-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Провідник діагностичний гідрофильній 260 см (НКМВ 024:2019 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер); Провідник діагностичний гідрофильній 180 см (НКМВ 024:2019 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер); Провідник діагностичний 180 см (НКМВ 024:2019 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер); Провідник діагностичний 260 см (НКМВ 024:2019 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер); Інтродюсер трансрадіальний 5 Fr (НКМВ 024:2019 10678-Катетер для введення); Інтродюсер радіальний 6 Fr (НКМВ 024:2019 10678-Катетер для введення); Інтродюсер феморальний 7 F (НКМВ 024:2019 10678-Катетер для введення); Ангіографічний катетер JL 5.0 110 cm, 5 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Ангіографічний катетер JL 5.0 100 cm, 6 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Ангіографічний катетер JL 3,5 100 cm, 5F/ 6 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Ангіографічний катетер JR 3,5 100 cm, 5F/ 6 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Ангіографічний катетер JL 4.0 100 cm, 5 F/6 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Ангіографічний катетер JR 4.0 100 cm, 5 F/6 F (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування); Катетер ангіографічний універсальний (НКМВ 024:2019 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування).
Закупівля здійснюється на очікувану потребу на 2023 рік. На період до 31 грудня 2023 року. Договірні зобов’язання виникають в межах та виключно за наявності фінансового плану. Відповідно після укладення договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути зменшенні з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Завершена
4 868 072.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 340.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 340.36 UAH
Номер:
0d354b1667d0476e91f16b4e9bd20e2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 17:06 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2023 № 14-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.05.2023 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-01-26-011049-a 26.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.01.2023 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Пріоритет-Л» (далі - ТОВ «Пріоритет-Л»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Пріоритет-Л» від 03.02.2023; повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2023; договір про закупівлю від 09.02.2023 № 42.
Період усунення порушень:
23.05.2023 15:59 - 27.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2023 15:59