• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15110000-2: М’ясо (М’ясо свинини свіже охолоджене (півтуша), окорок курячий (суха заморозка), філе куряче (суха заморозка), м’ясо яловичини охолоджене 1 кат.)

Завершена

399 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 996.75 UAH
Номер: 1a8fe0cfabcc4e1db891fc939dc87eb7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-22-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 23.02.2023 14:51 - 17.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.02.2023 № 28-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.02.2023 № 28-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-01-27-005004-a, 27.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (далі – Постанова № 710); відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гадяцького геріатричного будинку-інтернату (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-01-27-005004-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.01.2023 № 19, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.01.2023 об 11:00; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.01.2023 № 19, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.01.2023 об 11:37 (зі змінами); тендерну пропозицію учасника ТОВ «МОЛОКІНІ»; протокольне рішення уповноваженої особи Гадяцького геріатричного будинку-інтернату від 06.02.2023 № 24; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2023; договір про закупівлю товару від 13.02.2023 № 27 на суму 364 226,30 грн (з ПДВ) із ТОВ «МОЛОКІНІ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 28.02.2023 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що замовником в порушення абзацу четвертого пункту 51 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.01.2023 об 11:37. Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Період усунення порушень: 07.03.2023 16:23 - 22.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.03.2023 16:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель при проведенні моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, враховуючи відсутність механізму його усунення, для вжиття заходів та виконання вимог абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178, Замовником прийнято рішення щодо усунення порушення: затвердити заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Постанови №1178 шляхом проведення роз’яснювальної роботи для осіб відповідальних за оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Уповноваженою особою Замовника вказане порушення проаналізовано та буде враховано в обов’язковому порядку в подальшій роботі на всіх етапах проведення закупівель, у тому числі – при оприлюдненні відповідної інформації в електронній системі закупівель. В даний час Уповноважена особа Замовника проходить онлайн-навчання у сфері державних закупівель на платформі TNDR.
Дата публікації звіту: 09.03.2023 15:33

Запити/Пояснення