлах "Відповідь на запит Державної аудиторської служби України.pdf" та "Скріншот зі сторінки веб-сайту.png".