Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договорів та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договорів та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.01.2023 № 1/9/23 (зі змінами), реєстри отриманих тендерних пропозицій (за лотами), протоколи розкриття тендерних пропозицій (за лотами), тендерні пропозиції Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" (лот 1), ПП ЛЕВ-3 (лот 2), Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП" (лот 3), Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" (лот 4), Львівське комунальне підприємство "Рясне - 402" (лот 5), Львівське комунальне підприємство "Варшавське -407" (лот 6), Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" (лот 7), Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" (лот 8), Фещук Галина Олексіївна та КП "Дублянський виробничий комбінат" (лот 9), ПП ЛЕВ-3 (лот 10), повідомлення про рішення уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 10.02.2023 (за лотами), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасниками (за лотами 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9), документи, завантажені через електронну систему закупівель учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель (за лотами 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9), протоколи уповноваженої особи щодо визначення переможця № 6-1/9/23 від 13.02.2023 (лот 1), № 6-2/9/23 від 13.02.2023 (лот 2), 6-3/9/23 від 13.02.2023 (лот 4), № 6-4/9/23 від 13.02.2023 (лот 5), № 6-5/9/23 від 13.02.2023 (лот 6), № 6-6/9/23 від 13.02.2023 (лот 7), № 6-7/9/23 від 13.02.2023 (лот 8), № 8/9/23 від 21.02.2023 (лот 9), № 6-8/9/23 від 13.02.2023 (лот 10), протоколи уповноваженої особи щодо відхилення учасника № 6-9/9/23 від 13.02.2023 (лот 3), № 7/9/23 від 21.02.2023 (лот 9), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.02.2023 (лот 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10), від 21.02.2023 (лот 9), договори від 21.02.2023 № 26/Т/23 (лот 1), від 21.02.2023 № 27/Т/23 (лот 2), 21.02.2023 № 28/Т/23 (лот 4), 21.02.2023 № 29/Т/23 (лот 5), 21.02.2023 № 30/Т/23 (лот 6), 21.02.2023 № 31/Т/23 (лот 7), 21.02.2023 № 32/Т/23 (лот 8), 15.03.2023 №56/Т/23 (лот 9), 21.02.2023 № 33/Т/23 (лот 10), додаткові угоди від 22.02.2023 №1 до договору від 21.02.2023 № 27/Т/23 (лот 2), від 22.02.2023 №1 до договору від 21.02.2023 № 29/Т/23 (лот 5), повідомлення про внесення змін від 22.02.2023 (лот 2, лот 5), інформацію про відміну торгів за лотом 3.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ (лот 9), не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.05.2023 15:29 - 25.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2023 15:29