• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Борошно пшеничне вищого гатунку

Завершена

388 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 888.00 UAH
Номер: 86298823506a40e79006bb5bf185f6bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-06-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.03.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 06.03.2023 16:55 - 28.03.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.03.2023 № 30-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 06.03.2023 № 30-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-01-25-011892-a, 25.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вишняківського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-01-25-011892-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.01.2023 № 1 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 14:53; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.01.2023 № 1 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 14:53; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.01.2023 № 1 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 19:32; перелік змін, що вносяться до тендерної документації оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 19:32; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.01.2023 № 1 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 19:32; перелік змін, що вносяться до тендерної документації оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 19:32; тендерну пропозицію учасника ФОП «Калюжний Микола Миколайович»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2023 № 34; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2023; договір про закупівлю товару від 17.02.2023 № 8 на суму 291 357,00 грн. (без ПДВ) з ФОП «Калюжний Микола Миколайович»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 10.03.2023 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення чинного законодавства. Так, замовником при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2023-01-05-001128-c (процедури закупівлі за номером UA-2023-01-25-011892-a), тендерної документації, протоколу розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір, укладеного договору використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі ВИНОГРАДОВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Так, відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 (особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з цим, частиною третьою статті 12 Закону передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Таким чином, замовником порушено абзац 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункт 3 Постанови № 1178, частину третю статті 12 Закону в частині накладення на документи підпису фізичної особи замість посадової.
Період усунення порушень: 22.03.2023 16:37 - 06.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 22.03.2023 16:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів розглянувши висновок від 22.03.2023 року, повідомляє наступне: згідно з моніторингом закупівлі UA-2023-01-25-011892-а Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства. Так, замовником при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2023-01-05-001128-с (процедури закупівлі за № UA-2023-01-25-011892-а), використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Виноградовій Марині Олександрівні. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Так, відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 (особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з цим, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Таким чином замовником порушено абзац 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частину третю статті 12 Закону в частині накладення на документ підпису фізичної особи замість посадової. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Заходи здійснені Замовником щодо недопущення встановлених порушень: 1. Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункт 3 Постанови № 1178, частини третьоїї статті 12 Закону в частині накладання кваліфікованого електронного підпису посадової особи при оприлюдненні річного плану закупівель. 17.02.2023 року замовником було отримано новий кваліфікований електронний підпис для посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, на даний час відображається на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Дата публікації звіту: 27.03.2023 11:24

Запити/Пояснення