-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Борошно пшеничне вищого гатунку
Завершена
388 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 888.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 888.00 UAH
Номер:
86298823506a40e79006bb5bf185f6bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-06-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.03.2023 00:00
Період моніторингу:
06.03.2023 16:55 - 28.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.03.2023 № 30-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
06.03.2023 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-01-25-011892-a, 25.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частини третьої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вишняківського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-01-25-011892-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.01.2023 № 1 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 14:53; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.01.2023 № 1 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 14:53; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.01.2023 № 1 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 19:32; перелік змін, що вносяться до тендерної документації оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 19:32; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.01.2023 № 1 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 19:32; перелік змін, що вносяться до тендерної документації оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 січня 2023 року об 19:32; тендерну пропозицію учасника ФОП «Калюжний Микола Миколайович»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2023 № 34; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2023; договір про закупівлю товару від 17.02.2023 № 8 на суму 291 357,00 грн. (без ПДВ) з ФОП «Калюжний Микола Миколайович»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 10.03.2023 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення чинного законодавства.
Так, замовником при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2023-01-05-001128-c (процедури закупівлі за номером UA-2023-01-25-011892-a), тендерної документації, протоколу розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір, укладеного договору використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі ВИНОГРАДОВА МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону.
Так, відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 (особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Разом з цим, частиною третьою статті 12 Закону передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Таким чином, замовником порушено абзац 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункт 3 Постанови № 1178, частину третю статті 12 Закону в частині накладення на документи підпису фізичної особи замість посадової.
Період усунення порушень:
22.03.2023 16:37 - 06.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
22.03.2023 16:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів розглянувши висновок від 22.03.2023 року, повідомляє наступне: згідно з моніторингом закупівлі UA-2023-01-25-011892-а Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства. Так, замовником при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2023-01-05-001128-с (процедури закупівлі за № UA-2023-01-25-011892-а), використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Виноградовій Марині Олександрівні. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Так, відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 (особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з цим, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Таким чином замовником порушено абзац 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частину третю статті 12 Закону в частині накладення на документ підпису фізичної особи замість посадової.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Заходи здійснені Замовником щодо недопущення встановлених порушень:
1. Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункт 3 Постанови № 1178, частини третьоїї статті 12 Закону в частині накладання кваліфікованого електронного підпису посадової особи при оприлюдненні річного плану закупівель. 17.02.2023 року замовником було отримано новий кваліфікований електронний підпис для посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, на даний час відображається на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Дата публікації звіту:
27.03.2023 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
c5223dbbb70f4ac6917aa7f09ee7d68e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.03.2023 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 388 800,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-25-011892-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Номер:
107b6e46f7bf4fbd927a4b26795646b3
Назва:
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті
Дата опублікування:
10.03.2023 09:35
Опис:
Щодо дотримання вимог пункту 4-1 Постанови № 710 в частині забезпечення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель Вишняківським будинком-інтернатом для громадян похилого віку 17.02.2023 було укладено Договір на виконання послуг з розробки та підтримки власного веб-сайту з ТОВ «Україна Громад». 21.02.2023 року було закінчено процес індексації веб-сайту, тобто автоматична перевірка сайту пошуковими роботами Google та розпочато оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті Вишняківського будинку-інтернату.
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю борошна пшеничного вищого гатунку по ДК 021:2015 –15610000-7 - продукція борошномельно-круп'яної промисловості (UA-P-2023-01-05-001128-c) було оприлюднено до 27.02.2023 року і тому не було можливості оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті Вишняківського будинку-інтернату.