-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Завершена
8 346 801.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 758.31 UAH
мін. крок: 0% або 1 758.31 UAH
Номер:
d7b1e0e8fc7b4edeb625ed8d862ea61d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-07-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.06.2023 00:00
Період моніторингу:
07.06.2023 14:12 - 29.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.06.2023 № 43-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.06.2023 № 43-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-01-26-001270-a від 26.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Автопассаж», ТОВ «Автоград», ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР», ТОВ «КУРАТОР.ЮА», ТОВ «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», своєчасності укладення договорів про надання послуг, їх оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю, їх оприлюднення та відповідності умов договорів тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.01.2023 за №226ВС, тендерну документацію (із змінами) затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.02.2023 за №278ВС, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Автопассаж» – (далі - ТОВ «Автопассаж») та вимогу про усунення невідповідностей за лотом 1, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоград» – (далі - ТОВ «Автоград») за лотом 3, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗС АВТО ЦЕНТР» – (далі - ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР») за лотом 4, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КУРАТОР.ЮА» – (далі - ТОВ «КУРАТОР.ЮА») та вимогу про усунення невідповідностей за лотом 5, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ» – (далі - ТОВ «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ») за лотом 6, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоцентр «Європа-Сервіс» – (далі - ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс») та вимогу про усунення порушення за лотом 7, повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій (протокол від 07.02.2023 за №321ВС) – лоти 1,3,4,5,6,7, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 20.02.2023 за №434ВС, №435ВС, №436ВС, №437ВС, №438ВС, №439ВС, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2023 за лотами 1, 3 - 7, договори про надання послуг від 06.03.2023 за №1842/АТ-23, №1843/АТ-23, №1844/АТ-23 (лот1, лот 3, лот 5), від 03.03.2023 за №1826/АТ-23, №1823/АТ-23, №1822/АТ-23 (лот 4, лот 6, лот 7), додаткову угоду від 14.03.2023 за №1 до договору про надання послуг від 03.03.2023 за №1822/АТ-23 (лот 7), пояснення Замовника від 12.06.2023, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Також моніторингом установлено, що за лотом 2 відповідно до підпункту 2 пункту 48 Особливостей торги відмінено за відсутності пропозицій.
Період усунення порушень:
28.06.2023 16:32 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2023 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
a194519c8003402cbf391b6c0f0499dc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.06.2023 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-26-001270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8d4f257468b242afa16af8c04611852b
Назва:
Пояснення на запит від 07.06.2023 о 14.31 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-06-07-000058
Дата опублікування:
12.06.2023 15:57
Опис:
1. Питання:
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник здійснював відповідно до вимог статті 36 Закону України «Про дорожній рух» з урахуванням наявної кількості транспортних засобів, які обліковуються на підприємстві Замовника
та перебувають в експлуатації, їх технічного стану та фізичного зносу.
Очікувана вартість, розмір витрат предмета закупівлі визначено з урахуванням цін укладених договорів про закупівлю за попередній період (інформація наведена в таблиці 1), комерційних пропозицій на 2023 рік (сканкопії додаються) та прогнозованого індексу інфляції.
2. Питання:
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення:
Замовник інформує Державну аудиторську службу України,
що КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» не належить до переліку суб’єктів господарювання,
на яких розповсюджуються норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оскільки при здійснені закупівлі не використовує кошти державного бюджету та не належить до підприємств державного сектора економіки.
Замовник як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, розміщує відповідну інформацію на інтернет-порталі «Київаудит» (http://kyivaudit.gov.ua) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»
(зі змінами) (скріншот з сайту додається).