• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Молоко пастеризоване

Завершена

7 969 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 79 692.50 UAH
Номер: b0d5f635f58e4d8e8f2027d15edf0fcc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-15-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 15.05.2023 13:25 - 06.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.05.2023 №16-з Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 15.05.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 15.05.2023 №16-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-25-010779-a Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Фавор» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності документів, передбачених Постановою №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу:23.05.2023 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції станом на 03.01.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; сайт Замовника (https://www.golosiivruo.gov.ua/); тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 25 січня 2023 року №58; пропозиція учасника ТОВ «Фірма «Фавор»; вимога про усунення невідповідностей від 06.02.2023; протокольне рішення Уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2023 №77; повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2023; договір про закупівлю від 20.02.2023 №26; Додаткову угоду до договору про закупівлю від 20.02.2023 №1; пояснення Замовника, надані 18.05.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За наслідками проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Фавор» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Так, з метою засвідчення якості та безпеки запропонованого товару Замовник пунктом 4.2.3 Додатку 2 до тендерної документації зобов’язав Учасників у складі пропозиції надати документи, у тому числі, експертний/і висновок/и, чинний/і на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У складі пропозиції ТОВ «Фірма «Фавор» надано: - експертний висновок від 12.01.2023 №000052 п/23 на Молоко питне пастеризоване вітамінізоване жирністю не менше 2,5% жиру з датою виготовлення 09.01.2023. За змістом Експертного висновку, його термін дії: діє до закінчення терміну реалізації при дотриманні умов зберігання (сторінки 1-2 файлу пропозиції - 18.Експертні висновки Молоко 12.01.23.pdf). Враховуючи строк виготовлення вищевказаного товару - 09.01.2023 а строк його придатності 10 діб (Посвідчення про якість «Декларація виробника» №3 від 03.01.2023 у файлі пропозиції - 15.Декларація виробника Фавор!!!!!!!!.pdf), чинність вказаного експертного висновку спливає 19.01.2023; - експертний висновок від 12.01.2023 №000085 п/23 на Молоко пастеризоване безлактозне жирністю не менше 2,5% жиру з датою виготовлення 10.01.2023. За змістом Експертного висновку, його термін дії: діє до закінчення терміну реалізації при дотриманні умов зберігання (сторінки 5-6 файлу пропозиції - 18.Експертні висновки Молоко 12.01.23.pdf). Враховуючи строк виготовлення вищевказаного товару - 10.01.2023 а строк його придатності 10 діб (Посвідчення про якість «Декларація виробника» №18 від 18.01.2023 у файлі пропозиції - 35.Декларація виробника_молоко безлактозне.pdf), чинність вказаного експертного висновку спливає 20.01.2023. Відповідно до пояснення Замовника, наданого 18.05.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби: «…термін дії висновків: Діє до закінчення терміну реалізації при дотриманні умов зберігання. Отже, кінцевої дати реалізації в даних експертних висновках не зазначено. Відповідно до Закону України «Про ветеринарну медицину» 25.06.1992 № 2498-XI зі змінами, термін дії експертного висновку - не більше одного місяця. Враховуючи вищевикладене, експертні висновки надані учасником - переможцем ТОВ «Фірма «Фавор» у складі своєї тендерної пропозиції чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (станом на 02.02.2023).» Натомість, згідно з абзацом другим пункту 12 Порядку відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження для проведення досліджень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2002 №833, термін дії експертного висновку визначається у кожному конкретному випадку. Відповідно до пунктом 2 статті 251 Цивільного кодексу України, терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Згідно з пунктом 2 статті 252 Цивільного кодексу України, термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Експертні висновки від 12.01.2023 №000052 п/23 та від 12.01.2023 №000085 п/23 мають термін дії, який визначено вказівкою на подію, яка має неминуче настати, а саме, закінчення терміну реалізації при дотриманні умов зберігання. Таким чином, Експертні висновки від 12.01.2023 №000052 п/23 та від 12.01.2023 №000085 п/23 не чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме, станом на 02.02.2023, у зв’язку з закінчення терміну реалізації продукції 19.01.2023 та 20.01.2023 відповідно, що порушує вимоги пункту 4.2.3 Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, ТОВ «Фірма «Фавор» не підтверджено відповідність його пропозиції умовам якості та безпеки запропонованого товару відповідно до пункту 4.2.3 Додатку 2 до тендерної документації . Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника у разі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Фірма «Фавор», як таку, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі, визнав її переможцем та уклав з ним договір від 20.02.2023 №26, ціна якого з урахуванням внесених Додатковою угодою від 20.02.2023 №1 складає 7 403 550,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 23.05.2023 11:59 - 07.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2023 11:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усенення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі – Молоко пастеризоване, код 15510000-6 - Молоко та вершки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання (припинення) Договору №26 від 20 лютого 2023 року (далі – Договір), який укладений між Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації та товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «ФАВОР». Додаткова угода №3 від 30 травня 2023 року, на розірвання (припинення) Договору додається
Дата публікації звіту: 30.05.2023 14:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом припинення зобов`язань за договором
Дата публікації: 30.05.2023 17:05

Запити/Пояснення