• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць)

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.

Завершена

40 204 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 725.00 UAH
Номер: a26e64a02c7547e89dcd3cb1b99c69f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-02-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2023 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 02.05.2023 15:55 - 24.05.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2023 № 23-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.05.2023 № 23-з Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 15. UA-2023-01-25-016046-a; 25.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Болдецька. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договорів та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договорів та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.01.2023 № 1/9/23 (зі змінами), реєстри отриманих тендерних пропозицій (за лотами), протоколи розкриття тендерних пропозицій (за лотами), тендерні пропозиції Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" (лот 1), ПП ЛЕВ-3 (лот 2), Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП" (лот 3), Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" (лот 4), Львівське комунальне підприємство "Рясне - 402" (лот 5), Львівське комунальне підприємство "Варшавське -407" (лот 6), Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" (лот 7), Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" (лот 8), Фещук Галина Олексіївна та КП "Дублянський виробничий комбінат" (лот 9), ПП ЛЕВ-3 (лот 10), повідомлення про рішення уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 10.02.2023 (за лотами), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасниками (за лотами 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9), документи, завантажені через електронну систему закупівель учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель (за лотами 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9), протоколи уповноваженої особи щодо визначення переможця № 6-1/9/23 від 13.02.2023 (лот 1), № 6-2/9/23 від 13.02.2023 (лот 2), 6-3/9/23 від 13.02.2023 (лот 4), № 6-4/9/23 від 13.02.2023 (лот 5), № 6-5/9/23 від 13.02.2023 (лот 6), № 6-6/9/23 від 13.02.2023 (лот 7), № 6-7/9/23 від 13.02.2023 (лот 8), № 8/9/23 від 21.02.2023 (лот 9), № 6-8/9/23 від 13.02.2023 (лот 10), протоколи уповноваженої особи щодо відхилення учасника № 6-9/9/23 від 13.02.2023 (лот 3), № 7/9/23 від 21.02.2023 (лот 9), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.02.2023 (лот 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10), від 21.02.2023 (лот 9), договори від 21.02.2023 № 26/Т/23 (лот 1), від 21.02.2023 № 27/Т/23 (лот 2), 21.02.2023 № 28/Т/23 (лот 4), 21.02.2023 № 29/Т/23 (лот 5), 21.02.2023 № 30/Т/23 (лот 6), 21.02.2023 № 31/Т/23 (лот 7), 21.02.2023 № 32/Т/23 (лот 8), 15.03.2023 №56/Т/23 (лот 9), 21.02.2023 № 33/Т/23 (лот 10), додаткові угоди від 22.02.2023 №1 до договору від 21.02.2023 № 27/Т/23 (лот 2), від 22.02.2023 №1 до договору від 21.02.2023 № 29/Т/23 (лот 5), повідомлення про внесення змін від 22.02.2023 (лот 2, лот 5), інформацію про відміну торгів за лотом 3. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ (лот 9), не здійснювався.
Період усунення порушень: 19.05.2023 15:29 - 25.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2023 15:29

Запити/Пояснення