-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Камяна сіль з протизлежувальною добавкою для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші
Завершена
6 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 000.00 UAH
Номер:
95b6c4e7de9f416c9204a76f012b0c40
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-13-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2023 00:00
Період моніторингу:
13.02.2023 16:24 - 07.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023
№ 9-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2023 № 9-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2023-01-26-015097-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та пунктів 28, 35 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, виконання рішення органу оскарження - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та пунктів 28, 35 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, виконання рішення органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника (із змінами), тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ» (далі - ТОВ «А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.02.2023 № 12, від 10.02.2023 № 16 та від 01.03.2023 № 40, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – колегія АМКУ) від 27.02.2023 року № 2287-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2023, пояснення Замовника, що надане через електронну систему закупівель від 16.02.2023.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення, а саме:
- в порушення вимог пункту 35 Особливостей (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495) тендерна документація Замовника (пункт 5.1 розділу 5) містить вимоги щодо застосування електронного аукціону;
- в порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в тендерній документації (пункт 4.1.2 розділу 4) Замовником не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
07.03.2023 17:05 - 22.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2023 17:05
Оскарження висновку в суді
Опис:
Повторно надаємо інформацію про оскарження висновку Держаудитслужби до Житомирського окружного адміністративного суду. Позовну заявцу подано 01.03.2023 року.
Дата публікації:
15.03.2023 09:09
Дата відкриття провадження:
07.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
240/5313/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КП "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради надає заперечення по висновку Держаудитслужби від 07 березня 2023 року.
Висновок буде оскаржено у судовому порядку.
Дата публікації звіту:
10.03.2023 09:59
Запити/Пояснення
Номер:
95373e0438d242199d7d34db708b14af
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.02.2023 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Камяна сіль з протизлежувальною добавкою для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-26-015097-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ad71b234a7b542eeb17ced922662e271
Назва:
Відповідь на запит від 13.12.2023 по закупівлі за номером ID-UA-2023-01-26-015097-a
Дата опублікування:
16.02.2023 09:57
Опис:
Лист КП "УАШ" ЖМР від 16.12.2023 року №69/02/23
Номер:
358371e06b874b1fa7b3ad72c9e8337f
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
27.02.2023 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 № 5-З
Житомир
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2023-01-26-015097-a.a3в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-01-26-015097-a (оприлюднене в електронній системі закупівель 13 лютого 2023 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13 лютого 2023 року № 9-З «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК