-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021-2015 - 15550000-8 Молочні продукти різні (Кефір (не менше 2,5 % жирності), кефір (не менше 2,5 % без лактози), кефір фасований 0,2 гр., сметана (не менше 15 % жирності), йогурт фруктовий питний (не менше 1,5% жирності), біфідойогурт ( 1,5% жирності) (фас. 0,35).
Завершена
4 240 721.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 407.21 UAH
мін. крок: 1% або 42 407.21 UAH
Номер:
aab88a60a3c04e7ca2e56e2a3b824e05
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-12-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2023 00:00
Період моніторингу:
12.05.2023 12:13 - 03.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2023 № 46-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.05.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 12.05.2023 № 46-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-01-26-000173-a 26.01.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції на дату оголошення; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Кропивницької міської ради (далі – Замовник) (UA-P-2022-12-28-005106-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи та оприлюднена в електронній системі закупівель 26.01.2023; тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТТОРГ-К»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2023 б/н; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару від 16.02.2023 № 162; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель 18.05.2023.
Період усунення порушень:
02.06.2023 13:33 - 08.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2023 13:33
Запити/Пояснення
Номер:
ce37a0043e8846faa021502c3a776777
Назва:
надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
15.05.2023 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ID: UA-2023-01-26-000173-a) за предметом «Кефір (не менше 2,5% жирності), кефір (не менше 2,5% без лактози), кефір фасований 0,2 гр., сметана (не менше 15% жирності), йогурт фруктовий питний (не менше 1,5% жирності), біфідойогурт (1,5% жирності) (фас. 0,35)» (ДК 021:2015: 15550000-8 – Молочні продукти різні) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f5536d0dfd3c4887b60a68cbd483a545
Назва:
пояснення замовника
Дата опублікування:
18.05.2023 10:16
Опис:
Доброго дня!
Обґрунтування розміру бюджетного призначення по закупівлі "ДК 021-2015 - 15550000-8 Молочні продукти різні (Кефір (не менше 2,5 % жирності), кефір (не менше 2,5 % без лактози), кефір фасований 0,2 гр., сметана (не менше 15 % жирності), йогурт фруктовий питний (не менше 1,5% жирності), біфідойогурт ( 1,5% жирності) (фас. 0,35) здійснено відповідно до цін наданих Кіровоградською регіонального торгово-промисловою палатою, висновок В-437 від 15.12.2022 року (додається).
Посилання на сторінку веб-сайту http://osvta-mrk.gov.ua/