-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15110000-2: М’ясо (М’ясо свинини свіже охолоджене (півтуша), окорок курячий (суха заморозка), філе куряче (суха заморозка), м’ясо яловичини охолоджене 1 кат.)
Завершена
399 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 996.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 996.75 UAH
Номер:
1a8fe0cfabcc4e1db891fc939dc87eb7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-22-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2023 00:00
Період моніторингу:
23.02.2023 14:51 - 17.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.02.2023 № 28-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.02.2023 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-01-27-005004-a, 27.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (далі – Постанова № 710); відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гадяцького геріатричного будинку-інтернату (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-01-27-005004-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.01.2023 № 19, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.01.2023 об 11:00; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.01.2023 № 19, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.01.2023 об 11:37 (зі змінами); тендерну пропозицію учасника ТОВ «МОЛОКІНІ»; протокольне рішення уповноваженої особи Гадяцького геріатричного будинку-інтернату від 06.02.2023 № 24; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2023; договір про закупівлю товару від 13.02.2023 № 27 на суму 364 226,30 грн (з ПДВ) із ТОВ «МОЛОКІНІ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 28.02.2023 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.01.2023 об 11:37. Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Період усунення порушень:
07.03.2023 16:23 - 22.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2023 16:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель при проведенні моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, враховуючи відсутність механізму його усунення, для вжиття заходів та виконання вимог абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178, Замовником прийнято рішення щодо усунення порушення: затвердити заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178 шляхом проведення роз’яснювальної роботи для осіб відповідальних за оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Уповноваженою особою Замовника вказане порушення проаналізовано та буде враховано в обов’язковому порядку в подальшій роботі на всіх етапах проведення закупівель, у тому числі – при оприлюдненні відповідної інформації в електронній системі закупівель.
В даний час Уповноважена особа Замовника проходить онлайн-навчання у сфері державних закупівель на платформі TNDR.
Дата публікації звіту:
09.03.2023 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
a8f126040ef34a91b8755df3a6329c2f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.02.2023 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 399 350,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-27-005004-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b982be7b57a0467583a2b3818307d8ec
Назва:
Пояснення Замовника на запит
Дата опублікування:
28.02.2023 11:35
Опис:
Щодо забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
В зв’язку з відсутністю технічної можливості оприлюднення інформації про конкурентні закупівлі на власному веб-сайті (на даний час він у Замовника відсутній, знаходиться в стадії розробки), Замовником прийнято рішення з метою забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та з метою прозорого, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів – розміщувати Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в розділі Документи до закупівлі при проведенні конкурентних процедур закупівель (Файл Обґрунтування - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-27-005004-a). З метою максимальної прозорості, дана інформація знаходиться у вільному доступі та може бути використана для моніторингу процесу даної закупівлі громадськістю, владою, бізнесом.
Крім того, 13.02.2023 Замовником укладений Договір за № 112/001 з ФОП Ларін С.В. на виконання послуг з розробки сайту у сфері інформатизації. З моменту отримання доступу до веб-сайту, Замовником буде забезпечено оприлюднення Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) конкурентних процедур закупівель на власному веб-сайті.