• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо та бензин А-95

Завершена

5 420 529.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 102.65 UAH
Номер: a879bd0fbf844b48b8da90a0888dbc31
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-28-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 28.02.2023 15:36 - 22.03.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.02.2023 № 74 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2023 № 74. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-25-010793-a, 25.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» встановлено порушення вимог пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства про публічні закупівлі щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами проведеної процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Яворівської міської ради «Житлокомунсервіс» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-25-003100-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОККО-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ»); опублікований 06.02.2023 протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №0602-01; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи; договір про закупівлю товарів від 16.02.2023 №24ТЛБЗ-5132/23; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товар, а саме – Бензин А-95 (11 858 л) і Дизельне паливо (68 460 л) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти. Водночас, Національний класифікатор ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні коди щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі: 09132000-3 «Бензин», 09134200-9 «Дизельне паливо». Однак, під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178. Згідно з вимогами пункту 5.1 розділу 3 та пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник, на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), на підтвердження якого учасник повинен надати: довідку за формою згідно Таблиці Б про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, копії аналогічних договорів за 2021-2022 роки разом із копіями документів, що підтверджують факт їх виконання (видаткові накладні або акти приймання-передачі); а також копії позитивних листів-відгуків від замовника до наданих аналогічних договорів. При цьому, у пункті 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічних договорів (не менше двох) та вказано, що аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на поставку дизельного палива та/чи бензину А-95 на суму не менш як 1 000 000,00 грн. Отже, у тендерній документації Замовника встановлено вимогу щодо надання учасниками документального підтвердження наявності досвіду виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів (договір на поставку дизельного палива та/чи бензину А-95 на суму не менш як 1 000 000,00 грн). У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» надано довідку (вих.№19/32 від 01.02.2023, файл «Кваліфікаційні документи.7z») про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, у якій як аналогічні зазначено договір №26ПТ-14702/21 від 20.12.2021 на суму 2 801 000,00 грн та договір №89/120-2210-Г від 24.11.2021 на суму 639 690,00 гривень. Також, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» надано договори №26ПТ-14702/21 від 20.12.2021 та №89/120-2210-Г від 24.11.2021 та копії позитивних листів-відгуків, зокрема від 07.12.2021 №1097 про виконання аналогічного договору №89/120-2210-Г від 24.11.2021 на суму 639 690,00 гривень. Отже, з врахуванням вимоги пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника про те, що аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на поставку дизельного палива та/чи бензину А-95 на суму не менш як 1 000 000,00 грн та таких договорів має бути не менше двох, учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме щодо наявності виконання двох аналогічних договорів на суму не менш як 1 000 000,00 грн, чим недотримано вимоги пункту 5.1 розділу 3 та пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір від 16.02.2023 №24ТЛБЗ-5132/23 на суму 4 193 358,40 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 13.03.2023 15:33 - 28.03.2023 01:00
Дата публікації висновку: 13.03.2023 15:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Інформації про результати моніторингу (ID - UA-M-2023-02-28-000044) процедури закупівлі “Дизельне паливо та бензин А-95” ідентифікатор закупівлі – UA-2023-01-25-010793-a в рамках якої між підприємством та ТОВ “ОККО-ПОСТАЧ” було укладено договір від 16.02.2023 р. №24ТЛБЗ-5132/23 на суму 4 193 358,40 грн. з ПДВ, КП Яворівської міської ради вжито наступні заходи: - підприємство листом № 1603-02 від 16 березня 2023 року (копія додається) звернулось до ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами проведеної процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. - проведена відповідна роз’яснювальна робота, щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей № 1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, уповноважена особа підприємства пройде додатковий курс навчання з питань проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 20.03.2023 12:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Відсутній механізм
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 30.05.2023 10:26

Запити/Пояснення