• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Провідник діагностичний гідрофильній 260 см (НКМВ 024:2019 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер); Провідник діагностичний гідрофильній 180 см (НКМВ 024:2019 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер); Провідник діагностичний 180 см (НКМВ 024:2019 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер); Провідник діагностичний 260 см (НКМВ 024:2019 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер); Інтродюсер трансрадіальний 5 Fr (НКМВ 024:2019 10678-Катетер для введення); Інтродюсер радіальний 6 Fr (НКМВ 024:2019 10678-Катетер для введення); Інтродюсер феморальний 7 F (НКМВ 024:2019 10678-Катетер для введення); Ангіографічний катетер JL 5.0 110 cm, 5 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Ангіографічний катетер JL 5.0 100 cm, 6 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Ангіографічний катетер JL 3,5 100 cm, 5F/ 6 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Ангіографічний катетер JR 3,5 100 cm, 5F/ 6 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Ангіографічний катетер JL 4.0 100 cm, 5 F/6 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Ангіографічний катетер JR 4.0 100 cm, 5 F/6 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Катетер ангіографічний універсальний (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування).

Закупівля здійснюється на очікувану потребу на 2023 рік. На період до 31 грудня 2023 року. Договірні зобов’язання виникають в межах та виключно за наявності фінансового плану. Відповідно після укладення договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути зменшенні з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.

Завершена

4 868 072.74 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 340.36 UAH
Номер: 0d354b1667d0476e91f16b4e9bd20e2e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 08.05.2023 17:06 - 30.05.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2023 № 14-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08.05.2023 №14-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-01-26-011049-a 26.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.01.2023 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Пріоритет-Л» (далі - ТОВ «Пріоритет-Л»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Пріоритет-Л» від 03.02.2023; повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2023; договір про закупівлю від 09.02.2023 № 42.
Період усунення порушень: 23.05.2023 15:59 - 27.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2023 15:59