-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Завершена
3 960 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 800.00 UAH
Номер:
34651193943f45729588d7d41188085f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-29-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2023 00:00
Період моніторингу:
30.05.2023 15:15 - 21.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.05.2023 № 32
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-01-25-013840-a 25.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі - Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.01.2023 № 13 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Карпович Андрій Олександрович (далі – ФОП Карпович Андрій Олександрович), вимога про усунення невідповідностей до 04 лютого 2023 року, документи надані ФОП Карпович Андрій Олександрович 04 лютого 2023 року, протокол від 06.02.2023 № 20 про визначення переможцем та намір укласти договір ФОП Карпович Андрій Олександрович, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.02.2023, договір про закупівлю послуг від 13.02.2023 № 8, укладений між Замовником та ФОП Карпович Андрій Олександрович, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 09.06.2023 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
Період усунення порушень:
16.06.2023 15:13 - 22.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2023 15:13
Запити/Пояснення
Номер:
e2774ae550d5490494229beb0c2848c7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.06.2023 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями «Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)», ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення, очікуваною вартістю 3 960 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-25-013840-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e1d05b75ba124ec181a6258c2b941229
Назва:
Про надання інформації (пояснення, документи)
Дата опублікування:
09.06.2023 15:17
Опис:
Комунальне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» надає пояснення з приводу виявлених органом державного фінансового контролю можливих ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. При організації проведення процедури закупівлі (UA-2023-01-25-013840-a) за кодом ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення технічні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно наявної потреби закладу з метою забезпечення санітарно-гігієнічних норм та з урахуванням вимог діючих на території України державних стандартів. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та розрахована замовником на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (UA-2021-12-29-000903-b), а також враховані регулярні зростання цін на витратні матеріали, які необхідні для надання даної послуги. Також врахована пропозиція потенційного учасника, що забезпечував надання послуг в попередньому році.